Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    leuke bijkokmstigheid is dan idd ratatouile hihihi ben ook erg nieuwsgierig. de kinderziektes zijn er dan vast wel uit jee.

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok sealife wordt het niet dus. Ik ga dit aan mijn man vertellen. Soms begrijpt hij het gewoon niet dat het niet gaat lukken om alles te zien in een dag :)).

Alle tips zijn harstikke welkom. Wc's zijn redelijk schoon daar hoop ik (geef de schuld aan mijn smetvrees). Mag ik mijn eigen baby voeding meenemen naar de babycenter of zoiets heet het toch?

Als iemand meer tips wilt geven, graag!

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Suus@:

Voordat je het weet is het maart joh! heerlijk 6 dagen!

Milika15@:

Er zit in mainstreet inderdaad een babycenter. In aan het begin van de dag zijn de wc inderdaad redelijk schoon, mmmm maar aan het eind van de dag, overal wc papier, kids die niet doortrekken. Er is bij frontierland onder het tunneltje een wc die weten een hoop mensen niet te vinden, die blijft altijd wel aardig schoon.

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    #744 Purified, 17 apr 2014
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
    We zaten te denken om naar Disneyland te gaan en ik zat te kijken naar overnachten maar zijn er ook wat "betaalbare" plekken. Ik zat te kijken en je bent snel 500-2000 euro kwijt... dat is nou ook weer niet de bedoeling!

we willen 24 mei gaan voor een nacht..

Edit: Wel vergeten dat entree er bij zit natuurlijk.. maar dan alsnog voor een nachtje... ben je toch bijna 300 euro kwijt voor een overnachting

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, als je on sight (dus in een Disney hotel) gaat dan is het idd duur.. Voordeel is dat je entree erbij zit.. Het scheelt sowieso wanneer je gaat.. Het is soms even puzzelen maar soms is het goedkoper om op dinsdag aan te komen dan op maandag of vice versa.. Het loont altijd wel om verschillende combi's uit te testen online..

Je kan ook een partnerhotel nemen zoals Magic circus, Kyriad, dream castle, explorers.. die heb je vaak ook via bokking.com of vakantieveilingen.. Hoe lang wil je gaan?

6. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    We willen graag voor mijn verjaardag gaan (24 mei), dus het liefst dat ik dan nog op mijn verjaardag daar ben! Ik zat eigenlijk te denken aan een weekendje dus zaterdag/zondag.

Alleen nu ik er over na denk kan mijn partner misschien wel vrij vragen in mei voor een dag om evt 2 nachten te blijven. Alleen dat is geen garantie natuurlijk.

Wij plannen meestal last minute dus ik ben vergeten dat er misschien wel een mogelijkheid is om iets langer te blijven haha, dan zijn die prijzen natuurlijk wel een ander verhaal.. (Dan ligt het natuurlijk ook nog aan de totaal prijs;))

Dus misschien of heen op vrijdag terug op zondag of heen op zaterdag en terug op maandag? Als het kort blijft dan natuurlijk zaterdag heen en zondag terug.. 2 volwassenen, een baby, een kindje van 3. Alleen ik zag dat er bij de officiele hotels volgensmij een nacht gratis was, dus misschien is het dan wel iets voordeliger om langer te gaan bv..

Ingewikkeld!

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, het blijft altijd puzzelen..
    Maar normaal entree kost 64/58 euro pp per dag.. dus als jullie voor 3 personen moeten betalen dan zit je al aan de 192 euro per dag.. dan blijft er in feite 108 euro over voor het hotel incl ontbijt.. Wat op zich reuze meevalt..

Wij hebben zelf een jaarkaart.. eenmalige investering was 199 euro pp (die van 159 kan je ook nemen maar let op de block dagen!)..
    Daarnaast zitten we dan gewoon bij een partner hotel en vaak via vakantieveilingen waardoor de kosten wel meevallen..
    Volgende week zitten we voor 160 euro 2 nachten in een hotel..
    Maar je kan ook een hotel nemen in de ring van Disney en die heb je al voor 60-80 euro per nacht..

In jullie geval zal je dan dus 477-600 euro kwijt zijn voor een jaarkaart en dan moet je nog los een hotel boeken.. de vraag is even waarmee je goedkoper uit komt..

Heel leuk bijkomstig voordeel is dat je met je jaarkaart nog leuke voordelen in het park krijgt.. standaard 20% korting op souvenirs en 10% korting op voedsel loopt in ons geval altijd lekker op :)
    Meestal besparen we daarmee al rond de 50 euro per bezoek.. :)

8. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hou er ook rekening mee dat zaterdag en zondag de drukste dagen zijn wachttijden van 40 a 50 min is dan heel normaal is mijn ervaring

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    miika, wij deden wc eigenlijk altijd in ons hotel haha. ben ook niet zo van die openbare dingen whaha. as het moet dan moet het maar kun je het ophouden dan dat liever....
    dat babycenter is echt beachelijk. ik mocht er toen met onze 9 mnd oude baby niet een in. wagen moest buiten blijven. dochter mocht ook niet mee die was toen 3 maar jah man was naar wc echt ik was zo pissig ben dr niet weer heengeweest haha. eten kreeg hij we as wij aten. en verschonen deed ik op platen in de vrouwenwcs ik had daar een deken voor mee. wilde perfect.

purifeid. 1 dag met 2 kleintjes op en neer in het weekend..... wens je veel succes lijkt me echt niet te doen. ik en eens met een kleuter van 3 en een baby van 9 mndgeweest. we gingen 4 dagen en toen hadden we redelijk alles gezien. want met een kleintje moet je je snelheid toch aanpassen.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Tegenwoordig hebben ze bij elk wc gebouw verschoon mogelijkheid en de wc's spoelen automatisch door ;).

Zelf nooit problemen gehad bij de babycare ging er vorig bezoek, zoontje 3,5 vaak heen met hem om te plassen nooit een probleem geweest, en eten en flesjes opwarmen kan eigenlijk bij elk restaurant en hotel wel is mijn ervaring, men is daar erg vriendelijk in.

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Automatisch is inderdaad de bedoeling ja, maar heb toch helaas meerdere malen gehad dat er berg wc papier met een drol lag te drijven...hi hi.
    Als kinderen een halve rol erin gooien dan wil hij niet meer. Ik ga altijd even mee met mijn kids maar blijkbaar denkt niet iedereen daar zo over (bah)

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik had waarschijnlijk slecht personeel die dag haha.

en idd het opwarmen van hapjes en prakjes en flesjes kan overal. in de hotels staan die dingen gewoon zelf tot je beschikking je atopt zelf zo het flesje in de magnetron erg prettig

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Quinten durfde vorig bezoek helemaal niet meer naar de wc omdat die automatisch spoelde dus wij moesten telkens naar the village voor de plaspauze :D. Gelukkig hebben we daar nu de oplossing voor gevonden maar het arme kind vraagt nog bij elke vreemde wc mama die spoelt toch niet van zelf? Hoezo trauma ;)

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh, arm jochie. Hier vinden de kids het ook helemaal niks die wc's die zelf doorspoelen, hi hi

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    arme kids, die van ons vinden dat juist spannnend net als de automatische kranen en handdoeken. alleen die blaasdingen voor je handen vindenze te lawaaierig. helemaal die waar je dus je handen in moet steken die ze nu op veel plaatsen hebben. dus ze hebben altijd hun trui nat na het plassen omdat ze die gebruiken als handdoek haha

16. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Is het echt drukker op zaterdag daar? Ik ben nu bezig met het inplannen van onze schema.

Het wordt een drukke periode iig hihi, in juli gaan wij nog op vakantie voor een maand. En in mei en juni nog de verjaardagen van mijn zonen.

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Ja, wij gaan vaak door de week en dan op zaterdag terug, dan gaan we in de ochtend nog even het park in maqr weten vaak niet hoe snel we dan richting huis moeten gaan omdat het er ineens zo druk is ;). Dus ja de zaterdag en zondag zijn duidelijk drukker dan andere dagen.

18. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Hm dan gaan we op vrijdag maar. Dank je wel Blaine.

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Lijkt me wijs, liever nog een donderdag haha. Wij gaan eigenlijk altijd nog buiten het hoogseizoen om, dit keer laatste keer, en dan door de week dan is het echt 5-10 minuten wachten heel soms 15 geregeld ook doorlopen en een extra rondje blijven zitten ;). En dan kom je op zaterdag in het park en dan 90 minuten voor de draaimolen en dombo dan is het tijd om te gaan ;).

20. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij gaan op 15 mei naar Parijs toe, dan zijn we daar aangekomen in de avond. En op die vrijdag gaan we naar disneyland toe. Zonet heb ik nog een veiling gewonnen voor de sejours & affaires apparthotel. 2 nachten voor 58 euro. Dus 2 nachten bij magic circus en 2 nachten bij de appartment. Ik hoop dat het niet te veel voor de kleine zo een dag in de pretpark. Ik weet niet of ik tussen de middag terug kan gaan naar de hotel met de auto. Dan moet ik weer parkeerplek betalen denk ik? Of ik ga met de shuttle bus, maar ja of dat te doen is. Ik zie het wel.

Deel Deze Pagina