boeken heb ik de vorige keer zo gedaan dat ik eerst internet afgestruind heb en toen gebeld. dan vertel je ze over de beste aanbieding en die krijg je dan. vrij simpel dus. en als je in ned belt kan je ook gewoon zonder creditcard boeken via internet niet. ik heb het gewoon met overschrijving en aanbetaling. netals bij een reisburo zeg maar. in het weekend is het volgens mij altijd wel druk of je nou in mrt gaat of in juni.
Mar74, ik ben 5 jaar terug in het laatste weekend van maart geweest, buiten de schoolvakanties. Bijna alles was open, maar het was mega mega druk. Ik weet nog dat bijv buzz lightyear en tram tours wachttijden van 2-3 uur hadden.
nou ik vond de herfstvakantie dit jaar ook niet leuk meer hoor. buzz 90 minuten minimaal continue en de rest dus ook in die tijdscategorie
Dan ben ik bang dat ik toch echt niet ontkom aan de drukte!! Heeft iemand tips wat je echt moet zien of waar het nooit zo druk is? Er is ook een dinsneyland forum toch?? Weet alleen de site niet meer?
Www.mousears.info Afgelopen herfst was idd druk.. Ik ben een aantal keer in de herfstvakantie geweest en toen ging het wel. 1,5 uur wachten is nog altijd beter dan 3 uur Daarom gaan wij dit voorjaar.. Zou liever hebben dat mijn jongste wat ouder is, maar nu gaan we nog snel voor mijn oudste leerplichtig wordt. Heeft de school geen gunstige studiedagen?
Geboekt! In sequoia lodge, las daar goede dingen over hier! Met Disney figuren ontbijt op zondag!! Nu al zin in! Ben blij met alle tips over wat te doen,niet te missen of andere goede tips!!
Net voor jullie aan! 28-30 maart! Ben zoooo benieuwd ! Nu nog geheim zien te houden voor de kids tot die tijd!
Ooh leuk leuk, en sl vonden wij een erg mooi hotel. En eten met figuren is altijd leuk . Wat niet te missen ligt natuurlijk wel een beetje aan je kids en hun leeftijd, maar buzz, circustrein, small world, autopia en natuurlijk de parade en cavalade en de stars en cars in de studio. Cars attractie in de studio en de animaque show erg de moeite waard, en stitch live was ook zeker grappig. Iets oudere kinderen dan zeker de rock en rollercoaster en crush coaster, de mijntreintjes, de parachutedrop,
Bedankt voor al je tips, ga er zeker naar kijken! Mijn kinderen zijn 4,5 en 7,5 jaar oud. Leuk al die voorpret!! Heb je ook daar gegegeten? Waar is het zeker goed?
Ja natuurlijk hebben we er ook gegeten . Het ligt er een beetje aan wat je wilt qua eten natuurlijk, kijk je hebt inventions buffet heerlijk maarja 55 euro pp is een boel geld . Maar als je het hebt is het zeker de moeite waard vonden wij, buffet erg goed, characters alle tijd en wij waren er tijdens dreams en konden het prachtig zien vanaf daar. Maar zeker aanraders, rainforest cafe in de village, erg mooi aangekleed, vriendelijke bediening en normale prijzen en eten was goed. Hakuna matata in disneylandpark het is fastfood dus niet duur maar wij vinden het altijd lekker net iets anders als standaard patatjes. En de california grill buffet in sequoia lodge is ook erg goed en rond de 29 euro voor volwassenen en kids goedkoper, dus ook zeker leuk. Earl of sandwich is heerlijk voor een lekker broodje echt goede broodjes en normal prijzen die ze ook elders hanteren.
jee beter catelijne, ik moet nog afzeggen whaaa wij waren er anders ook met de groene dagen en de oranje en rooie hahah. maar daar waren we er toch 1 van naar parijs gegaan. lekker hoor zo lang duurt het nu niet meer he?! jippie voor jou!!!
Als ik kijk op website van Disney zie ik wel diezelfde kalender maar er staan geen kleuren bij mbt de verwachte drukte?
Vlinder, ik heb deze via het mousears forum. Suus ja is echt lekker, nog maar 2,5 maand! Vind het wel jammer dat ik nu niet het park kam afspeuren of ik jou ergens zie lopen... Gá je wel afzeggen, of zeg je een dag Vantevoren: "oeps vergeten, nu móeten we wel gaan"
whahah zou ik wel willen idd. maar jah alleen met de kids is ook niks dn is het toch wel erg ver rijden. en we kunnen niet veel want de jongste is geen held. dus btm lukt dan al niet. en die vidn oudste wel leuk. moet dus echt afzeggen maar heb deze mnd nog hihi. 30 dagen van te voren dan kost het maar 15% dichterbij moet je teveel betalen hahaha. dus zolang wacht ik niet. maar blijf stiekum hop houden hihihi.