bofkont.... Enjoy! Wij moeten nog even wachten.. aan de andere kant zijn wij ook pas sinds 1 mei terug uit de magie dus ja..
Hoi hoi, 6 juni gaan wij naar disney alleen is het voor ons alle drie de eerste keer. Ik had een vraag over de attracties. Mijn dochter is snel bang, bijv. In de efteling. Ze heeft ee hekel aan donker (kleine stukjes net als droomvlucht kan wel). Ze vindt het ook eng bijv. In het sprookjesbos in een sprookjeshuis waar het donker is en waar ze met harde muziek beginnen, ze wil er dan meteen uit anders raakt ze in paniek. Zijn er attraties waaarvan jullie zeggen dat we die dan over moeten slaan? En welke zijn echt aanraders? Ik wil voorkomen dat ze bij de eerste attractie bang raakt en nergens meer in wil. Thanx!!
Absoluut geen pinoccio en sneeuwwitje... Die zijn doodeng voor kids.. Verder het spookhuis niet en pirates zou ik even kijken op YouTube
Niet spookhuis, pirates of the caribean, sneeuwwitje, pinokkio, peter pan zou ik,persoonlijk dan ook over slaan. Aanrader, it's a small world wel binnen maar echt overal poppen te zien dus wel leuk. La conte de fee, rondvaart boojes, dombo, caroussel, doolhof is ook erg leuk, autopia, en twijfel, buzz light year weet ik niet zeker misschien wel wat spannend al is het een echte kinderattractie. Circus trein (kinderachtbaan), de vliegtuigjes bij buzz in de buurtm gana best hard en hoog . Studio, is hier stitch show erg populair en de vliegende tapijtjes. Als je nog meer vragen hebt roep maar
Bedankt voor de reacties! Ik zal youtube eens bekijken, bedankt voor de tip. Zo te lezen blijft er gelukkig genoeg over.
Ja hoor je hebt natuurlijk ook nog meet mickey en prinsessen aviljoen, de parade, 20th anniversery train, in studio cars en stars parade, mckey mouse playhouse. Ng een aar speeltuintjes, een grote rondvaart boot, dus echt wel genoeg te doen
Hier het tegenovergestelde.. mijn kinderen zijn nergens bang voor en als wij gaan is mijn jongste 2,5. Ik zit eraan te denken haar gewoon mee te nemen in de BTM, lang genoeg zal ze zeker zijn (1.02m is de eis) en ik denk dat ze dat wel durft. Maar wij gaan pas in maart... dat duurt nog zooooooooooo lang!!!
Wij hebben van de week geboekt voor de herfstvakantie Voor ons voor het eerst met Halloween en we gaan ook voor het eerst in Cheyenne slapen,hoor best veel positieve verhalen over dit hotel dus ben benieuwd. We gaan ook voor het eerst met onze zoontjes..zo leuk Heb er echt zoveel zin in kan niet meer wachten hihi.
Herkenbaar gevoel... wij hebben dat ook gehad.. hebben toen in augustus geboekt om rond december pas te vetrekken... ook zooooo lang naar uit gekeken.. alles gelezen, helemaal uitgestippeld... de voorpret duurde lang maar was het allemaal waard...
Ik ga het liefst s'morgens rond 10 uur van huis af om vervolgens rond 16 uur in Parijs te arriveren Dan eerst 1 nacht slapen en vervolgens het park in Ik zie overal 3 dagen/2 nachten of 4 dagen/3nachten enz maar ik heb liever 3 dagen/3nachten Iemand een idee hoe ik dit zo kan regelen?
Dat gaat volgens mij niet.... wil je in een disney hotel of erbuiten? Indien je voor een arrangement gaat (disney hotel) dan zit je entree er bij in... Neem je een hotel buiten (aangesloten hotel of buiten het terrein) dan kan je losse entree kopen.. Als je het laatste doet en je gaat 3 dagen of langer naar het park dan is het goedkoper om een jaarkaart aan te schaffen.. Klinkt misschien gek maar het is wel zo... daarnaast krijg je met een jaarkaart ook korting in alle restaurants, de boetieks en nog veel meer voordelen tijdens je tripje..
Gratis parkeren dat scheelt je toch 15 euro per dag . Wat dat betreft ben ik dolblij met onze jaarpas, schrok flink van de parkeerprijs
Wanneer wil je gaan? Want als je een jaarpas aanschaft in Disney zelf dan kan je op het disney forum kijken of er dan al bezitters van een jaarpas gaan in die periode. Zij kunnen je namelijk 10% korting geven op de aanschaf van de passen. Je gaat dan naar de kassa SAMEN met de jaarpashouder en "koopt" de passen.. Dan moet je samen naar een speciaal loket in Disney (naast het kasteel). Hier worden je jaarpassen aangemaakt (met foto, vergeet je paspoort niet) en vanaf dat moment zijn jullie weer vrij om te gaan waar je wilt.. Leuke bijkomstigheid is dat je dus binnen het jaar nog een keer kan gaan Er bestaat ook een website bij wie je ze kunt bestellen maar ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Anderen wel maar daar kan ik niet over oordelen natuurlijk..
Welke jaarpassen hebben jullie? De francillien, de fantasy of de dream versie? En waarom die? Wij gaan begin augustus via vakantieveilingen naar magic circus, en als we dan jaarpassen nemenzijn we goedkoper uit dan 5 dagen toegang, en kunnen we najaar of voorjaar nog een keer
wij hebben 1 dream (ikzelf) en 2 fantasie (man en zoontje).. We hebben voor 1 dream gekozen omdat dat kortingen oplevert bij de boetieks (20%!) en op de room only (alleen hotelkamer zonder arrangement in een disney hotel).. Daarnaast krijg ik allerlei uitnodigingen en previews via de mail.. De korting van de boetiek is het meest interessant... want met de fantasie krijg je 10 % en met de dream 20%.. De dream was voor mij 36 euro duurder dus in feite moet ik 36 euro aan korting terugverdienen... Indien ik voor meer dan 250 euro aan souvenirs op jaarbasis koop heb ik het al terugverdient... En aangezien wij de laatste keer voor rond de 75 a 100 euro hebben gekocht verwacht ik dat ik die 250 euro wel moet redden in een jaar tijd...
Das nog eens een goed idee.. Maar wij zijn met zijn zessen, 4 volwassem kaarten en 1 kinderkaart. Beter dan 2 dreampassen om twee kamers te kunnen boeken tzt? Of kan ik op die ene dream kaart 2 kamers boeken, denk jij? En dat van die korting is ook een goede om te onthouden. Altijd met afrekenen de dream kaart geven!