disney hotel staat ook nog eens op mijn lijstje idd, maar de prijs houd me echt tegen. vind het zo zonde voor wat je er voor krijgt. en jah nu moeten we wel een eindje verder lopen maar daar heb ik een problemen mee vind het altijd wel een fijne wandeling langs het water. wij zitten normal altijd in santa fe maar omdat die prijsen nu hetzelfde zijn als die van cheyenne willen we die eens proberen. en die hebben dus een stapelbed en vinden we voor de kids echt ideaal. de grote bovenin de kleine onder hihihi moet het lukken. vind die sferen zo leuk van zulke hotels heb je echt de disney moot zeg maar. dat vind ik bij new york ed niet echt. (hebben natuurlijk wel alle van binnen gezien hihihi) dat extra hotelletje is dan miss een goed idee als je 3 dagen gaat. een paar pagina`s trug staat een hele lijst hihihi had het toen ook gevraagd hier. maar jah dat was toen we 5 dagen zouden gaan. nu worden het er 6 dus doen we geen hotel van te voren maar rijden we gewoon smorgen om 5 uur van huis weg. doen we met onze zomervakantie ook altijd werkt perfect.
Sorry paar drukke dagen achter de rug dus had geen tijd om te reageren. Maar 6 dagen dat is wel lekker, al lijkt het mij persoonlijk te lang, ik vind 4 dagen (waarvan de eerste en de laatste halve dagen) lang genoeg hihi, mn voeten kunnen dan niet meer en heb het ook wel weer gezien dan. Wanneer gaan jullie? Zal vast genieten worden, hopelijk mooi weer, dat is immers altijd te hopen. Disney hotel dat hebben wij 1x gedaan toen er zo een kortingsactie was, iets van 40% en dan was het eigenlijk maar iets van 250 duurder om dat te doen als het hotel dat we eigenlijk wilden, dus toen hebben we het gedaan. Wat betreft de sfeer, tja daar heb ik zelf niet zo veel mee , ik vind de kamers in de Disney hotels klein en de gangen in alle hotels waar wij gezeten hebben zo muffig en donker. Ik vind het dream castle hotel een verademing (zeker toen we een keer een dubbel zo grote kamer kregen omdat we door het bed zakte whahaa). Maar snap wel wat je bedoeld hoor, het is natuurlijk wel inderdaad de gedachte dat je in een disney hotel bent, het wandelingetje langs het meer en smorgens door de uitgestorven village dat je niet hebt als je ergens anders slaapt en natuurlijk die vroege uurtjes zijn die er ook nog? Voor hotelgasten en abonnementhouders? Dat je dan 2 uur eerder naar binnen mag en er dan een aantal dingen open zijn? Zal binnenkort eens kijken naar de hotelletjes die hier in het topic staan. Ik moet heel eerlijk ook toegeven dat ik soms hier kijk en soms ook reageer, maar het dan ook weer vrijsnel vergeet, zeker als we niet bijna ernaartoe gaan *bad me*.
haha snap ik hoor dat heb ik ook dat ik dan ff het topic "verwaarloos" . de kamers zijn idd niet al te groot, maar zoals je zegt die wandeling smorgens ed dan heb ik persoonlijk toch meer sfeer te pakken. dan dat je elke ochtend met de auto erheen rijd. wij gaan idd normaal ook maar 4 dagen maar door deze aktie werden het er eerst 5 als we dus dit jaar zouden gaan in april was dan aktie van 2dagen en nachten gratis en die was alleen vanaf 5 dagen maar doordat ml naar mali moest heb ik het moeten omboeken en nu word het dus volgend jaar maart. ik kon nu gewoon nog met dezelfde aanbieding maar dan iets meer en en dag meer want dit was dezelfde prijs als 5 dagen haha. dus vandaar nu voor 640 de 6 dagen gedaan. we gaan ook sowieso nog 1 dag ervan naar parijs want de kids waren nog niet in parijs zelf. en vooral onze oudste van 8 vind cultuur dingen leuk. dus jah dan moet je echt naar de eifeltoren hihihi. en voor dat geld kan dat ook vind ik een dagje minder haha. en we kunnen lekker rustig aan doen geen geplan van dingen die we echt moeten zien oid want er is tijd genoeg. dat vind ik ook wel fijn. die extra uren zijn er zover ik weet nog steeds wij hebben dat de vorige keer x gedaan en zijn toen voor het touw gaan staan die naar frontier land gaat hihihi. toen die los ging ben ik ook lekker met mijn kleine meid gan rennnen haha ze wilde zo graag in btm maar die wachtrijen waren me steeds te lang. en nu konden we zo door lopen dacht dat we het 4e ritje hadden ofzo. en toen we eruit kwamen stond er al 45 min wachttijd. haha. we gaan van een donderdag tot een disnsdag. kids hebben dan net woensdag laatste schooldag gehad hihihi altijd handig als we dit jaar waren gegaan had ik ze 1 dag vrij moeten vragen. ben al druk aan het sparen voor de vakantie hihihi en de kids maar steeds waar gaan we heen da volgend jaar???? dus ik heel onschuldig trug ik heb geen idee maar alsi k nu elke wk na het werk er wat in doe dan hebben we heelveel. dus onze dochter dan meteen. nou dan weet ik het wel dan gaan we nar disney daar ben je veel geldvoor nodig hihihi . komt dus ook niet als verrassing denk ik als we het uiteindelijk vertellen.....
Je de emh zijn er nog steeds voor abbo en hotelgasten, vind dat zelf,vaak wat tegenvallen want zoveel is er vaak niet open maar 5 attracties . Wij zitten in oktober 6 dagen in dreamcastle en magic circus, heb er nu al zin in en denk niet dat we het te lang vinden doen altijd mooi rustig aan en vinden we het wel te lang dan misschien eindelijk eens dat dagje parijs doen wat we al tijden willen en nooit aan toe komen haha
blaine, hahaha gaat bij jullie dus ook zo met parijs. wij gaan het dit keer echt doen hoor. heb zelfs al een boekje gehaald laatst ws bij de lidl in aanbieding met allemaal tips en tricks voor in parijs. dus dat doen wij zeker. waarschijnlijk op de zaterdag omdat het dan in disney altijd zo druk is. waarschijnlijk ook wel in parijs maar dat vind ik voor een stad juist gezellig . en we weten toch neit of we echt de eifeltoren in gaan oid. maar wil er echt wel ff bij staan met de kids dat ze in ieder geval kunnen zeggen : "ik was in parijs" hihihi
One of a kind, ja wij boeken eigenlijk altijd via vakantieveilingen de magic circus en dreamcastle, houden het goed in de gaten en zitten aktijd erg voordelig, we hebben nu 3 boekingen en moeten tussendoor een keer verhuizen maar voor dat bedrag wilden we dat graag . @mama suus, wij roepen altijd dat we ook een dagje parijs willen doen en naar een kasteek in de buurt, al met al komt het er nooit van. Wij komen nu op zondag aan en gaan dan waarshcijnlijk even onze jaarpassen aanmaken en verder niet teveel in het oark dan de hele week park, lekker rustig , en de zaterdag weg en dan een uur van parijs naar een kasteel en dan door naar huis, althans dta is de planning . Parijs gaat denk ik dit keer nog niet lukken
Toevallig mijn vader was er ook naar aan het kijken voor volgend jaar de winter dan. Als we de jaarpas hebben.
Als je het een beetje in de gaten houd kun je ze echt voordelig binnenhalen via vakantieveilingen, onze goedkoopste nu is 63 euro , maar hij gaat ook wel eens voor 200 weg en daar doen wij niet aan mee, wil nooit meer als max 120 euro kwijt anders boek ik wel een ander hotel in de buurt . En tot nu toe altijd gelukt als je maar ruim oo tijd bent zodat je de tijd hebt om afwachten.
120 euro is dat dan voor 1 nacht of 2? haha dus dit keer ook weer niet blaine. wij gaan echt een dagje doen. we willen dan met de metro, nemen zon dag kaart dat lijkt ons wel wat. moeten jullie allemaalook zon eind rijden dan of zitten jullie in zuiden an nederland? wij rijden namelijk zon 7 of 8 uur vind dat est een eind om bijv mar 3 dagen te gaan. heb ook wel eens gekeken voor jaarkaart maar is dan voor ons dus niet rendabel.
2 nachten inclusief ontbijt,mmaar wat ik zeg dat is voor ons de max dat betalen we vaak niet . Wij moeten rond de 6 uur rijden en dan nog,pauzes tussendoor dus voor 3 dagen vind ik dat ook te lang . Wij gaan het liefst door de week de hele week en dan op zaterdag terug naar huis
dat is idd dan wel prettiger doordewk zolang dat nog kan met kids hihihi. of hebben jullie ook al een oudere rondlopen? onze meid is leerplichtig en dan is het zo lastig plannen. al scheelt het dat in ieder geval ned en ook frankrijk niet tegelijk vakantie met ons in duitsland hebben haha. wij hebben eigenlijk altijd wel een weekende gehad maar nooit echt mega mega druk. valt me eigenlijk altijd wel mee. en idd max 120 dat is dan nog te doen. 60 euro per nacht is niet slecht. als je een jaarkaart hebt. voor ons is dat niet te doen dan. ben wel tevreden met onze 110 per nacht nu met ons 4 inclusief entree. zijn er veel die tegen ons zeggen van zo he dat is toch heel veel geld voor 6 dagen maar jah ik reken het dan om per nacht en als je zet wat je tegenwooridg voor en normaal hotelletje in een stad betaald is het echt niet gek. als je bedenkt dat je er ook nog voor in een pretpark mag.
Ons mannetje wordt in dece,ber 5 dus we nemen het er nu nog even van . Maar het grote voordeel is wel dat hij snipperdag heeft elk kind heeft op dit moment 5 vrij opneembare snipperdagen (zitten natuurlijk wel wat regels aan) maar op die manier kun je nog eens buiten vakanties om.
Ja heel erg luxe, ze draaien hier op school standaard teveel uur in het jaar en toen mochten de ouders kiezen hoe ze dit ingevuld wilden zien, dus of extra dagen voor en na bestaande vakanties, extra vakantie er in gooien of vrij opneembare uren, de keuze was 90% die koos voor vrij opneembaar haha. Het is ook gewoon handig ook als je kinderen op verschillende scholen hebt zitten dan willen vakanties nog wek eens anders zijn en dan is dit ideaal .
zo dat is echt relaxed blaine. ik moet echt plannen nu of dus idd een brief naar de schoolleiding sturen. al moet ik zeggen dat ik tot nu nog geen nee gehad heb gelukkig. ons meisje is een goede leerling en dat werkt ook mee. zolang je er nog van kan genieten is het wel beter. lekker gebruik van maken. hebben wij toen ook gedaan.
We hebben NOG niet geboekt omdat we even het contract van mijn man willen afwachten (wel of niet verlengen....pff) Als dit rond is willen we gaan boeken Het er ook nog even van nemen voordat ons meisje 5 wordt en we aan de schoolvakanties vast zullen zitten :x We hebben al een beetje zitten neuzen en hebben besloten uit praktische overwegingen deze keer (voor het eerst) voor de Davy Crockett te kiezen....De keuze is omdat er een keuken in zit. Onze dochter eet heel weinig en gezien haar leeftijd (dan 4 jaar) moeten we best veel betalen voor die drie muizenhappen (komisch, Mikey Mouse ) Ook weet ik uit onze vorige bezoeken (nog maar 8 keer geweest) dat we gemiddeld zo'n 100 per dag kwijt zijn aan eten en drinken (twee volwassen). We hopen met de keuken hierop flink te kunnen besparen!!! De beste deal die we tot nu tot hebben kunnen vinden is in juni 2015 en dan voor 5 dagen/4 nachten. We komen dan op 706.... @Mama Suus, volgens mij heb jij een betere deal te pakken of vergis ik me??? We kunnen niet eerder dan juni 2015 en niet later dan begin augustus. Anders had ik aankomen de januari wel geboekt. Januari is altijd zoooooo goedkoop en rustig!!! Ik ben zo benieuwd hoe mijn dochter het nu vindt. Ze is al eens geweest toen ze anderhalf was en net aardig kon lopen/rennen. En dan ook die ene keer nog in mijn buik maar daar weet ze natuurlijk niets meer van!! Iemand nog tips qua kosten?? Gezien ons lage budget??? Hoewel we nog niet officieel geboekt hebben, ben ik toch al aan het aftellen.....
Wij gaan 5 oktober 4 dagen naar Disney. Ook nog voordat mijn oudste 5 wordt in december. Ik wilde eerst in november maar toen we bijna gingen boeken kreeg ik op mijn werk te horen dat niemand vrij mag in november en december (balen!). Wilde eerst New Port Bay maar uiteindelijk toch gekozen voor Santa Fe. Ben benieuwd. Is alweer 13 jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Mijn man is nog nooit geweest.
New port Bay is ontzettend leuk!! En ook enorm groot!! De eerste dag konden we de kamer niet vinden.... New York vond ik ook verrassend leuk, zeker omdat we daar gebruik konden maken van de Frequent visitor bonus Zomaar een gratis upgrade gekregen naar een kamer met Lake view en grotere kamer En ook het ontbijt kregen we premium!! Sante Fe is ook prima te doen, zeker omdat je er eigenlijk alleen maar slaapt en gebruik maakt van douche. Het ontbijt is in de duurder hotels ietsje pietsje beter. Een jam extra, muesli, en gebakken eieren (vooral rustiger!) Sequoia Lodge was eigenlijk niet heel bijzonder, daar had ik hogere verwachtingen van. Misschien komt het ook omdat voor het ontbijt in de bar werden gezet (spontane omzetting vanwege de drukte) Op mijn to-do-list staan nog Cheyenne, Davy Crockett (gaan we hopelijk volgend jaar doen), Dream Castle en uiteraard het Disneyhotel!!!
Hallo Ik breek even in! Wij willen met de kerstdagen naar euro disney! Iemand tips? Qua hotels en aanbiedingen?