Ja, dat is echt zo. Toen wij onze jaarkaarten kochten, Fantasy, 3 volwassenen (ik, manlief en 12-jarige zoon) en 1 kinderkaart, waren we exact 500,00 kwijt. Datzelfde pakket is nu 576,00.
Wij hadden ons dreampakket voor 2 volw en 2 kids voor 576 Blaine thnx. Vraag het anders voor zekerheid nog ff na bij city hal als we gaan reserveren.
Wij zijn gister terug gekomen na 4 daagjes park. M'n man had het geboekt als verrassing voor m'n verjaardag! We zaten in het Disneyland hotel. Ik kan niet wachten totdat we weer gaan
oud op nieuw in de parken is geweldig maar ontzettend koud.aftellen met een paar 1000 man voor het vuurwerk super!!
Is het normaal om voor 2 volwassenen en 1 kind 740 euro te betalen voor 1 nacht in een Disney hotel en toegang tot Disney? Vind het echt duurder dan ik had verwacht.
Inderdaad, vind ik niet overdreven. Dat zijn gewoon de prijzen voor het Disneyhotel! Andere hotels zijn wellicht goedkoper, maar ik heb laatst ook zitten kijken voor ons 4 in Cheyenne en toen mocht ik ook bijna 800 aftikken voor 2 nachten (3 dagen toegang)! Daarom sparen we nu weer voor de jaarkaarten.
Op welke dag heb je gekeken dan Wij gaan volgende week voor 5 dagen naar Disneyland in hotel Cheyenne. Wij zijn voor 4 personen (oudste zoon wordt als volwassen gerekend) dus 3 volwassenen en 1 kind 716 euro kwijt. Ik vind dat echt niet duur. Tijdens het boeken konden we ook voor 4 dagen kiezen maar dat was 1 euro goedkoper Dan voor die ene euro maar een dag erbij. Als we voor Sequoia Lodge hadden gekozen (zijn we al eens eerder geweest) dan was een zo'n 150 euro duurder. Maar we slapen er alleen dus voor Cheyenne gekozen. Misschien moet je iets beter op de aanbiedingen letten, de JAdagen bijvoorbeeld. Toen hebben wij volgens mij geboekt..
@Leonie, vooral de ochtend was echt niet leuk.... @SDonya, Disneyland Hotel is wel de duurste uit de rij. Zelf vind ik die wel echt het fijnste en ideaal zo dicht op het park, maar als stukje lopen of bussen je niet uitmaakt kun je beter naar hotel Cheyenne of bijvoorbeeld Dream Castle hotel kijken.
Sdonya, zijn vrij normale prijzen voor het Disney hotel. Wil je goedkoper dan zijn er nog zat alternatieven. Hoe verder van het park hoe goedkoper. En ok minder sterren. Wij zaten altijd in santa de was eerder de goedkoopste. Je slaapt er immers alleen. En jah het ontbijt kan rommelig zijn maar goed te doen.
Wij waren afgelopen mei vakantie 2 nachten disneyhotel 1300 kwijt voor 4 personen (geboekt met de actie gratis half pension) Eerder sql en npb buiten de vakanties 4 nachten rond de 850 met z'n 3en
Iemand wel eens op het hele grote winkelcentrum op 10 minuten rijden geweest van disneyland? Klopt het dat daar een heel grote supermarkt zit?
Hey Dames, Wij willen voglende week vrijdag naar disney. Wilde gaan boeken heb je perse creditcard nodig voor santa fe? Die heb ik dus niet. Iemand een idee hoe ik dan kan boeken? Kan het evt ook met prepaid creditcard?
Bij disney zelf reserveren en zeggen dat je geen credit card heb, krijg je een email met een bankrekeningnummer, kan je het gewoon overmaken. Heb ik afgelopen november ook zo gedaan!
Volgens mij niet maar ik zie daar ook echt geen toegevoegde waarde aan. Na een dag vol indrukken in het park zijn de kids zo moe dat ze in 3 minuten slapen