Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Je zou om half tien voor poort studio kunnen gaan staan en dan snel heenrennen en wachten tot 10 uur. Zo zijn wij in rattatoullie gegaan.

2. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
  3. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    met dingen zoals crush coaster, ratatouille etc, disney studios gaat om half 10 open, attracties om 10 uur.
    als je in de vakantie(is het druk) gaat zorgen dat je om 9 uur vooraan bij de poort staat, zodat je een van de eerste bent als het park om half 10 open gaat en dan snel lopen naar de attractie, vaak is het dan niet langer dan 15 min wachten als je er heel snel bent

4. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn net terug uit de Castle Club in het DisneyHotel, het was werkelijk waar fantastisch. Met de vip-fastpass kon je meteen aansluiten bij de fastpasstrij waardoor we binnen 5 min in Ratatouille waren, terwijl de rij 100 minuten was.

Daarnaast is de Castle Club echt al zijn geld dubbel en dwars waard. Elke ochtend ontbijt met de Disney Figuren; echt fantastisch! Daarnaast de hele dag gratis drank in het hotel en een high-tea waar menig diner bij verbleekt...

Zeker een aanrader! Volgend jaar gaan we weer:). Wat ik wel merkte was wat meer beveiliging, wel een fijn gevoel!

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Die app. Werkt daar? Wifi in heel park?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Kan iemand mij uitleg geven over de photopass? Wat is dat en hoe werkt het?

7. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ideaal. Kun je al je foto's van attracties op laten zetten. En volgens mij ook als fotograaf bij karakter staat, maar daar zijn wij niet geweest verder. Erg leuk hoor ik heb foto's van bijv. Buzz, Pirates of the Carribean etc. Je kunt een app downloaden en hebt de foto's dan in die app staan.

8. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Mijn jongste was pas 2 en die vond t al fantastisch.

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    zwijmelt even met je mee bij de gedachte.. wij willen volgend jaar naar disney hotel maar hebben geen castle club centjes vrees ik.. Hebben het niet slecht hoor en ben al heel blij met disney hotel :)

Fijn dat het zo leuk was... ik wil ook :D

10. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, echt was helemaal te gek. Het is echt heel duur maar ik vind oprecht dat kwaliteit/prijs is orde is. Je krijgt er zoveel extra voor. Lag bijv. op de kamer een Mickey-knuffel voor de kinderen. Betaal je toch in winkel 30€ voor. Echt netjes. En gewoon super veel aandacht van Disney-figuren & personeel. Was niet zo druk nu dus dat was fijn :)!

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Maar ehm (blond) hoe komen dan die foto's in die app?
    En ik neem aan dat je dan moet betalen

12. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je koopt die photopass voor €50. Dan krijg je een pasje. Dat pasje scannen ze bij attracties en dan zetten ze de foto's erop. Dat pasje koppel je aan de app en tadaaaa! Is echt easy! En handig :)!

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Nu snap ik hem, enorm bedankt!

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nee, er is geen Wifi!!! je hebt toevallig bij Crush Coaster wifi zodat je dat spelletje kunt spelen, maar meer niet!

15. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Die knuffel heb je natuurlijk gewoon zelf betaald uiteindelijk;)
    Maar even zonder gekheid, het lijkt mij echt supergaaf, fantastisch! Niet dat we het niet kunnen betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over. De 5 dagen die wij nu gaan kost ons zo'n 600 euro voor 4 personen in Cheyenne. Ik heb voor de grap gekeken wat het kost en wij kwamen dan uit tussen de 5000 en 12000 euro uit afhankelijk van welk type kamer..
    Dat vind ik echt belachelijk:D
    Toen ik "vroeger" verkering had met een vriendje, mocht zijn hele gezin, via het werk van zijn vader, ook in het echte Disneyhotel verblijven 4 dagen met alles erop en er aan. Ik mocht toen helaas niet mee:( was idd fantastisch geweest!
    Maar ik geloof echt dat het een droomervaring is!
    Misschien als we op een dag geen andere dromen en wensen meer hebben, en ons afvragen wat we nu met ons geld moeten doen..;) dan ga ik het overwegen, want het zal zeker een droomverblijf zijn!
    Heel leuk dat je het hebt mogen meemaken:D

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    maar dan heb je toch niets aan die app?

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je hebt toch ook gewoon je eigen 4G? Ik heb een buitenland Blox dan aanstaan. Overigens gebruik ik die app maar heel weinig.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je kunt natuurlijk ook savonds in je hotel ff je fotos checken.

wij deden idd ook gewoon een bundel aanschaffen. en dan om en om ene dag had ml en de andere had ik. soms samen als we elkaar kwijt waren haha.

klho, wow klinkt super hoor.
    zelf kan en wil ik dat niet betalen hihihi. het geeft zeker wat extra magie dat geloof ik meteen. mocht ik het eens winnen dan ga ik er volope van gnieten. en mocht ik eens de loterij winnen ofzo. haha.
    voor nu bljft het bij een jaarkaart en budget hotel :)

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Weet iemand toevallig of er een restaurant is waar je pannenkoeken poffertjes of crepes kunt eten?
    En dan bedoel ik niet een echt restaurant waar je tafelbediening krijgt.
    Iemand een idee?:D

20. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ja zo zullen wij dit denk ik ook doen;)

Deel Deze Pagina