Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Sneu idd van dat jochie, man zei het me idd gisteravond.

Die duffy vind ik ook vreselijk, helemaal niet disney in mijn ogen, kwam hem tijdens zoektochten op internet ook tegen. En hij is er in vele uivoeringen:) nou doe mij maar de figuren van de films. Duffy is gewoon een knuffelbeer met en disneymerkje whaha......

Goedkoop eten, tjah gewoon bij de mac hihi en in de hotels santa fe en chwyenne , kijk anders eens op die moiseears site aar hebben ze bijna alle restaurants met prijzen opstaan kun je vast kijken wat je lekker lijkt voor een normale prijs. :).

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Hij komt wel voor in een film of strip ofzo van mickey heb ik begrepen en hij is inderdaad niet zo'n groot succes dus wordt geregeld vervangen door een ander tijdens zijn dienst :D.

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zelf koken zal er voor ons niet in zitten we zitten namelijk in suqua lodge...
    Wat neem je zelf zoal mee qua hoeveelheid als je 5 dagen gaat???
    Het duurt nog wel even voor we gaan maar soms spookt dat door me hoofd....

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik neem alleen eten voor de eerste twee dagen mee: 30 broodjes, 20 pakjes drinken, een doos liga's, een zakje snoepjes en 6 appels. Op de tweede of begin derde dag gaan we naar de supermarkt.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    qua meenemen doen wij ook niet veel. gewoon snaai en broodjes voor onderweg. wel gaan dr veel sultana`s mee die zijn goed te bewaren. ;) en fles ranja met hervulbare flesjes. we doen dan elke dag de flesjes vullen want elke keer een flesje van 3 euro kopen vind ik niet nodig. koop ik lever wat leuks voor..... ook zak snickers ed gaan altijd meevoor de zoetigheid. broodjes doen wij dus alleen voor de heenweg. aangezien je toch ontbijt hebt in het hotel.

het ligt er ook aan hoe groot jullie eetlust is qua prijzen. als jullie allemaal goeie eters zijn, is een buffetvorm aan te raden die zijn er dan vanaf ong 22 euro p/p voor volwassene en dan kids 12 euro. anders is het miss handiger om a la carte te eten dan zou je voor de kids 1 portie doen ofzo met extra bord. en zelf alleen hoofdgerecht. dan kan je p/p rond de 10 euro kwijt zijn. zonder drinken dan. ;)
    leuk he die voorbereiding??? kijk ook regelmatig waaar we wilen eten ed.

6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    hallo allemaal,
    jullie gaan volgens mij allemaal wat vaker als ik! haha :)
    Ik ga maandag naar Disney (3 dagen in Santa Fe) en was van plan om wat broodjes en pakjes drinken ed mee te nemen, maar nou hoorde ik vandaag van een collega dat dat niet mag? Dat je niks het park in mee zou mogen nemen! Weten jullie hier iets over?

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    jawel.. mag wel... mits je geen hele koelboxen meeneemt.. dat mogen ze wel weigeren.. maar een paar broodjes en wat drinken mag wel hoor..

8. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    koelbox heb ik geen plek voor in mn koffer! haha :)
    Bedankt voor je antwoord... ik weer gerust gesteld! ;p

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Eens met mamak wij nemen altijd dingen mee en nog nooit een probleem zolang je geen alcohol mee neemt ;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dat gerucht gaat al jaaaaaren , maar jah de meeste nederlanders gaan jah hier ook altijd met koelboxen vol naar retparken :) dus zo vreemd is het niet dat juist deze mensen zeggen dat het niet mag.
    Maar idd zoals de andere meiden zeggen een rugtasje metwT tussendoortjes en drinkenis geen punt hoor. Zolang je geen gangenmenu meesleept..... leuk hotel hoor santa fee gingej wij altiid heen.

11. Cathelijne1986

Je mag inderdaad gewoon eten en drinken meenemen :)

12. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Hahaha dank jullie! Zal het dan maar bij wat snoepjes, brood en een pakje drinken houden.... Laat de biefstukjes wel thuis! ;p

13. Cathelijne1986

Even een gênante vraag.. Ik heb maat 50. Zouden er attracties zijn waar ik niet in pas in Disney? Maak me bijv best zorgen om tower id terror, space mountain en Peter pan :(

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    toen ik maat 50 had paste ik overal wel in behalve in nemo in studio,s dat vond ik niet prettig.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Mijn man is ook niet de kleinste ;), (maat 4xl en 140 kilo) en past overal prima in, zelfs in nemo al was dat met winterjas aan net even iets lastiger, maar lukte wel en verder nergens ene probleem hij gaat zelfs met zoonlief in de cars auto's :D. Al zit dat natuurlijk niet prettig maar die zit ook met maatje S niet lekker :p

16. Cathelijne1986

Oke dank jullie,ben ik weer gerustgesteld. Gelukkig krijg ik in het voorjaar een gbp.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en, nog iemand onderweg of net trug of bijna heen????

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    :( nee helaas voorlopig even niet. Hopelijk met de herfst, volgend jaar dus ;)

19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Ben anderhalve week terug! ;p was geweldig! :)

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    vertel vertel bulakgir!!!! altijd leuk ervaringen te horen.

bij osn duurt het nog ff pff wachten wachten wachten.

Deel Deze Pagina