Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder

Mmm eigenlijk heel logisch :) niet echt bij stilgestaan :)

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    daydreamy, klinkt geslaagd. fijn dat de kindjes zo genoten hebben. dan doen wij dat ook altijd he?! zonde van ratatouille hopelijk s dat volgend jaar anders. en zijn de kinderziektes er dan dus uit. super dat je maar zo kort hoefde te wachten overal dat scheelt zoveel.
    dreams lijkt mij ook zo mooi in het echt wil ik ook echt zien.

elsa, die borden zijn heel vooral voorzorg voor het park zelf dat je ze niet aansprakelijk kunnen stellen mocht er wat gebeuren. zag dat je nog niet ver bent dan zit je kleintje nog achter je schaambot en dan drukt er niks in hoor. je zou het anders aan je gyn kunnen vragen. zelf ben ik met onze eerste met 9 wk zwanger naar walibi geweest en heb alle achtbanen gedaan. alleen de misselijkword dingen zag ik niet zitten. bij de tweede zijn we naar warner bros geweest daar heb ik me netjes aan de regels gehouden want toen was ik al rond de 4 mnd en met een beste buik.
    veel plezier in ieder geval volgende wk.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden in welke atracties mogen kinderen van 4 jaar of 1 meter zeer zeker?
    Mijn dochtertje zal nog klein zijn net 1 jaar maar wil wel dat mijn zoontje volgend jaar in vanalles zal kunnen:)

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Met 4 jaar nog maar een meter hihi, zal vast iets groter zijn ;).

Maar sws autopia, buzz, orbitron, dombo, draaimolen, small world, circustrein, la pays de nog wattes (rondvarende bootjes) peter pan, Pinokkio, sneeuwwitje, pirates, rondvaart boot, prinsessen en mickey ontmoeten, de trein die rond rijd.

Studio, cars auto's, studio tramtour, anamigique, stitch live, slinky slumdog, clubhouse, autoshow, parachute drop.

Maar het staat ook allemaal wel op de site met lengte beperkingen er bij en wat de attractie inhoud ;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel haha.
    Ja hij is nu 1,02 en word in December 2 dus dan word hij bijna 5 al haha.
    Het is voor mij 14 jaar geleden! dat ik in Disney ben geweest.
    Toen elk jaar 3 keer per jaar .
    Maar er zal zoveel veranderd zijn hihi.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Nee hoor zoveel is er niet verandert haha, sommige dingen blijven hetzelfde ;).
    En graag gedaan ;)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Stuntverkoop - Disneyland Paris het is weer zover meiden :) mocht er nog iemand een leuke aanbieding zoeken.

one of kind, je zoontje kan al in veel atracties dan idd hoor. en bovendien vind hij de aankleding ed waarschijnljk al superals hij disneyflms kent. onze eerste keer met kids was onze meid net 4 en ze is in veel dingen geweest. en zelfs ons zoontje van toen 9 mnd kon al in veel atracties. en de parades vonden ze super.
    wij gaan nu in het voorjaar weer dan is onze jongen 5 en onze meid bijna 9 we gaan dit keer zelfs 6 dagen zodat we optimaal kunnen genieten van alles wat er is. (en nog een dagje naar parijs hihihi als je er dan toch bent dan moeten we ook naar de eifeltoren natuurlijk :) )
    btm vond ons meisje toen ook al super, nu is onze jongen niet zon waaghals als zijn zus maar we gaan het toch proberen hem mee te krijgen hihihi gezellg met zn 4 erin.

vel plezier met de voorbereidingen

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Poeh keek even bij de prijzen van de flash sale maar vind het nog flink duur uitkomen, kwam gewoon op 630 euro uit voor 2 nachten sl, daar hebben wij 2 jaar terug in november 4 nachten gezeten voor 400 euro dus vind het nig wel erg duur zo.
    Doe mij dan maar de jaarkaart en goedkoop hotel of camping in de buurt ;)

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zohe dat zijn dan wel prijsen idd. heb niet gekeken omdat we al geboekt hebben hihi. vind tot nu toe die aktie die wij hebben met 2 dagen en nachten gratis plus kids tot 11 jaar nog de goedkoopste.
    nu hebben wij dan gewoon simpel cheyenne geboekt omdat we er alleen slapen. maar wij zitten er dus voor dat geld nu 6 dagen.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Waarschijnlijk word het volgend jaar september idd Disney.
    Nu zouden we graag naar Davy Crockett willen, weet iemand of daar nog steeds het linnen aanwezig is?
    En hoe kan je de prijs aanvragen van enkel verblijf ivm dat we een jaarabonnement willen nemen?

Mama Suus wat leuk, de kleine meid zal er dus ook al wat aan hebben:D hier.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Normaal is room only alleen telefonisch aan te vragen voor de hotels dus ga er vanuit dat dat voor davey crocket ook geld ;).
    Momenteel is bedlinnen er nog aanwezig maarja dat bied geen garanties voor volgend jaar haha.
    Jaarpassen zijn ideaal ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Weet toevallig iemand of handdoeken dagelijks worden verschoont net als het hotel ( tenminste 12 jaar geleden haha)

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Volgens mij niet, voor zo ver ik weet komt er niemand meer in je huisje nadat jij de sleutel hebt gekregen, maar dat durf ik niet helemaal zeker te zeggen

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb echt geen idee van davy ben daar nog nooit geweest wij zitten altijd in santa fe hihihi en komende keer in cheyenne. :)

en jahoor je kleine meid heeft er dan ook al wat aan ze zal dan rond een jaar zijn denk ik als ik je banner zo zie? dan zeker wel. heb nog een super leuke fotovan onze jongen waar je hem echt ziet genieten. we kijken dan savonds de fantilusion en je ziet echt zon wijsingertje en grote ogen en open mond echt zo leuk hihihi. hij heeft ook alleen maar gelachen daar. alleen slapen was een ramp haha moest elke avondrondjes lopen over het terein van het hotel om hem in slaap te krijgen en dan heel zachtjes overpakken in zn campingbedje hihihi.
    we hebben dus nu ook extra voor cheyenne gekozen ivm het stapelbed dan hoeven ze niet samen in 1 bed te ligen hihihi aangezien het nogal drukke slapers zijn.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou de prijs van Davy Crockett was ff * schok* 310 euro per nacht.
    Dus waarschijnlijk word het Le Creche gris een camping kortbij..

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Niks mis met le chene gris, zeker niet als uitvalsbasis ;), hebben wij ook al eens gezeten en prima bevallen.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    one of kind, heb je al eens gekeken bij de aktie van 2 dagen en nachten gratis? die hebben wij ook en we betalen voor ons 4 100 euro per nacht dat is inclusief ontbijt en entree. vond dat heel erg meevallen. of je moet dus echt nog vaker willen in een jaar. u zou ik dat ook wel willen hihihi maar ml niet die vind 1 keer in de zoveel jaar wel genoeg.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jullie schrijven doet me denken aan dat ik niet eens weet welk hotel wij zitten haha. Nouja het was er in ieder geval een waar we nog niet geweest zijn, dus niet het Disney hotel, niet New York en niet Newport Bay Club (tenminste volgens mij zijn we niet in andere dan deze 3 geweest, weet het niet eens whaha wat erg ook eigenlijk, maar deze weet ik iig zeker laat ik het zo zeggen). Dus ben benieuwd eigenlijk haha, toch eens vragen :p.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hahaha hanneke, een hele verrassing straks dus als het zover is. er zijn er niet zoveel meer dan hihihi seqouia lodge santa fe en cheyenne zijn dan nog over. of magic circus ed hihihi de dichtbij de magie hotels. miss toch eens kijken op je papieren hihih. wanneer gaan jullie ook al weer? ergens herfst toch?

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mama suus, ja wij gaan in de herfstvakantie voor 3 dagen. Heb het nog even gevraagd (mail kijken ben ik te lui voor hihi en het is nog niet uitgeprint) maar we zitten in sequoia lodge. Ben benieuwd maar oke je hoeft er alleen te douchen, slapen en ontbijten. Daarom vonden we het disney hotel toendertijd zo zonde, al is het ideaal om haast in het park uit je hotel te stappen.

Magic circus zijn we nooit geweest ook nog maar daar heb je geloof ik enkel die kamers met stapelbed wat wij niet willen. Dream caste hotel wel een aantal keren geweest toen we een abonnement hadden en dat is ook echt geweldig, maar in combi met kaartjes kopen zijn de disney hotels vaak voordeliger is onze ervaring.

We zijn wel in overweging om een dag eerder te vertrekken en in frankrijk een goedkoop hotelletje te zoeken, omdat we maar 3 dagen gaan en dd laatste dag op tijd weer richting huis willen dus zeg rond 12.00 smiddags en je door die extra nacht in een hotelletje de eerste dag er eerder en uitgeruster bent.

Deel Deze Pagina