Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Nope is gewoon 1 thema, santa fe heeft cars thema, cheyenne heeft cowboy thema etc etc

2. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Haha ja vind ik ook, dan ga ik voor dat geld liever een paar dagen langer in een simpeler hotel, maar ieder zijn ding hoor :)

3. Oh man, ik krijg met de dag meer moeite met het geheimhouden ;) Ik ben echt 24/7 in Disney-mode, zoek de hele dag van alles op, filmpjes regelen voor in de auto (uiteraard in stijl :D ), cadeautjes om de verrassing te onthullen aan het inpakken, de kaart in elkaar geknutseld voor het geval de cadeautjes niet duidelijk genoeg zijn.. Nog 3 héle lange dagen m'n mond houden!

Kreeg net een mailtje voor €10 korting op de PhotoPass. Cheapskate als ik ben, ben ik daar erg blij mee :D

Ik heb er zo'n zin iiiiin!

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Leuk hè! Hier ging ze echt helemaal uit haar dak toen ze het te horen kreeg. Hier ook druk aan het aftellen naar maandag!
    Wij hebben er ook zin in!!

5. Mikhna

Mikhna Lid

4 jul 2011
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen van waar je die mail hebt gekregen voor de photopass? ik heb vandaag disney mail gekregen met de nieuwe promo van 30% korting op verblijf met gratis diner maar geen photopass korting :(

6. Ik heb even gekeken, ik heb 'm ontvangen van info-disney@disneylandparis.magical-ears.com

Er zit een voucher bij waar onze naam op staat, ons reserveringsnummer en de datum van ons verblijf, die goed is voor €10 korting..

Hebben jullie wel al geboekt dan? En wanneer ga je? Want hier kwam hij dus pas 4 dagen voor vertrek binnen :)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Iemand een idee wat er vandaag voor speciaals is? We konden bij village niet goedkoop parkeren ivm verwachte drukte. Studios draaiden attracties al om half 10. Controle ging ook snel zonder blieb dingen ivm drukte.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Begin van de vakantie icm weekend? Dan is het meestal erg druk

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Zag vanmiddag een pintrading logo heel groot ergebs staan. En er werd schijnbaar ook gefilmd. Ben blij dat we donderdag en vrijdag al hadden . Zijn toen zelfs meerdere keren achter elkaar in pirates geweest stond vandaag steeds drie kwartier. Smal world net zo.

En jee ik heb een paspoorthoesje gevonden. Bij avonturen winkeltje ING An adventure land. Nu dus mijn paspoort ook in stijl.

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Van zondag op maandag gaan we dan eindelijk naar Disneyland:D
    Wat is er ook al weer te doen rond om het kasteel s'avonds, is er elke avond vuurwerk, of was dat 1 keer in de week? of is er tegenwoordig een lichtshow? Ik weet het niet precies meer. Iemand die er net geweest is een idee? en hoe laat begint het ongeveer:D

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Disney Dreams! - Disneyland Paris - DiscoverTheMagic.nl - Ontdek de magie van Disney

begint rond sluitingstijd van het park. dacht ik...

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
  13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dreams is elke avond op sluitingstijd. Dus morgenavond is dit 22 uur. Wanneer hij volgende wk sluit weet ik niet. Afgelopen wk sas het 20 uur. Wij hebben gisteravond dus dreams gedaan. Lekker op tijd weer in hotel hihi.

Pff ik ben kapot zere voetrn van het lopen haha. Was echt iets met pins volgens mij. En nog een dansding uit uk die dansten ff voor parade over de route . Was wel grappig.

Er zijn wel veel characters. Onze kids willen er alleen niet voor in de rij... sta je dan met je photoppas. ;)

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Oh jullie zijn er nu zie ik, geniet er van:D:D:D

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wij hebben hem op woensdag gezien en stonden goed vooraan. Te ver vooraan ook niet fijn dan kijk je te veel omhoog. Wij stonden op de rotonde voor het kasteel, plek zat, 19:55 kwamen we pas aan.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    In het weeekend is het wat drukker hihi. Vrijdag kwamen we rond die tijd en stonden we bij discoveryland. Maar goed we hadden hem al vaker gezien. Wil je hem echt goed kunnen zien zou ik er wel op tijd gaan staan. Zelfde geld voor parade. Die is 17.30 maar 17 .10 moet je wel staan wil je vooraan staan. Die is ook altijd erg druk.

Nou ik zal de kids en man aansporen voor ontbijt. Kunnen se de koffers on de auto gooien en nog ff naar emh

17. Ik heb dit gisteren dus de elke keer gelezen als pintra-ding, in plaats van pin-trading :D Ik had echt géén idee waar je het over had, hahaha.

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.678
    1.439
    113
    @mamasuus,mgeniet nog van de laatste dag

@shaddix, lol echt weer iets voor jou

@siriel, bij binnenkomst liggen programmaboekjes daar staat alles precies in qa tijden

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    @siriel, bij binnenkomst liggen programmaboekjes daar staat alles precies in qa tijden[/QUOTE]
    top dankje!!

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zitten altijd op een muurtje vlak voor Casey's Corner voor DD. Dan heb ik een vuilniszak mee om op te zitten en een fleecedeken om om te slaan (tenminste, op de koude dagen). je zit dan bijkans recht voor het kasteel en je kan gewoon fatsoenlijk zitten. Als het begint, gaan we altijd op de muur staan en kijk je over alles en iedereen heen.

Als het vervolgens afgelopen is, vliegen we meteen de arcade in en lopen we zo voor de mensenmassa uit richting de parking. Ideaal!

Deel Deze Pagina