Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    He dames, ik ben opzoek naar wat tips. Wij zouden graag half december met de familie naar Disney, 6 volwassenen en 3 kids van 3j, 2j en 9 maanden. We zouden in een van de Disney hotels logeren.

- is het de moeite met die kleintjes?
    - hoe lossen jullie het op met slaapjes op de dag van aankomst en vertrek? We willen 3 dagen, 2 nachten gaan.

-

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    thanks blaine. ziet er goed uit 1 dag quiet, 1 dag low en 1 dag medium. die donderdag komen we zo laat aan dat het vast niet meer open is

wij vonden het niet moeilijk met die kleintjes, maar wij boekten altijd een dag meer dan dat we eigenlijk in het park wilden zijn. dan kwamen we de eerste dag aan rond 15.00 en gingen we alleen even naar disney village. dan op tijd eten en slapen en dan een paar dagen disney. op die manier kwamen we wat meer uitgerust aan. verder gingen we wel eens terug voor middag slaapjes, maar uiteindelijk sliepen ze makkelijker in de wagen dan in de kamer overdag

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    young flower, ik ben twee keer in jan geweest inclusief weekende en de wachttijden waren echt te overzien. we konden zelfs blijven zitten in sommige dingen hahaha echt super dus.

saartje, de slaapjes deed onze jongen van toen 9 mnd gewoon in de buggy werkte perfect dan maar en paar dagen geen regelmaat. ik heb dan een wk erna nog wel last maar jah dat nemen we maar voor lief. voor alle leeftijden is het leuk dus en zeker voor de wat oudere van 6. aankomst zou ik proberen zo vroeg mogelijk te doen. zodat je wat aan de dag hebt. wij rijden altidj om 5 uur al weg. de trug weg gaan we meestal rond 14 of 15 uur .

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Suus: Ja, schandalig he! ha ha. Maar mijn zoontje wordt in april 7 jaar. Dus we wilden hem nog 1 keer gratis meenemen. Zonde toch! Ik offer me graag op, hi hi. We gaan weer in SL, weer in de Montana kamers. Was ons zo goed bevallen vorige keer.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha groot gelijk al heb je ook vaak in het voorjaar tot 11 jaar gratis hihihi. dus je hebt ook dan weer een excuus hoor . vertel het alleen nu nog niet thuis whahaha. daarom gaan wij nu ook in het voorjaar want onze meid is 8 dus in de andere periodes moeten we ook voor haar betalen. ik gok dus dat ik het ook nog wel een keer voor mekaar krijg voor ze 11 word hihii hoop ik tenminste

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    En meiden hoe staat het met de voorbereidingen? Iedereen geboektdie dit van plan was

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier nog niet want ex geeft maar geen toestemming :( grr dus moet tot de 10e wachten tot die tijd heeft hij als hij niets laat horen gaan wij er vanuit dat hij akkoord is dus ik ben nog niet aan het voorbereiden helaas

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Ooh balen niet mee werkende exen :x.

Hier was alles al gepland maar kunnen nu al echt aftellen, bijna halloween vieren in disney, zoonlief heeft er zoveel zin in, hij wil graag als vampier vleermuis naar disney dus verkleedkleren voor hem gekocht dus zodra die binnen komen zijn we er echt klaar voor :cool:

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Youngflower balen zeg dat hij weer niet meewerkt. Wat een gedoe steeds was vorige keer toch ook al op laatste moment..

Blaine haha te grappig lijkt me dat. Ben wel erg benieuwd naar de haloween sfeer wil die ook nog eens zien als ze ouder zijn dan want onze jpngste krijgt al nachtmerries van scooby doo. Hihi snoesje. Hoever van tevoren heb jij het dan verteld? Ik zit namelijk te twijfelen aan kerst of miss toch vlak van tevoren ivm werk van ml. Afgelopen jaar wilden we het als kerstkado doen van ons aan kids ofzo net als in de reclame haha met zon groot bord oid hihi

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Young flower,
    Ohh dat is wel balen zeg! Gelukkig loopt het al aardig richting de 10e, hopelijk krijg je wel toestemming. Lijkt me enorm balen als je ex zo doet!

Blaine,
    Leuk dat aftellen, hier willen ze dat ik een aftel kalender maak dus dat zal ik maar eens snel gaan doen. Wat leuk dat hij verkleed wil, en nog leuker dat het van jullie mag, hihi.

Mama suus,
    Hier weten ze het dit keer al vanaf het boeken. 1 ding zal ik je niet aanraden het niet te vertellen hihi, dat is wat wij een paar jaar geleden deden, leek ons zo leuk, maar de oudste waren zo overompeld dat ze het juist even niet leuk vonden. Wij gingen in frankrijk op vakantie, dat wisten ze. Maar we gingen ervoor naar disney dat wisten ze niet (en hebben toen een dagje parijs meegepikt). Dus we zijn van huis naar disney gereden en toen we al daar tussen village en ingang liepen snapte ze het en toen was het brullen, ze wilden zwemmen op vakantie en niet naar disney. Whaha. Nouja toen het even bezonken was was het prima en hebben we heerlijke dagen gehad. Zelf zou ik het (al is onze keus soms niet erg goed zoals je kan lezen haha) denk ik zeker als er kans is dat het loopt als vorig jaar pas laat vertellen. Anders weten ze het en dan is bijv een jaar uitstellen wel heel lang wachten voor ze zegmaar. Wel lastig lijkt me dat trouwens, die 'onzekerheid'.

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    O dat is zeker balen zo een vervelende ex

wij wachten nog op akkoord voor manlief zijn vakantie aanvraag.

we gaan toch voor een gf kamer in het sql. Het scheelt maar 40 euro met een montana kamer. Het park sluit 19uur als wij er zijn en dan kunnen we mooi nog tot 22uur van gratis drankjes genieten in het hotel.

over het halfpension ben ik nog wat aan het twijvelen

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Hanneke, hihi oepsie moment krojg je dan volgens mij idd. Dat willen wij ook niet al zal het bij jongste meevallen maar de oud ste kan dat ook niet die is verwerk tijd nodig. Gelukkig hadden we vorig jaar nog niks verteld toen den haag ineens van alles besloot. Nu heeft hij ook een cursus moeten weigeren. Moeten jullie nog lang wachten? Hier werkt een af tel kalender voor veel doelen.

Linnim, dat kli nkt goed zeg met die drankjes savonds hihi want dat is duur pff al zijn wij aan het einde van de dag vaak wel gesloopd. Dus vaak zitten daar niet. Ben benieuwd hoe het bevalt als je toch half pension doet.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @mamasuus, wij vertellen het al gewoon als we boeken, doen daar niet te moeilijk over met hem meneer is graag goed voorbereid dus om stress te voorkomen zeggen we het gewoon op tijd ;).
    Halloween lijkt ons ook erg leuk, ben erg benieuwd hoe het bevalt qua seizoen, zijn al eens met kerst geweest en dat vond ik ook erg leuk, nu dus dit seizoen dan kan ik vergelijken :D.

@hanneke, ja hoor ik vind dat verkleden prima, paar jaar terug had hij een erg mooi mickey mouse pak, pak heb ik nog maar past niet meer ;), en die had hij op de psz aangehad en wilde hij ook graag naar disney aan, ach ,prima hij heeft het prachtig gehad mijn kleine mickey mouse tovenaar, bij de attracties alle medewerkers groeten aha mickey en buigen er kwamen kinderen aan die hem gingen knuffelen en met hem op de foto wilden. Bij het kasteel stopte de cavalcade en kun je op de foto met figuren en echte tovenaar mickey nam hem direct aan de hand mee en maar gebaren met mij mee ik wil met hem op de foto, ipv andersom. Was erg leuk en werd leuk op gereageerd dus hij zag dat wel weer zitten ;). Maar dan met een echt halloween kostuum dus ik dacht richting piraten maar dat dacht ik mis haha.

@linnim, leuk gf kamer, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Even spammen mijn Tovernaar mickey met tovernaar mickey

15. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    @blaine mooie foto

manlief heeft vrij gekregen :D

net geboekt incl halfpension standaard. We kunnen dan niet in het hotel eten maar wel op de parken en in de village. Het park sluit om 19uur. Dus kunnen we mooi tussen 17-17.30 eten, nog een attractie doen, dreams kijken en in het hotel even lekker loungen

voor iedereen die eerdaags gaat veel plezier.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Fijn dat het geregeld is linnim, geniet er van

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Thnx, nu aftellen :D

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wat een leuke foto!

en ja ex deed vorige keer ook moeilijk. toen kostte het ons meer dan 200,- extra omdat we moesten annuleren. (72uur van tevoren gratis.) maar net 12 uur nadat we hadden geannuleerd kwam meneer met zijn toestemming. dus toen moesten we opnieuw boeken, maar het kon niet meer voor dezelfde prijs.

maar goed nu dus een termijn eraan gegeven want einde van de maand loopt de actie af.

Het word voor ons de 15e keer! en nu maar hopen dat het idd lekker rustig is. Ik ben zo benieuwd naar Ratatouille.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    blaine wat een super foto!!!! kan me voorstellen dt je dan veel bekijks hebt. hier vond ik meten bij boeken wat vroeg hihhi de vorige keer ws het augsutus boeken tot april wachten. (maar goed ook dat we niks verteld hebben dus toen) en nu dus dit jaar feb tot volgend jaar mrt wachten. dat is me een te lange periode. een paar maanden lukt maar 13 mnd is wat lang hihihi. word denk ik dus tochmet kerst ofzo ga er eens goed over nadenken wil het wel eens ander brengen hihihi.
    kerst lijkt me toch ook nog steeds leuk. ik was nog nooit echt met een thema. jah met chinese nieuwjaar 2 keer ook erg leuk maar alleen in de village merk je dat. verder in de zomer periode dus gewoon lang los maar nks speciaals buiten de parades.

linnim jee wat goed meid dat het gelukt is. helemaal leuk. ben ook erg benieuwd naar jullie ervaring met halkf pension.

youngflower. verstandig dan idd van je ultimatum anders blijft hij dwars zitten. is toch zonde van je geld. nog 5 dagen en dan weet je dus of het kan. toch fijner ipv onzekerheid. jeetjewat was je al vaak zeg. dat haal ik niet hoor. ben 11 jaar trug voor het eerst geweest en nu word het de 5e keer nog maar... voor ml is dat ook vaak genoeg haha. de boeit het niet zo. zit ook altijd te mopperen als ik de kids opstook met disney haha. als we in film kijken ofzo. of op you tube rides ed kijken vinden ze ook leuk.

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zijn afgelopen januari 3 dagen geweest (31 januari t/m 2 februari). Er was toen rond november een actie van kinderen tot 12 jaar gratis en 40% korting voor volwassenen. Onze kinderen waren toen 6 en 11 jaar oud. We hebben toen 2 nachten (3 dagen) in hotel Cheyenne gezetten en waren toen in totaal € 310,00 kwijt! veel mensen geloven dat niet, ik heb de factuur nog om het te bewijzen! :)

Het was echt prachtig weer en zo rustig! We konden overal doorlopen. Het was inclusief ontbijt, dus wel zelf lunch en diner betalen. Ik had zelf bolletjes/krentenbollen/beleg/boter mee, dus na het ontbijt maakte ik op de kamer broodjes klaar (die pikte ik dus niet mee uit de ontbijtruimte (zoals heel veel mensen WEL deden) en dat was onze lunch. 's Avonds gingen we dan in het park zelf wat eten.

Helaas is onze oudste nu 12 en mag hij dus overal de "volwassenen-prijs" voor betalen. Maar ik hou de aanbiedingen in de gaten, als exact weer deze aanbieding er in (t/m 11 gratis, 40% volwassenen) dan gaan we misschien toch weer! Alle andere acties zijn een stuk duurder, nu met de Ja-dagen (of hoe heet dat) zijn we bijna 250 euro meer kwijt!!!

Dit is trouwens mijn dochtertje bij de eerste keer Disneyland (december 2012)....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina