Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ga je vaker per jaar? Want in dat geval is een abo via de franse site voor jou goedkoper hoor.. omdat kids abo daar maar iets van 35 euro kost..

Daarnaast krijg je daarna, als je er eenmaal bent, nog zoveel korting in de restaurants/winkels/parkeren dat het vaak echt wel loont.

2. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Nou in principe gaan we niet meerdere keren per jaar. Toevallig hadden we afgelopen jaar een hotel via vakantieveilingen en in jan 2014 was magic circus 'veiling van de dag' en heb ik m impulsief en spontaan geboden en gewonnen. :D

Ik zou best meerdere keren per jaar willen zeker als de kids abbo maar €35 is! Hotelletje is echt niet duur en meestal goed te krijgen via vakantieveilingen. Heb je meer info over de Franse site? We gaan namelijk ook in december dus ik wil wel even naar die site kijken! Alvast bedankt!

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hierbij alvast wat antwoorden :)

Passeport Francilien
    Toegang tot beide Disney parken gedurende 300 dagen per jaar
    €105,- (officiële prijs €119,-), let op: 1e en 2e dag blockdagen!!

Passeport Fantasy
    Toegang tot beide Disney parken gedurende 335 dagen per jaar
    €129,- (officiële prijs €159,-)

Passeport Dream
    Toegang tot beide Disney parken gedurende 365 dagen per jaar
    €159,- (officiële prijs €199,-)

Bij aankoop van een pas voor volwassenen kan tevens een kinderpas worden gekocht voor de prijs van €39 (Francilien/Fantasy/Dream), geldig voor kinderen van 3-11 jaar.

CE Multiavantages Parc Disneyland Paris

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.. wij hebben ook jaarpassen :)

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    even een rekensom.. je betaalt nu:
    2 keer 109 + 2 keer 89 euro = 400 euro

Abo:
    2 keer duurste (meeste korting!!!) dream abo is 159 => 318 euro
    2 keer kids dream => 80 euro
    totaal: 398 euro

Maar dan krijg je wel extreem veel extra's zoals:

Biedt u 365 dagen entree tot beide parken.
    30 % Korting op alle speciale avondhappenings.(Maximaal 5 per jaarkaarthouder).
    10 % Korting in alle Disney Resort Restaurants.
    20 % Korting in alle Disney Resort winkels.
    35 % Korting op boekingen in de originele Disney Hotels.
    20 % Korting bij aanschaf van minimaal 5 jaarkaarten.
    20 % Korting op Bufallo Bills Wild West Show.( Maximaal 5 per jaarkaart en per show op Categorie 2)
    Gratis parkeren op de algemene parkeerplaats van Disneyland Parijs.
    20 % Korting op dagtickets voor niet jaarkaarthouders. ( Maximaal 5 tickets).
    Toegang tot de Extra Magical Hours.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat zijn blockdagen?

Niet duur zeg, is het overwegen waard :)

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    blockdagen is dat je een aantal dagen per jaar er niet in mag… (is een lijstje van beschikbaar).. Vaak zijn dit dagen als kerst en vakanties enzo… Maar als je een francilien abo neemt dan zijn de eerste 2 dagen na aanschaf automatisch ook blockdagen..
    Dus als je op maandag naar Disney gaat en abo koopt dan mag je maandag er nog in (blijven) maar dinsdag en woensdag heb je geen toegang… is om ervoor te zorgen dat het minder vaak door Ned toeristen zoals wij wordt gekocht...

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wijzelf hebben dreampassen omdat je dan ook recht hebt op extra's en extra toegang krijgt enzo.. Maar "helaas" zullen wij de komende periode niet meer gaan.. Aangezien ik een 2e kleine verwacht zal het voor ons wel weer een paar jaartjes duren.. Aan de andere kant, wij zijn in 2013 in totaal 3 keer geweest :)

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zag het net staan mamak gefelicteerd!!! dat is die paar jaar disney overslaan wel waard hoor..... al zijn wij met de kids geweest toen de jongse 9 mnd was en die vond het echt heel erg leuk.... dus er is nog hoop op disney hihihi

9. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Sodeknetters dat is een goede deal zeg....t wordt wel heel aantrekkelijk zo :D. Wij kunnen alleen geen Frans en dan is het we even je best doen op die website. Ik zal m vanavond even op de laptop openen. Die vertaalt namelijk :)

Ik ga ermee aan de gang en als ik nog vragen heb dat weet ik je te vinden hihi.

Tot zover super bedankt voor de info! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs zeester

10. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Het is stil hier...

het begint voor ons al te korten. Nog iets meer dan 2 weken en dan gaan we heerlijk 5 dagen naar disney.
    eerst aankomend weekend lekker de verjaardag vieren van onze oudste en dan begint het heerlijk te korten....

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeee fijn hoor. dacht van de wk nog aan jullie haha. voor ons had het anders idd ook niet lang meer geduurd. en nu met dat mooie weer is het jah helemaal fijn.....

hoe gaat het me de voorpret en zenuwen???? al dingen uitgestippeld en restaurants geboekt?

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    De voor pret is geweldig!

Met de zenuwen gaat het nog wel hihihi.
    verder nog niks geboekt en uitgestippelt dat zien we meestal wel als we er zijn.
    en als we net zo mooi weer hebben als afgelopen week hoor je mij al helemaal niet meer ;)

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Heerlijk hoor dat jullie er al bijna heen gaan, veel plezier en ik ben helemaal niet jaloers :).
    Ooh en niet plannen qua eten is zo niet mijn ding ik stippel het eten voor de avond van te voren uit en ga dan ook al reserveren ;)

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha hier idd ook echt niet jaloers hoor....... :( hihi dan te bedenken dat ik nu nog een jaaaaar moet wachten aaaah. maar jah des te meer tijd om mijn nieuwe spaarpot vol te stoppen en miss eens inventions te gaan doen. :)

wij hebben eigenlijk nog nooit echt gereserveerd bij dingen maar heb wel altijd een lijstje van dingen waar ik echt heen wil te eten. zo gaan we eigenlijk elkbezoek bij de pirates eten. verder tot nu toe eigenlijk meeste in het hotel lekker makkelijk. maar aangezien de kids nu ook groter zijn. volgend jaar helemala natuurlijk haha dan zijn ze bijna 9 en 5,5 dus dat moet lukken..... ze blijven dan net ff wat beter zitten dan en 3 jarige zeg maar haha. zo is het voor ons ook leuk om ergens te gaan eten. anders zijn we echt konstant bezig met de kids (negatif dan he) en dat vind ik niks.

gaan jullie ook nog naar buffalo?? ik vind ide prijzen momenteel echt belachelijk en als et nog net zo slecht is als het 11 jaar geleden was heb ik dater echt niet voor over. de show is grappig maar eten vond ik echt slecht. .....

15. Cathelijne1986

Vriendin van mij is pas naar Buffalo geweest en vond het niet de moeite waard, dus wij gaan niet. Verder ook niks geboekt. We eten steeds low budget bij pizza planet of hakuna matata ofzo, en een keer bij Agrabah.
    Nog 15 dagen!!!!!!!:) :) :):)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hakuna matata vind ik dus echt zooooo slecht. ik snap niet dat mensen dat goed eten vind voor het geld.. heb er 1x wat eten gehaald en dat was dusdanig slecht een klein beetje droge rijst met een sausje dat nergens naar smaakte met miss 3 snippertjes kip erin ieuw!!!! en dat voor 8 euro ofzo echt noooit weer haha..

agrahba lijkt mij ook wel leuk idd vooral de sfeer. voor ons meisje extra leuk want ze heeft yasmine hihih vernoemd naar....... :p

jee 15 dagen die zijn er zo meid helemaal leuk........

17. Cathelijne1986

Hakuna niet doen dus? Oke weet ik dat. :) heb een hele lijst gemaakt met plekken om te eten.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha jah die lijst heb ik ook al hoor....... en het duurt hier nog zoooooo lang hahaha. wij willen de komende keer ook echt eens rain forest proberen vooral ook door de sfeer die er hangt. elke keer als we er waren was het en wachtrij of drammende kids de laatste keer haha. we hadden meto nze kleine jongen toen en meid van toen net 4 ech geen zin zolang ergens te wachten dus gingen we meestal lekker simpel voor het hotel en tussen de middag vaak de mac haha...... in ieder geval voor ml. die moet echt wat eten altijd.

qua fast food gaan we ook meestal wel een keer die ene met die grote cinema erin. weet ff niet meer hoe die heet. gewoon simpel patatjes met nuggets kan niet veel aan fout gaan haha.

wat heb je nog meer voor lekkers op je lijst???

sportcafe vond ik ook erg duur trouwens ook eens een middagbroodje gedaan. al was het wle heel aardig dat ons meisje daar een broodje kreeg zonder iets erop. we hadden een nederlandse ober en die heeft "speciaal"voor ons meisje een broodje uit de keuken gejat... vond ze helemaal super dus haha.

19. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij gaan waarschijnlijk ook low budget eten.
    zijn zelf geen grote eters en ook geen alles eters dus blijft er weinig over.
    ik ben zelf ook ooit naar buffalo bill geweest maar vond het gruwelijk tegen vallen dat ik daar niet meer naar toe hoef.
    Ander half jaar geleden hebben we ook gegeten waar we zin in hadden dus gaan we over bijna 2 weken ook doen.
    komt helemaal goed.

zin in!!!

20. Cathelijne1986

Mamasuus ik heb op mijn lijst staan:

Lucky nugget frontierland
    Bella notte fantasyland
    Agrabah adventureland
    Mac donalds village
    Colonel Hathi adventureland
    Pizza planet Discoveryland
    En dat jaren 50 tentje in main street, weet zo niet hoe die heet. Genoeg keuze dus :) waar we in de buurt zijn gaan we eten.

Deel Deze Pagina