Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zo op bankje. Pff last van me rug.
    We hebben huisje naast me zus dus alles om niks hahaha. Vanochtend meteen aangegeven dat we bij hun in buurt wilden. En we zitten er naast

Op bevestiging daar stond huisje premium. Terwijl wij online pioneer boekten... Vaag allemaal.

Vandaag 1 plensbui gehad en wat druppels. Nu net ging er flinke bui over.

Morgen ws droge dag..

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Fijn molensteen! Heel veel plezier nog!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Gelukkig maar molensteen. Veel plezier hoop voor jullie een droge dag. En we horen graag hoe nieuwe show was :) draait jah officieel vanaf morgen

(Ik ga verder met beter worden pff heb ik toch geen tijd voor)

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Die gaan we vandaag doen. Die spring show toch?
    Nu ff rustig aan. Zoontje heeft gisteren 45 min in buggy geslapen maar daarna zo van de leg
    En om.vuurwerk show te zien moeten we even hem nu rustig laten beginnen

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Idd die show bedoel ik.
    Veel plezier vandaag.

6. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    #4786 JustNice, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    Gisteren terug gekomen na 3 heerlijke dagen disneyland Parijs
    zaterdagochtend vertrokken vanuit huis, aangekomen op de inchecktijd van ons aparthotel 15.00, onszelf geinstaleerd effe uitgerust en om 17.00 naar het park gewandeld. We waren precies optijd voor de parade, daarna richting buzz lightyear laserblast, uurtje in de rij gestaan. na afloop wat gegeten en naar it's a small world gegaan, die hadden we afgelopen zomer niet gezien omdat het toen onderhoud kreeg, m'n dochter vond het prachtig.
    Kids gaven aan dat ze moe waren dus ondanks dat we tot 22.00 konden blijven hebben we ervoor gekozen om lekker naar ons verblijf te gaan en uit te rusten voor de volgende dag.
    zondagochtend 9.00 waren we alweer in het park, eerst op de foto met knabbel en babbel, daarna een fastpass gehaald van buzz lightyear, ondertussen de atractie van pinokkio en sneeuwwitje gedaan, toen was het weer tijd voor buzz. Daarna begon ons buikje te rammelen en hadden we lekkere trek, dus op naar last change cafe, frietjes met hotwings.
    nadat onze buikjes vol waren een rustige wandeling naar meet alladin&friends, maar onderweg kwamen we een net begonnen rij tegen voor meet Pluto, dus gauw daar in de rij gestaan en met 15min waren we op de foto met een dolle Pluto.
    op naar Alladin & friends, dochterlief was superblij dat Jasmine en de geest er stond maar helaas, toen onze tijd er was was er net 4 mensen voor ons een wissel van personages, dus kregen we Alladin& Abu, ook erg leuk was dat. Nadat we daarmee klaar waren vroegen we wat docherlief wilde, ze wilde graag een prinses zien, aangezien het 13.55 was, hoopte we dat we nog konden aansluiten bij meet Tiana& friends. en ja hoor, gelukkig, we mochten nog net, want na ons hadden ze het poortje gesloten, het duurde wel 1,5 uur voordat we eindelijk met Tiana en Naveen op de foto konden, ondertussen in onze zoon in slaap gevallen, Hij werd wakker toen we er net klaar waren, helaas staat hij dus niet op de foto.
    Nu was het zijn buurt om te zeggen wat hij graag wou zien, Cars. Nou dat kwam mooi uit, want om 16.00 begon de show, dus op naar studio's om monteurs in action te zien.
    toen de show afgelopen was konden we meteen aansluiten op de show van stitch , en toen die was afgelopen konden we zo doorschuiven naar de show van Disney Junior Live on stage, hoe mooier kan het zijn, zonder te wachten.
    etenstijd, we hebben in de hal van studio's wat gegeten en daarna wilde dochter naar ratatoille, helaas wilde zoonlief niet meer, dus hebben we het uitgesteld naar maandag. we hebben nog even door playland gelopen en daarna weer richting ons verblijf gewandeld, de kids waren weer moe en voldaan.
    Maandagochtend weer rond 9.30 in het park, we wilde een fp van ratatoille halen, maar om de tijd goed te benutten zijn we eerst naar het park gegaan en op de foto gagaan met Goofy&Pluto, om 10.00 richting studio's voor meet Spiderman en om een fastpass te halen van Ratatoille, daarna naar art of disneyanimation, dat was ook super leuk om te zien, de kids vonden het ook erg fijn dat ze eindelijk wat konden volgen in het nederlands via de koptelefoons.
    Zoontje wilde nog graag peter pan zien, dus op naar advantureland, maar kapitein haak was er, daar was hij een beetje bang van, gelukkig starte net achter ons een rij voor Peterpan en Wendy, wat een mazzel hadden we zeg, dus hop effe verplaast en binnen 15min weer een foto met een karakter.
    Daarna naar le Pays des contes de fees, die hadden we afgelopen zomer ook niet gezien, alles mooi in het klein.
    Tijd om naar Ratatoille te gaan, onderweg nog effe een Fastpass gehaald van ja alweer, Buzz lightyear, mijn zoon kan er geen genoeg van krijgen, Ratatoille was weer genieten voor mijn dochter.
    Na afloop even naar ons verblijf gegaan, van 14.15 tot 17.00 heeft iedereen een dutje gedaan & wat gegeten, hop weer fris en fruitig gauw weer naar het park, weer net optijd voor de parade, daarna naar buzz lightyear en daarna geshopt voor een souvenir en wat frietjes & nuggets gegeten bij Casey's corner wachtende op Dreams vuurwerkshow.
    op naar ons verblijf lekker uitgerust en dinsdagochtend rustig ingepakt en naar nederland gereden.
    Dit was weer ons avontuur in disneyland Parijs, we hebben weer genoten, vooral de dingen gedaan en gezien die onze kids graag wilde doen. gelukkig kennen zij en wij het park inmiddels uit ons duimpie

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Jnice klinkt super zeg.

Kon je nu dan een fp van ratatouille nog zo laat krijgen? Toen wij er waren war die om 11 echt wel uitverkocht. En kon je dan ook al fp krijgen voor buzz? Terwijl andere nog niet gebruikt was? Dacht dat dat niet kon.

8. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    ja ik was er om 10.30 bij ratatoille om een FP te halen en om 11.50 was ik uit de rij. en op de fastpass staat een tijd wanneer je weer een andere fastpass kan halen, dus het kan, maar wel na een bepaalde tijd.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Aah ok ik dacht altijd 1 en die eerst op. Heb er ook nog nooit 1 gehaald.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zo laatste nachtje zo. Heerlijk weer gehad kort voor parade regen en voor het vuurwerk ook.
    Forest show is mooi. Tarzan jungle boek brave rapunzel zaten er in.
    Wachtrij begint al vroeg zeker 30 min van te voren.

11. Vind het zo leuk om al die verhalen te lezen.. :D Veel plezier voor iedereen die er vandaag nog is! ♥

Meiden, wat doen jullie met kinderwagens? Zetten jullie die op slot? En een rolstoel? Over de Efteling wordt ook vaak gezegd dat je je kinderwagen op slot moet zetten, omdat hij anders gejat wordt, maar volgens mij hoef je je daar alleen zorgen over te maken als je de nieuwste Bugaboo rijdt ;) Wij zetten onze wagen nooit op slot en hebben ook nooit problemen. Ik maak me meer zorgen om de rolstoel, eigenlijk. Ik heb een peesontsteking / hielspoor en afgelopen zaterdag in de Efteling kon ik ineens niet meer verder. Ik kon gewoon écht geen stap meer verzetten. Een rolstoel gebruiken van Disney kost €15 per dag :)$ !), dus we nemen er nu zelf één mee om situaties zoals afgelopen zaterdag te voorkomen. Maar goed, als díé gejat wordt, hebben we wel echt een probleem natuurlijk, haha.

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb nog nooit iets over een gejatte wagen gehoord.

Ik ben nu in Disney en het is geweldig. Er zijn zovéel figuren!!! Die dichte attracties heb je geen last van en zoveel zijn het er niet. De compensatie met figuren is fantastisch. We hebben het enorm naar ons zin :) :)

13. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Cathelijne. Heel veel plezier...Voor ons nog drie weekjes. Geniet er nog maar van.

@Shadixxx: reisverzekering afsluiten,als hij dan gestolen wordt, ben je ervoor verzekerd.

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Leuk om te lezen hoe iedereen het heeft ervaren in Disneyland:D
    Waar ik benieuwd naar ben, als je een fastpass haalt voor een attractie, hoeveel tijd scheelt het dan, ben je dan echt vlot aan de beurt als je op aangegeven tijd terugkomt?
    Ik kan het me niet goed herinneren of wij er de vorige keren gebruik van gemaakt hebben, ik denk het niet..;)

De dames die er nu nog zitten, heel veel plezier!

Voor ons nog 11 nachtjes en dan 5 dagen genieten:D

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ik heb nog nooit een wagen op slot gezet. Het is idd als je nieuwste hebt dat het verstandig is. Rolstoel lijkt me ook vreemd want wat moet iemand daar mee. Maar je zou voor je eigen gevoel zon fietsslot mee kunnen nemen.

Cathelijne aaah dat klinkt super!!! Nog heel even en dan komen wij ook.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @cathelijne, gaaf geniet er van

@shaddix, die 15 euro per dag vindik het probleem nog niet maar die 150 euro borg :D. Onze eigen wagen hebben wij altijd op slot gezet eigenlijk de laatste keren namen we er 1 van disney (gratis met jaarpas) en die zette ik niet op slot maar was wel mooi een keer weg toen we uit de attractie kwamen dus kon voor een nieuwe gaan halen, op zich geen probleem omdat ze het park er niet mee uitkomen maar wel knap lullig, dus ik zou zeker bij de action voor 2 euro een fietsslot halen en meenemen ;).

@siriel, ja normaal ben je echt snel aan de beurt met je fp, bij de meeste attracties is de fp rij hooguit 5 minuten, tenzij je pech hebt en er net een groep van 20 man voor je aankomt maar dat gebeurt zelden,

17. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hebben de wagen niet opslot gezet maar zetten hem.maak zo weg dat er wat andere voor staan...
    Wel regelmatig de regenkap erop voor het geval dat het toxh gaat regenen.

Fastpass is afhankelijk per attracties
    Ratatouille was 1100 halen 1700 er in
    Buzz was 15:00 halen 16:15 erin

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wij hebbem 1 fastpass gedaan voor Buzz en waren met 10-15 min aam de beurt terwijl wachtrij 45 min was.

Aanrader voor crush en Ratatouille is om van je magische uren gebruik te maken crush was 10:30 90 min wachttijd en Ratatouille 11:00 105 min

19. Ja, ook dat nog inderdaad, haha. We hebben een slot liggen, alleen dat constante op slot - van het slot af - op slot - van het slot af is zo'n gedoe :p Maar goed, als zelfs die van Disney bij jullie al een keer meegenomen werd, gaan we het toch maar zo doen.

20. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wat leuk om zoveel ervaringen te lezen. Wij willen volgend zomer 3 a 4 daagjes naar disney. Kids zijn dan bijna 4 en 5,5. We wilen daarna nog een paar dagen naar parijs.
    Tips over verblijf en atracties zijn zeer welkom. Ik heb echt totaal geen idee welk hotel handig is als je met de auto bent en ook geen kinderwagen mee neemt.

Deel Deze Pagina