Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je kleine man lekker laten slapen in de wagen/buggy. dan kunnen jullie samen lekker genieten van alles. zo deden wij dat ook. onze jongen was 9 mnd toen we erheen gingen en zijn zu net 4. we hadden 2 wagens mee en gingen smiddgs niet terug naar de kamer maar hij sliep heerlijk in de buggy we hadden een standending en werkte prima in het hotel sliep hij voor geen meter. moest eerst savonds een ronde met hem lopen over de parkeerplekken tot hij sliep en dan langzaam in het campingbedje haha.

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
  3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ach jah geen kind gelijk he hihihi. hij sliep toen ook de hele heenweg niet. is toch 7 uur rijden we vertrokken om 5 uur al smogens. maar nee hoor was veelste enthausiast haha. hoe jong als hij was toen.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Hier werd er ook gewoon geslapen in de wagen wij gaan/gingen nooit terug voor het slapen, als hij sliep deden wij attracties waar meneer niet in mocht maar wel graag wilde :D.
    Oja en ja dan moet je op nieuw betalen voor parkeren

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Opnieuw betalen ja? Je krijgt een bonnetje bij het parkeren, als je die weer laat zien is dat niet genoeg dan?

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Nee want dan zou je je bonnetje ook door kunnen geven aan iemand anders, als je de parking af gaat moet je gewoon opnieuw betalen

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Balen..wij stonden dan op davy crockett waardoor je gratis parkeert en dan heb je dat (dure) probleem niet. Hebben een keer de kinderen op bed gegooid en zijn savonds om de beurt teruggekomen voor dreams.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das dan vrij zuur idd zeg. want zal we niet goedkoop zijn. maar gaat er vanaf magic circus ook geewn bus. waarschijnlijk is die an toch heel erg leeg omdat het aan het begin zit. dus je kunt makkelijk erin met wagen en je kun zitten.

zelf lopen wij altijd maar jah wij zitten altijd in santa fe en de volgende keer dus in chehynne (man hoe schrijf je dat ook weer??? smorgens is dat niet mijn sterkste punt haha)

ik vind die bussen dan helemaal niks helemaal niet met buggys ik hoop dan ook dat ik die volgend jaar niet nodig ben. ze zijn altijd zo overvol al is dat wel op bepaalde tijden erger. als ze echt moe zijn moeten we ze maar ff op de rug gooien haha worden we ook nog een beetje fit haha ben al druk aan het sparen.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Wat is handiger, en goedkoper?
    met de auto of met de trein?

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Handiger auto, goedkoper de trein ;). Dus tja.........

@mamasuus, wij hebben gelukkig onze jaarpassen dus kunnen ook onbeperkt parkeren maar weet van anderen dat dat dus niet werkt en je telkens opnieuw moet betalen.
    Maar inderdaad magic circus heeft pendelbussen dus dan misschien tussen de middag daar even gebruik van maken en de auto laten staan ;)

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    trein en auto tjah wij gaan liever met de auto dat is voor ons ook goedkoper. het ligt er denk ik aan waar je woont. en qua tijd waren we dan ook langer onderweg. aangezien we in duitsland wonen. en of we moeten dan dwars door duitsland met een nachttrein die dus lang onderwg is. en via nederland was ook een ramp.

ik denk dus dat je dat het beste zelf even kunt bekijken wat voor jullie het goedkoopste is.

wij vinden ook auto vooral fijn omdat we die vol kunnn proppen met rommel die we denken nodg te zijn. ;) we kunnen stoppen wanneer we willen en vertrekken wanneer we willen.

met trein zit je aan tijden vast je moet dus vooral de laatste dag steeds je klokje in de gaten houden. je zit met je koffers. als je een buggy met je meesleept en dan nog een koffer en een tas en ene kind....... dat zagen wij niet zitten. voordeel is wel dat je beide aandacht heb voor de kids en die zich rdelijk vrij kunnen bewegen in de trein. dat is dan weer wel erg fijn.

het heeft allemaal voor en nadelen zeg maar. het ligt er dus maar net aan wat voor jou zwaarder telt.

blaine, haha nog handiger dan idd.

12. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik vind de trein niet goedkoper. alleen als je de thalys naar parijs neemt en daar de metro, maar dat is zo gedoe en gesleep.

wij gaan altijd met de auto. dan kunnen we vertrekken zodra we willen en hoef je niet na te denken over of je niet teveel spullen mee hebt. en je kan naar huis zodra je wilt dus als je later wil kan het ook gewoon.

magic circus heeft wel een bus verbinding, maar wij vonden die niet prettig. de keren dat we hem gebruikt hebben zat hij stamp vol. doordat wij een jaarkaart hebben zijn we met de auto gegaan elke dag, maar ja dan is parkeren ook gratis.

wij gingen wel tussendoor nog even naar het hotel omdat het erg druk was in het park en de kids konden rusten.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij gaan ook altijd liever met de auto, ten eerste hebben kinderen gewoon een hoop troep die je mee moet slepen. Stel je voor dat je dat op een trein moet mee slepen, en dan nog op de metro. Want de trein gaat niet rechts streek.

We zijn voor benzine vanuit flevoland altijd zo ongeveer 120 euro kwijt en dat is voor heen en terug. En dan heb je nog tol wat ongeveer 13 euro per heen/terug is.

Maar lekker op je eigen tempo rijden is veel fijner vindt ik;)

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik baal. Door omstandigheden, kunnen we alleen op zaterdag naar de park gaan. :( Ik hoop dat de kleine een beetje tegend drukte kan. Meestal is hij makkelijk wat betreft slapen maar wij zijn nog nooit een dag lang weg.

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Ben het helemaal met jullie eens dat eigen auto wel een relaxed idee is, maar wij moeten een auto huren en dan de benzine ongeveer 3 tanken vol en de tol er bij op dat is exht stukken duurder dan de trein. Trein kost voor ons drieen 150 euro, dus tja daar kan de auto echt niet voor rijden alleen aan benzine ben ik al meer kwijt ;). Dan tel ik tol en auto huren nog niet eens mee. Oktober wordt onze eerste keer met de trein ben erg benieuwd hoe ons dat gaat bevallen :).

Jammer milika, maar hopen oo een niet te goede weersvoorspelling :D

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    blaine als je ook nog ene auto moet huren dan is het natuurlijk weer een ander verhaal. en ook te begrijpen. wij kunnen bijv op 1 tank diesel heen en terug hebben we eerste keer gedaan en dat is dan miss 60 a 70 euro. dan nog tol. das ook niet veel das dus goedkoper voor ons.

milika, aj das minder dan zeg dat je aan de zat hangt. maar gelukkig is je kleintje nog neit zo dat die in alle achtbanen ed wil en kan dus gewoon lekker genieten van de kijk dingen. de sfeer alleen al is al leuk. en its a small world n dombo ed.

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Op 1 tank diesel wauw dat is een zuinige auto, hier deden we 500 km met een tank het is 700km ongeveer vanaf hier dus tja tel maar uit x 70 euro per tank zit ik al op 210 puur voor benzine. En nu inderdaad geen auto meer, die heeft de laatste vakantie niet overleefd ;).

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hij is idd erg zuinig. al zal dat nu miss wat meer zijn. we hadden hem toen net nieuw het was toen een jaarauto. was van herz geweest dus 1 jaar oud dan doen hun die weg. hihihi. kia ceed erg fijne auto nog steeds hebben hem nu al 4 jaar.
    was onze eerste lange rit met deze auto sindsdien zijn er al meerdere geweest en hijblijft super.

als je het dan idd zo bekijkt is trein goedkoper. je weet het soms toch niet zo ben ik de eerste 2 x met vliegtuig geweeest dit was toen per persoon maar 20 euro meer dan trein. en veel sneller. dus jah daar deden we toen niet moeilijk over haha. het kan soms zo schelen. voor alsnog gaan wij ook nog met de auto maar kan best zijn we ons volgend jaar toch ineens veranderen. als er een leuke aanbieding is oid. nu zijn de kids niet meer klein dus veel rommel hoeven we niet meer mee te slepen. geen buggy ed.

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Onze kinderen hebben nu 2 weken vakantie, wij vanmorgen: kinderen we hebben een leuke verrassing we gaan iets leuks doen. De jongste begint op en neer te springen, jippie we gaan naar mickey mousse (mmm, hoezo verpest!) nee sorry schat, we gaan een dagje naar de efteling, is dat ook goed?

Erg toch! ha ha

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Ooh geweldig tinkerbell, en helaas erg herkenbaar haha. Als we het hier over een verrassing hebben wordt er ook gelijk gevraagd gaan we naar disney :), je moet ze het goed leren haha.

@mamasuus, Quinten is nu ook al 4 dus geen buggy's, flesjes, luiers en dat soort zooi meer nodig en dat scheelt flink met inpakken. We zien het wel ben erg benieuwd met de trein hoe het gata bevallen, en dan nog vooral de pendelbus van het hotel naar disney dat zijn wij zo niet gewend ;)

Deel Deze Pagina