Wij zijn weer terug. Woensdag waren we rond de middag in Disney, daarna het park in. Echt een vreselijke sneeuwbui gehad, niet normaal. Onze schoenen sopten en we waren tot op het bot zeiknat. Daarvoor was het prima weer, een waterig zonnetje, maar goed te doen. Donderdag best een aardige dag, zonder regen, maar gisteren was het een drama! Vreselijk jammer van het weer, maar we hebben het wel erg leuk gehad.
Wat jammer van het weer zeg Gelukkig hebben jullie wel genoten! Morgen over een week mogen wij ook eindelijk naar disney!!!!
hier gaan we misschien toch alsnog naar disney.. gaan vanavond de knoop doorhakken omdat het financieel toch weer een grote uitgave zal worden.. (rond de 1500 euro).. even goed nadenken
Welke tips hebben jullie nog qua verschillende websites om prijzen te vergelijken? Graag met url als dat kan
Wat wil je aan acco daar? Wil je jaarabbo? Of wil je eenmalig een disney hotel of de ranch Voor dat laatste zul je dan de nederlandse site met de franse /duitse/ belgische site kunnen vergelijken Disneylandparis.nl Disneylandparis.fr .de of .be Daar kan verschil inzitten.
Ik zou heel graag een jaarabo willen maar als ik daarmee aankom thuis dan lig ik in scheiding.. Even zonder gekheid.. We hebben van april 2013 tot april 2014 een abo gehad en manlief is disney moe.. Maar heb hem waarschijnlijk zover dat we toch (helaas maar 1 keertje) gaan in de vakantie.. nu dus een on site hotel.. Ga eens kijken op de websites warvoor een verschil erin zit..
Er zijn er hier die een goedkoop b&b hadden gevonden, mss is dan een jaarpas al voordeliger dan alles samen te boeken bij disney zelf? Of de camping chene gris?
Verder kun je de officiele disneyhotels en rwnch nergens anders boeken. Evt de aangesloten hotels wel maar volgens mij is er dan geen entree bij
Wie van jullie is onlangs in kyriad geweest? Hebben ze donzen dekbedden? Of normale dekbedden? (Ik ben onwijs allergisch voor donzen dekbedden) Ik weet nog dat ze in raddison hotel wel veren/donzen dekkebedden hebben/hadden (in 2009) Ik wil vast wat spullen gaan inpakken, hebben jullie iets wat ik absoluut niet mag vergeten? (Ik heb al thermo ondergoed voor de kindjes gehaald)
Regencape . Zijn daar zo duur. En eventueel van die gele postit briefjes om de knoppen bij de wc af te dekken zodat het ding niet spoelt als de kindjes erop zitten . Wat een drama toen die dingen er net waren en mijn mannetje 2,5 was en net te klein was telkens ging het ding spoelen, hij durfde niet meer naar de wc, als hij moest moesten we naar the village want daar waren toen nog normale wc's .