Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Ik ga even kijken naar dat hotel en de restaurants zal ik ook onthouden! We willen onze jongste dochter thuis houden dus 2 dagen is helaas de max voor deze keer... Mijn oudste durft overigens ook niet in attracties etc dus ik vermoed dat we voornamelijk zullen lopen en kijken in het kleine kinderen gedeelte. Dan kan je in 2 dagen toch wel veel zien? Awh volgens mij valt haar verjaardag nog net in de zomer vakantie... Misschien gaan we het dan wel verschuiven naar begin september en dan doordeweeks!
Wij kunnen buiten de school vakanties om, dat scheelt veel geld inderdaad. Dan komen wij dus met jaarkaarten duurder uit, vooral omdat de kids jaarkaarten er nu uitgaan(zie dlp kaarten), dan betalen wij dus 4 x 200,-, dus veel duurder, dan zit ik met hotel erbij op meer dan 1000,-
Ja heel jammer, die kids kaarten schelen zoveel nu, alleen we willen kerst 2017 pas weer gaan net zoals jij ivm verbouwing van veel dingen, dan zijn de kids kaarten er dus niet meer helaas. Dus word nog even bedenken hoe of wat
zonde van de kinderkaart scheelde ons een hoop geld. weten jullie miss of je gewoon om te eten ook kunt parkeren bij en hotel? kids willen jah graag in chuck wagon. dus wij dachten we gaan daar eerst eten en rijden dan door om in te checken in ons hotel. kan me alleen nog slagbomen herinneren bij santa fe maar of die dus voor iedereen losgaan???
dat zie je toch echt verkeerd... een arrangement is namelijk maar 1-malig. die jaarkaart kan dan iets duurder zijn maar die kan je meerdere keren gebruiken ben in oktober geweest en verbleef toen bij chene gris. dit was vele malen goedkoper als wanneer ik een arrangement van disney nam. en ik kan nog een paar keer gaan. prijs van abonnement heb je er in een paar dagen al uit. ik wil binnenkort weer gaan en kies dan weer voor chene gris. verblijf kost me dan 150 euro en verder geen kosten aan entree, parkeren enz. alleen eten.
Mss een tip voor jaarkaarthouders die buiten hoogseizoen kunnen Hema heeft tickets voor 100/200 euro Midweek of week bij vacansoleil. Camping le chene gris doet hier aan mee!
Hallo meiden Ik ben echt een Disney leek .. Dus ik dacht vraag het hier. Onze planning is om in juni ( buiten de schol vakantie ) naar Disney te gaan met onze dochter. We kijken nu voor de prijzen enz maar we komen continu op de Disney site.. kan je alleen maar daar boeken ? We hadden gehoord dat Santa fe het goedkoopst was maar is dat echt zo ? Kortom ik zie Door de bomen het bos niet meer Help!
Klopt de disneyhotels en davy crocket kun je alleen via de originele site boeken, maar per land heb je een officiele site en kan er prijsverschil zijn. Dus check dat goed! Je kunt ook kiezen voor de aaneengesloten hotels, daar komt ook de pendelbus. Daar vaak familiekamers beachikbaar en maa nog iets goedkoper. Sante fe is de goedkoopste van de disneyhotels. Je zou ook kunnen kijken voor jaarkaarten en losse acco in de biurt, zoals de camping le chene gris met aanbieding van hema. Of appartementen in de buurt.
Buiten vakanties en een eenmalig tripje, dan zou ik gewoon bij Disney zelf doen. Online kun je met een cc overal boeken dus gewoon wat landen uitproberen. Telefonisch kun je in Ned of België ligt eraan waar je woont. Santa fe was vroehrr idd goedkoopst. Nu niet meer. Prijs met cheyenne ligt gelijk. Laatste hebben ze stapelbedden handig met twee kinderen. Boeken kan ook gewoon bij een reisbureau dan betaal je alleen vaak iets meer omdat hun alles regelen.
Bedankt! We hebben 1 dochter dus aan 2 bedden zat .. Maar hoe bedoelen jullie uit verschillende landen boeken ? Ik woon in Nederland..
Als je op de franse site kijkt, dus met .fr kan het goedkoper zijn dat dat je via .nl boekt of via .de maar .nl kan ook goedkoper zijn dan .fr Dat laatste hadden wij scheelde ons 120 euro om gewoon via .nl te boeken
maar wij willen het liefste gewoon in een disney hotel, makkelijk met de pendelbus of te voet en niet eerst rijden en moeten parkeren. je krijgt dan korting met de jaarkaart in een disneyhotel, maar nog is het vrij prijzig.
Inderdaad santa fe en cheyenne zij van disneyhotels het goedkoopste(zelfde prijs vaakk), je hebt ook hotel nog een ring daarbuiten, die zijn vaak nog iets voordeliger(kyriad, magic circus etc en daar gaat ook een pendelbus van en naar het park gratis), die hotels kun je ook op de disney site boeken
Daarom boeken wij dan altijd inderdaad niet een disneyhotel, maar een ander hotel, zoals Novotel of op Le Chene Gris. Ik vind het moeten rijden geen probleem, vanaf Novotel zat je in pakweg 10 minuten op de parkeerplaats bij Disney.
@mamasuus, als je van te voren reserveert bij chucks dan kun je gewoon bij hun op de parkeerplaats parkeren gewoon melden dat je daar een reservering hebt bij de paal, is normaal geen probleem of dat moet verandert zijn sinds de terreurdreiging maar normaal kon dat altijd. @ merlijn, ja dan is via disney boeken het handigst misschien, wij vinden ook jaarkaarten en verderop slapen fijner.
Ik ga vaak met mijn vader en de kindjes naar pretpark omdat man niet van pretparken houd, en mijn vader wil niet teveel gedoe, dus daar moet ik ook rekening mee houden en wij houden ook gewoon van Disney hotels . Maar ik ben het met jullie eens met de jaarkaart kun je wel vaker en dan is het zeker goedkoper
Dat de kinderkaarten eruit gaan is wel heel erg balen. Onze kaarten verlopen in augustus. We willen dan pas weer in 2017 gaan. Misschien dat ik dan een jaarkaart bestel en pas later dat jaar met een 2e bezoek jaarkaarten voor mijn man en dochter haal. Heb ik gelijk 2 stempels en de korting
Dat is jammer ja, een kinderkaart scheelt veel Hoor ook veel mensen klagen dat de arrangementen ook een stuk duurder zijn geworden of dat zo is weet ik niet