Weet iemand dit? Waar moet je een disney hotel reserveren als je de korting wilt met je jaarkaarten? En kan dat al voor de zomervakantie?
Kan alleen telefonisch bij dinsyreserveringslijn en denk niet dat je al kunt boeken voor de zomer, vaak zijn de prijzen nu nog niet bekend.
heeft iemand van jullie ook al eens omgeboekt?? miss moeten we dit doen dor omstandigheden maar kan er nergens iets over vinden. willen nog wel graag heen volgend jaar maar baal dus erg van mijn goeie aanbieding.....
Dat wordt ook bellen . Geloof dat het omboeken 25 of 50 euro kost en het verschil in prijs moet je dan bijbetalen, of krijg je terug . Maar gezien je berichtje denk ik bijbetalen .
Zondag terug gekomen! wil weer!! Wij zijn van wo tot zo geweest. (leuke aanbieding 5 dagen voor de prijs van 3) in hotel Cheyenne voor 530,-. incl ontbijt. Wij zijn nu 2x geweest, 1x samen Seqouia en nu Cheyenne met ons dochtertje. We weten nu wel dat we niet meer in het weekend willen wat een drukte!! niet normaal die zaterdag....gewoon niet leuk! dus volgende keer lekker doordeweeks. Wij willen vlak voor ons dochtertje 5 wordt nog een keer gaan zodat ze nog meer begrijpt...nu vondt ze de verkleede figuren maar wat eng! en wilde echt niet met ze op de foto. ze herkende dan wel de prinsesjes maar of het nou doornroosje of assepoester was dat weet ze niet. ze herkende wel mickey en minnie mouse en winnie de pooh....maar toy story is bv ook nog onbekend net zoals peter pan en de rest. Cheyenne was leuk, 2 persoonsbed en een stapelbed.....ons dochtertje lag beneden en dan de stoel ervoor gezet zodat ze er niet uit kon vallen. Helaas was ze erg onrustig s´avonds en s´nachts zal wel door alle indrukken komen, en had dan ook huilbuien en dan wilde ze lekker bij mij liggen dus lagen we met zijn 3en in het kleine 2 persoonsbed.......had dan beter voor Santa Fe kunnen kiezen als ik dit had geweten.
Mama Suus waarom moet je omboeken? Silvana, wij gaan ma-vrijdag, idd vanwege de drukte. Je kunt een volgende keer ook in Davy crockett slapen, heeft je kindje een eigen slaapkamer, maar ik lees dat je in het Disney hotel wilt? Als je op YouTube naar filmpjes zoekt van dat hotel weet je wat her precies is en wat je krijgt.
buddy, niks ernstigshoor de kans zit er alleen in nu dat man dan niet trug is van zijn werk.... is onverwachts ertussen gekomen. dit weten we ook pas in feb.en moet eind feb de rest betaald hebben dus wacht nog ff hihihi. blaine, thnx, dt het bellen zou worden was ik wel achter idd hihihi zo hebben we ook geboekt. jammer dat het dan ook weer kost. en idd het zal wel veel meer worden. ik houd het wel in de gaten dsnoods doen we annuleren en opnieuw boeken mocht dit goedkoper zijn. of miss dan wachten want in de zomer is het sowieso niet te betalen of toch jaartje wachten . al vind mijn man dat het toch volgend jaar moet omdat het voor mijn verjaardag is. dan maar wat duurder zegt ie dan sylvana, leuk he hoe ze genieten van die kleuren ed. hier is het op vakantie ook altijd een ramp hoor met slapen. wij gaan ook in cheyenne zelfde prijs en dagen hihihi leuke aktie was dat he??? wil dan nog net omdat onze dochter 7 is en het begin het jaar tot 11 gratis is. wij zijn dus van plan om de zat in parijs rond te hangen. willen met dek ids naar eifeltoren ed. daar waren ze nog niet.....
idd, en ergste is dat we dus in feb pas zekerheid hebben ongeveer erg vervelend...... heb gister de nieuwe gids bekeken zelfde aanbieding maar keer zo duur omdat het in de zomer is en de oudste dus ook betalen moet. dan komen we voorzelfde vakantie op 1000 !!!!!! das me echt teveel. dan word het anders een weekie naar oostenrijk en dan het jaar erop maar wer proberen. maar jah we blijven duimen dat het lukt en hij er op tijd weer is
de nieuwe gids is wel uit nu. afgelopen wk pas.dus zal er eens een belletje aan wagen hoor. zoveel kost een belletje niet en dan ben je zeker.
Wij zijn dinsdag weer teruggekomen van een week Disney en wauw wat was het weer geweldig! Die kerstsfeer is echt zo gaaf! Sliepen met zn 4en op 1 kamer in santa fe en ging helemaal goed! We waren zo moe dat we allemaal tegelijk in slaap vielen elke avond! Om haf 8 ontbijten en om 9 uur in het park om alvast rustig wat attracties mee te pikken. Zoontje vond de casey jr trein en de toy story hond ding helemaal geweldig en mn dochter de parachuten van toy story en dombo/aladdin/raketten helemaal het einde. It's a small world blijft natuurlijk ook leuk en hebben we die denk wel weer 10 keer gezien Ook eindelijk eens het prinsessen paviljoen ingegaan en daar heeft mn dochtertje een minuut of 5 met Ariel doorgebracht. Wat is dat mooi om dat bekkie dan te zien <3 Leuke was dat Ariel nl sprak dus ze hebben het echt even gezellig gehad samen! Silvana81 niet normaal he hoe druk het was zaterdag we hebben nagevraagd of er wat aan de hand was en bleek dat de Franse voor de helft van de prijs naar binnen konden ofzo
Debz wat leuk een Nederlandse Ariël! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! (Post je nog wat foto's bij de augmama's? Ben zo benieuwd )
Klopt ja! Wij wonen zelf in die regio en bij bewijs van adres kun je voor 1/3 van de prijs zowat een abonnement afsluiten heb ik begrepen van de buren. Die hebben een abonnement aangevraagd en gaan elke maand wel een keertje met hun kindjes van 4 en 6.
nou wij gaan toch maar bellen komende wk. eerst eens kijken of omboeken een optie is, maar ben bang dat het dan toch ineens heeeel duuuuur word. dus word vast annuleren en dan toch nog een jaar wachten dat is dan niet ander....... snif snif waszo blij met onze aanbieding.
@ mama suus: Hadden jullie al aanbetaald en zoja ben je die dan kwijt als je niet kunt omboeken maar moet annuleren door bepaalde omstandigheden?? Misschien is het bij ons nu ook niet zeker dat de reis door kan gaan....
Balen mama suus, je had zo'n goede aanbieding geloof ik? Is het al helemaal zeker dat het niet gaat lukken?
@buddy, aj bij jullie ook ineens niet?? wat ik hier van de meiden gehoord heb is dat het 25 euro ong kost om om te boeken. en dan betaal je het verschil in ons eval dan want we hebben een aanbieding van 500 euro voor 5 dagen. we hebben al aanbetaald idd. maar ook een annuleringsverz. die bel ik dus ook nog op. bij disney moet je dus 15% betalen van het bedrag als je annuleert. hoe het zit met verz erbij weet ik niet. weet we dat ik dit eens bij een andere reis had en toen moest ik uiteindelijk 70 euro betalen geloof ik van de 400 dus er zit wel een prijskaartje aan. @blaine, het is nu 99% zeker. . het is allemaal een beetje wollig zeg maar whaha
Misschien kunnen wij omboeken als het niet anders is maar ik hoop van niet. maar duimen dat we gewoon kunnen gaan