Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jaah idd is het niet gaaf!!!! was zelfde prijs als dan 5 dagen dus jah dan maar die 6 haha alles lekker rustig aan dus en een complete dag naar parijs ook nog. heb dr weer mega veel zin in. en kan nu weer meegenieten met jullie voorpret haha. wilde mezelf niet kwellen dor disney dingen te kijken maar het kan nu weer jippe jippe jippie.

en en en hoe zijn de disney kriebels????? al dingen geplant ed qua eten en routes ed.....

2. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Heeft er hier iemand ooit een castle club kamer geboekt??

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

God de Disney kriebels zijn echt enorm! De koffer staat zelfs al klaar om ingepakt te worden, terwijl het nog 5,5 week weg is :D

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mamvk , nee sorry nooit geboekt maar kijk eens op mouseears.com geloof ik. anders staat preciese hier eregens in het toppic.

@cathelijne. aah 5,5 wk is echt niet lag meer meid dat is het zo. jippie jippie jippie

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Jeetje wat een prijzen zeg.

Zit even te kijken voor begin juni maar dan is het best duur voor 2 dagen en 1 nacht kost het 470 euro in Hotel Cheyenne.

Zou dat goedkoper kunnen in die periode of ben ik echt zoveel geld kwijt voor 2 dagen??

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in de zomer zijn de prijzen idd niet leuk....... ligt er ook aan hoe oud je kinderen zijn en met hoeveelk personen...

onze kids zijn als wij gaan 5 en 8 jaar tot 6 jar is eigenlijk altijd gratis en alleen de eerste 3 mnd van elk jaar is het tot 11 jaar gratis. wij gaan nu du 6 dagen in cheyenne voor 658 euro met zn 4 alleen dus pas volgend jaar mrt.

goedkoper wil nu ook wel maar niet in juni. dat is echt hoogseizoen en dus niet leuk qua prijzen. dus als je zou kunnen qua leeftijd van kids zou k buiten de vakanties gaan.

7. Cathelijne1986

Wat mama suus zegt. Wij gaan 5 dagen 4 personen voor 590 euro, maar idd ook in het laagseizoen.

8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou mijn zoontje is al 5,5 dus wij kunnen niet buiten de vakanties om. En nu heeft hij een extra week vakantie in juni vandaar dat ik het liefst die week wil gaan maar ik vind het voor 2 daagjes erg duur zeg. Misschien toch maar opschuiven tot volgend jaar en dan iets eerder in het jaar gaan.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    krokusvakantie valt ook mee meestal dus dat weekje dat nu is. of vorige wk ligt eraan waar je woont natuurlijk ;) en de periode is dus altijd tot 11 jaar gratis. heb net even gekeken je hebt dan bijv in de voorjaarsavakatnie volgend jaar feb 4 nachten 5 dagen in het park in cheyenne vor 606 euro voor 2 volwassenen en een kind van 6 das is dan 24 feb heb ik even ingevoerd. je hebt dan 2 dagen en 2 nachten gratis. is dus zeker de moeite waard

10. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Hai meiden,

Wij dachten in maart naar disney te gaan, maar het is december geworden. Nog even laten kriebelen dus, die disneykriebels. Ik was van plan om in maart te gaan kijken voor de disney pins van frozen. Het hart met Elsa en Anna erin en olaf. Nu we (nog lang) niet gaan was ik nieuwsgierig of 1 van jullie misschien binnenkort gaat en voor mij deze pins zou willen meenemen als ze er nog zijn ten minste. Ik hoor het graag.

Liefs zeester

Ps. ik probeer ook een beetje mee te komen kletsen met jullie. Ik ben gek op disney, maar nog niet zo,n ervaren Disneyland ganger. Ik leer dus veel van jullie!!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zeester, wat leuk.... al geboekt voor december? lijkt mij ook nog eens mooi in de kersttijd. staat ook nog eens op mijn lijstje haha maar jah is zo prijzig met de kids dan hihi.

ik ga nu dus niet meer de periode maar er zijn ermeer. anders miss eens kijken op mousearinfo.com? daar heb je zelfs speciale toppics voor het meebrengen van spullen hihihi. de meiden die hier gaan gaan namelijk eind mrt en daar miss wel eerder dan heb je meer kans hihi.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Ook welkom hier en wij gaan voolopig nog even niet dus kan niks voor je mee brengen.
    December is zeker leuk, wij zijn ook al eens met het kerstseizoen geweest, eind november en vond het zeker mooi toen.

13. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ja we hebben al geboekt. Ik had in januari op vakantieveilingen meegedaan en 3 nachten voor 4 pers. gekocht in hotel Magic circus. Afgelopen zomer had ik ook via vakantieveilingen geboekt, maar heb toen te lang gewacht met boeken en toen was alles al bezet rond kerst jammer genoeg. We zijn toen in oktober (4-5-6 okt 2013) geweest en het Halloween seizoen was ook wel heel erg leuk. Het was ook megarustig in het park, heel fijn!

Nu dus in januari weer gekocht via vakantieveilingen en gelijk maar geboekt, want nu was er dus nog veel beschikbaar in de kerstperiode. Als we gaan, gaan we eigenlijk altijd in het kerstseizoen, heerlijk!!

Enige nadeel is dat we nog wel heel lang moeten wachten, maar das ook weer leuk voor de voorpret (nog 258! dagen hihi!)

Ik ben inderdaad ook lid van mousears maar daar is jammer genoeg niet zo heel veel activiteit. Ik zal mijn verzoekje er daar ook eens opgooien, maar mocht iemand hier in maart gaan, dan hou ik me aanbevolen. Het heeft ook geen haast, maar ik pas er eigenlijk voor om via marktplaats 5 euro per pin winst te betalen aan de desbetreffende persoon, dus ik dacht misschien wil iemand hier die binnenkort gaat voor me kijken!

Liefs Zeester

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das leuk zeg, hoe bevalt dat hotel dan? en hoe doe je da dan met tickets??? is het en beetje gunstig zo..... heb er ook wel eens naar gekeken maar vond de prijzen van dat hotel nogal omhoog gedreven.

en valt mee hoor je wachtijd whaha die van mij is langer. volgend jaar eind maart haha..... maar jah ik moest die van dit jaar anuleren we zouden eigenlijk 2 april gaan tot 6 april. nu word het dus een dik jaar later maar wle een dag langer hahaha.
    nadeel van een kind boven de 7 want voor haar moet ik de rest van het jaar volle pond betalen en dat vind ik niet leuk... vandaar dat wij dan volgend jaar weer gaan met kids onder 11 gratis hihihi scheelt toch zo ff 300 euro. kunnen we leuke dingen voor doen.

ben dus nu al druk aan het sparen, heb een nieuwe spaarpot gekocht die niet los kan een grotere als anders voor de vakantie hihihi. kan er ook meer in. want wil dan mis wel een keer inventons doen maar jah daar ben je een dikke portemonee voor nodig hihihi.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Hier ook groot fan van vakantieveilingen ;). Ideaal en mooi voordelig.

@mama suus, wij zijn al eens eerdr in magic circus geweest en si ons toen goed bevallen, mooie kamer, goed ontbijt en voor de rest zijn we er toch niet :D. Wij hebben jaarpassen dus zitten niet met tickets maar die moet je gewoon los bij bestellen normaal.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    met jaarpassen is het idd lekker simpel dan hihihi. de hebben wij dan weer niet. ml wl niet zo vaak als het aan mij lag wel maar jah......

is het dan in totaal wel een beetje voordelig?
    kamer maakt mij idd ook nooit zo uit als je er maar kan slapen en douchen... wij gingen altijd naar santa fe maar dit keer dus een keer cheyenne omdat die nu dezelfde prijs hebben. en ik vind voor de kidsdat stapelbed wel praktisch zie ze niet samen in 1 bed liggen want zijn van de woelers allebei haha... is wel lastig elke avond met slapen ga ik van uit maar jah dat is dan even niet anders. vorige jaar weekend berlijn gedaan ook in een hotel met stapelbedden en daar was het ook een ramp qua slapen hahaha word voor ons vroeg erin en voor de kids laat..... ach jah tis vakantie he dan mag het ;)

17. Cathelijne1986

Zeester, ik kan het wel voor je meenemen als je laat weten wat je precies moet hebben en eventueel in welk winkeltje ze het verkopen, als dat een specifieke winkel is. Ik ga over 4 weken.

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @mama suus, jaarkaarten is voor ons voordeliger dan een arrangement, want we nemen dan vaak een goedkoop hotel en gaan vaak minstens 2x tijdens de duur van de pas, dus dan is het stukken voordeliger zo. Daarnaast telt de 20% korting in de winkels en 10% op het eten ook aardig aan ;). Wij hopen in oktober te gaan dan nieuwe pas nodig en dan volgend jaar zomervakantie nog weer ;).

19. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wij zijn jaren geleden in santa te geweest. Was een prima hotel. Nu de laatste twee jaar in kyriad en dream castle hotel, dus de partner hotels. Ik ken magic circus niet. Ik vond kyriad wat minder, maar dream castle wel erg leuk. Toch kom je er natuurlijk echt alleen om te slapen (ten minste wij) en in dream castle was het lekker rustig bij het ontbijt enzo, maar in oktober was het ook rustig in het park en daarom ook in het hotel denk ik. Nu dus magic circus, zelfde vertrouwde terrein, maar van binnen nog niet gezien. Wij zijn heel benieuwd.

Wat betreft voordelig. Tja voor ons komen er nog wel tickets bij. Twee volw (a €109 pp meestal) en 2 kids (a €89-99 meestl pp) voor twee dagen en twee parken. Dat maakt het uiteindelijk natuurlijk nog wel prijzig. We zitten dan in het hoogseizoen drie nachten en twee dagen park voor ong €500. Net zo duur als een ander weekendje weg in ons geval (center Parcs ofzo). We hebben het hotel dus nu voor drie nachten voor 4 pers. €150,00. Das geen geld natuurlijk!

Ik heb er zin in. Nu komen er telkens reclames voorbij van disney op tv en dan krijg ik echt zo,n geluksgevoel van: yes! Wij gaan ook!!

20. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Joepie! Fijn! En wat heerlijk dat jullie al zo snel gaan!
    Ik pb je ga straks eventjes. Mijn ipad moet nu eerst opladen :D

Deel Deze Pagina