Leuk daydream, welke periode ga je? @mamasuus, zegt manlief net en dan kerseizoen maar niet en van het voorjaar misschien nog een keer weer . Ik plan vast verder
@blaine: we gaan in de zomervakantie, we moeten alleen nog even een camping boeken voor de week ervoor
blaine, aah mag je nu dan wel?? kerst lijkt mij echt zo gaaf. maar jah dit jaar al genoeg vakanties haha en die van volgend jaar dan nog. maar goed dat ik hem dus omgeboekt had want ml is er nu pas weer. . nog wat meer spaartijd dus en nog een weekendje cp tussendoor haha. daydream. lekker hoor. in de zomervakantie. is het wel lekker druk maar ook langer los dus das ook fijn. wij waren er ees in augustus warm e druk maar wel leuk.
@day dream, zomer is ook leuk inderdaad wel druk maar was er eens met 30 graden en toen waren er overal zo ineens sproeiers als je ergens liep was zeker leuk eens mee te maken @mamasuus, hotels zijn geboekt dus we gaan in oktober zeker!!! Maar hopelijk volgend voorjaar nog een keer
blaine aaah das helemaal lekker. maar jullie hebben een kaart toch? dat krijg ik er hier niet in ..... beetje jammer haha. hoop ook echt dat het volgend jaar gewoon door kan gaan want met ml zn werk is het nooit helemaal zeker haha dat zagen we dit jaar wel. was ook al in augustus geboekt en aangevraagd was geen punt tot er ineens wat tussendoor komt haha. in de zomer die sproeiers zijn idd grappig nevel dingen. laatste keer waren wij eind mei begin juni en toen was het ook zo heet en idd die dingen ook. heb er lekker onder gedanst met ons meisje toen haha. nadel was dat er 1 dag echt heel slcht weer was met onweer ed.
Wij zijn ook een keer in de zomer geweest. erg druk en heet, neem veel drinken mee. en hoofddeksels! als je lang in de rij staat heb je echt wat op je hoofd nodig, niet alleen voor de kids.
en nog iemand die binnenkort al gaat??? wij zijn ook eens in deze periode geweest was ook erg warm....... het duurt hier nog zoooooo lang. ml was het zelfs al weer vergeten toen ik zi dat hij het geld wat hij in zijn jaszak vond in de spaarpot moest doen voor volgen jaar maart. keek hij mijn toch vreemd aan. echt zo van huh waar gaan we heen dan in maart????
Wij zijn inmiddels al weer terug in Nederland. Nou ik zal jullie vertellen, magic circus hotel? Wij gaan nooit meer terug! Een kamer zonder airco terwijl buitentemperatuur 24 graden is. Het was onzettend warm in de kamer. Ik had de receptie gebeld en vroeg of de airco stuk was want de airco was er wel, ik had het zelf aangezet maar niks gebeurd. De dame zei nee ze hebben geen airco, dat ding is verwarming. Waaat? 4 sterren hotel zonder airco. Volgens mij werd ik in de maling genomen ofzo. Ik vzei dat ik een andere kamer wilde met airco maar die was er niet zei ze. En zonet op verschillende boeking website gekeken, het staat daar gewoon airco als faciliteit. Nee volgende keer betaal ik liever duurder voor de disney hotel binnen het park, het zou geweldig zijn en ik kan af en toe rust nemen in de kamer. De kids vonden disneyland wel gaaf natuurlijk. De kleine was ook rustig de hele dag en de oudste was helemaaaal blij. Hij werd gebeld door Mickey omdat het zijn verjaardag was. Overaal werd hij begroet door mensen die daar werken.
aj milika das een flinke tegenvaller dan zeg. hadden ze zelfs niet een ventilator hangen dan? in santa fe hebben ze die wel standaard aan het plafond. al heb k het daar ondanks dat ik er twee keer in de zomer was nooit warm gehad het is er goed geisoleerd. verder wel goed vermaakt dan?
Ja hoor, die ventilator hangt gewoon daar. Aan de muur hangt ook de airco regelaar. Ik ga sparen en volgende keer willen wij bij de disneyland hotel verblijven. Jeetje wat is het duur zeg. 800 euro per nacht? Maar dan krijgen wij de toegangskaarten erbij denk ik. De oudste vondt het geweldig daar. Ik hoop dat rond die tijd dat wij weer gaan, is de park er nog. Hoor geruchten dat de park echt failliet gaat.
ach het park is al zo vaak failliet gegaan dus maak je daar niet al te druk over @daydreamy als je het niet erg vind om 30 minuten te rijden is de camping Les etang fleuris wat voor je. deze is voor normale prijzen. (wel bij de camping zelf boeken) en goede camping
las vandaag weer op een duitste disney site dat er juist iemand uit amerika de leiding komt nemen in parijs en dat dit het park weer een boost zou moeten geven oid. heb niet heel erg gedetailleerd gelezen hihi. ben echt zo benieuwd naar die nieuwe ratatouille atraktie. al moeti k zeggen dat wij ook nog niet in toy story waren want de laatste keer waren we vlak voor de opening dus niet mee gekregen. ook in crush waren we nog niet omdat daar zoooon lange rij was wilde ik onze meid toen niet aan doen en duncan mocht er toen niet in die was jah nog maar 9 mnd. star tour was toch ook veranderd? of ging dit nog gebeuren? die hebben we toen ook niet gedaan was ook 1,5 uur wachten steeds in de zon vonden e dus ook niks want die studio is zo warm in de zomer met al dat beton.
Wij zijn aan het denken aan een abonnement maar weten nu niet zo goed waar en hoe afsluiten. Hebben jullie tips want we weten echt niet waar we goed aan doen?
ben dit jaar 5 jaar getrouwd en dit willen we vieren met een trip naar disney. nu viel ons oog op een golden forest kamer van SQ. is er iemand die al in een golden forest kamer is geweest?
debzie, miss ff wat werk maar hier in het topic staat wel ergens hoe en wat miss lukt het met de zoekfunctie hier op zp. linnim sorry nooit in die geweest wij nemen altijd de goedkope hahaha. slapen er toch alleen maar zolang er een goed bed is vinden wij het goed.
@Debzie, momenteel is de beste optie gewoon op het park met 10% korting die je van iemand anders met jaarpas kunt krijgen. Andre opties zijn er momenteel niet voor Nederlanders, de goedkopere sites zijn momenteel enkel nog beschikbaar voor inwoners van frankrijk. @ Linnem, wel gewoon in sql geweest, mooi hotel alles netjes voor elkaar. Maar ik weet niet wanneer je gaat want momenteel zijn de grote extra's van golden forrest ontbijt met figuren en vip fastpass maar vanaf 7 november verdwijnt sws het ontbijt met characters en na alle waarschijnlijkheid ook de vipfastpassen dus dan vind ik persoonlijk dat je voor het extra geld ten opzichte van een gewone kamer weinig extra krijgt. Alleen om 16.00 een hapje en drankje gratis maarja dan moet je maar net in het hotel zijn, zijn wij meestal niet . Dus ik zou wel even goed kijken waarom je speciaal golden forrest wilt.
Op dit moment is hij alleen in Amerika aangepast. Elke keer doet hij iets anders dan, zo wordt hij veel leuker om meerdere keren te doen. Maar in Parijs staat hij wel op de toekomstplannen gelukkig. Dat de amerikanen het park van parijs willen terug nemen had ik ook gelezen, ze zijn een beetje bood op de fransen dat ze niks doen met het park en de mogelijkheden.
@blane. Dank je wel. Dat van de fastpass wist ik niet, zeker iets om over na te denken. wat ik wel in de reisgids stond is dat er een amerikaans ontbijt bij zit. We willen met het kerst seizoen gaan. Kunnen nu dochterlief nog niet leerplichtig is nog een keer buiten de vakanties heen. We willen ma tot vr gaan
@linnim, graag gedaan, je hebt natuurlijk in het park de gewone fastpass systemen die zijn voor iedereen daar haal je gewoon een tijd mee op wanneer je terug kunt komen en niet lang hoeft te wachten. Maar bij sommige kamers had je de vipfastpass en daarmee kon je een beperkt aantal keer (verschilt per pas) per dag direct naar de fastpass ingang, maar de geruchten gaan dat dat afgeschaft wordt, dus dat zou ik zeker in de gaten houden. Laatste keer dat ik iemand sprak zeiden ze dat het ontbijt hetzelfde was als het gewone ontbijt en daar was in mijn ogen niks amerikaans aan, geen warme dingen ofzo . Zal eens rond vragen of er recente ervaringen zijn met het ontbijt daar. In de kerst vind ik het wel 1 van de mooiste hotels hij is prachtig versierd en die lobby met kerstboom bij de haard erg gezellig en maandag tm vrijdag klinkt goed dat is qua drukte erg prettig.
oooh grrr, stuurde ml mij vrijdag een appje wanneer onze reis is. blijkt dat hij dan een verplichte cursus heeft grrrrr. heb hem al gezegd weiger maar mooi ik ga niet weer omboeken of ze moeten ons geldtoegeven want het is nu een heel stuk duurder dan het bedrag waar ik voor geboekt heb. heb toch maar ff gekeken dus maar is gewoon 300 euro meer zelfs in de periode die wij nu hebben staan. en we gaan nu in de paasvakantie en als we omboeken moet het in de winter of zomer want verder zijn er geen 6 dagen vakantie meer. (onze kids hebben geen krokus en mei vakantie.) pff zo fijn dus....... eerst mali en nu een cursus. maar ik ga gewoon hahaha ze kunnen met wat. ;-p dec is trouwens ook prijzig zeg. 6 dagen zat ik dan op 2008,- pff zo dat was ff mijn klaagzang haha heb dr nog steeds zin in hihihi. komen er nog vernieuwingen eigenlijk dit jaar??? en iemand die al wat gehoord heeft over rataouille?? die is nu toch los?