Dankje Ik heb idd de regenkappen voor de wagens al klaar liggen en heb kleine parapluutjes voor ons. Ik zal ook gelijk gele briefjes klaar leggen
Hebhet daar al zo vaak gezien dat kinderen panisch raken van de door spoelende wc dus dan beter er wat voor meenemen en niet nodig hebben dan daar stress.
Wij hadden voor dreams brakelights gehaald bij action. Dacht dat ze ook cars en minnie variant hadden. Scherlt een hoop geld als ze die lichtjes zien daar. In okt hadden we muts van zoon kompleet volgestopt hij had aardig wat bekijks haha. Cms vonden het kon geweldig. Weer eens wat anders dan oren. Ponchos ook handig. Zijn lekker klein en vind ze vriendelijker voor medevakantievierderders
Gelukkig werkt mijn vriend bij een garage. Dus hij is vanmorgen vroeg gelijk gegaan. Uit gelezen en de juiste onderdelen bij de Vw garage gehaald Hij is weer klaar gelukkig!! Net boodschappen gedaan en nu alles bij elkaar pakken en tassen inpakken
YEAAHH gelukkig maar. Ik ga morgen beginnen. Meneer is uit logeren bij opa en oma dus heb alle tijd haha