Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hotel Cheyenne heeft waterkokers op de kamer! Dus die hoef je dan niet mee te nemen.

Over de middagslaapjes kan ik je niet mee helpen, mijn kinderen waren al zo oud dat ze dat niet meer nodig hebben. Hoe lang ga je? Zo'n dag is heel vermoeiend (zelfs voor ons volwassenen), zou je oudste toch niet op een gegeven moment in slaap kunnen vallen in de buggy?

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of er 2 campingbedjes apart erbij kunnen. Eentje in ieder geval!! Je oudste zou zeer beslist in het stapelbed kunnen hoor, onderin. Of je neemt zelf zo'n hekje mee? Mss verhuren ze die ook wel in het hotel, dat weet ik eigenlijk niet. Kan je altijd navragen!

En nee, het is echt niet stom of gek dat je zoveel beren op de weg ziet! Ik ben precies hetzelfde! Toen wij voor het eerst op vakantie gingen toen onze jongste net 1 was (oudste toen 6), stond ik ook helemaal stijf van de stress. Of alles wel goed zou gaan etc.

Maar weet je, ik kan je nu wel zeggen dat het echt helemaal goed komt (en dat is ook echt zo!!!!), maar dat zal je zelf gewoon 1x moeten mee maken en dan weet je dat het zo is. Ik kan al die zenuwen niet voor je wegnemen en ze zijn ook heel begrijpelijk.

Maar neem van mij aan: het is geweldig en zodra je daar bent, vraag je je af: heb ik me daar nu zo druk over gemaakt? Ja, je jongste zal lang niet alles mee krijgen, maar je oudste? Die gaat helemaal uit zijn dak, weet ik nu al!

Ik wens jullie een fantastische tijd toe!!!! (heb meteen het deuntje van Disneyland ook weer in mijn hoofd)! lalalalalaaaaa Magic everywhere..... :D :D :D :D

2. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Kuki, voor je snelle en lieve reactie! Hier kan ik wel wat mee. Ik denk dat we de oudste onderin het stapelbed leggen. En de waterkoker hoeft dus niet mee :)

Ik denk dat we de eerste dag in het park en hotel inderdaad maar gewoon alles moeten ervaren, wellicht valt alles mee ;)

Thanx!

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    @tuc, ze hebben bij het hotel zelfs een bagagedepot waar je je bagage al af kunt geven in de ochtend en dan naar het park, zoals al zo mooi uitgelegd krijg je al je papieren al vast mara is je kamer meestal nog niet klaar (soms heb je geluk) maar je kunt al wel vast het park in, ook met weg gaan kun je of je spullen in de auto leggen of je kunt je bagage weer in het depot stoppen ;).

@nymama, hier voor het eerst naar disney geweest toen meneertje anderhalf was en hij sliep gewoon in de wandelwagen ;). Nu heb ik ook een makkelijke slaper wat dat betreft als die moe is slaapt hij overal maar dat zou je gewoon kunnen proberen dan kun je als papa en mama ook nog even ergens in hihi. Ik denk dat er echt maar 1 campingbedje bij oo de kamer past en 2 echt te krap wordt maar je oudste kan wel onderin het stapelbed.
    Zelf waterkoker mee voor flesjes is niet nodig, overal wordt dat met liefde voor je warm gemaakt, in het park bij alle restaurants, in alle hotels en bij de babycare center kun je dat zelf regelen. Ook is er een speciale babyswitch dus willen jullie ergens in waar de kids niet in mogen dan geef je vooraan aan de babyswitch te wilken gebruiken en gaat er 1 iemand in de rij en de ander blijft gewoon met de kinderen zodra de een er dan uitkomt mag de ander via een speciale ingang naar binnen buiten de wachtrij om.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    #984 tinkerbel, 8 sep 2014
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
    @NYmamma80:

Wij hebben dat probleem ook met slapen. De jongste houd de oudste wakker met haar geklets. Dus wij doen tegenwoordig zo, 1 ouder vast 1 kind naar brengen en dan maar even een boek lezen in de badkamer zodat de het donker en stil is, en dan zodra die ene slaapt kan de volgende naar bed. Doe ik eerst de gene naar bed die problemen veroorzaakt zeg maar. hi hi.

Maar ze krijgen daar zoveel indrukken, best kans dat ze weg zijn zodra ze het kussen raken hoor!

Middag dutje, niet druk om maken. Als ze moe zijn slapen ze wel hoor zelfs in de buggy daar. En als ze niet slapen, ach... je bent dat ook wel op de mooiste plek op aarde. ha ha

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Gisteren wat foto's gezien van het menu van Chef Remy. Ik moet daar echt gaan eten in feb! Wat ziet dat er gaaf uit!!!
    Ik kan echt niet wachten om Ratatouille te doen.

Voor de dames die in dec gaan, ben super jaloers. want ze gaan de magic hours tijdelijk wisselen tussen de 2 parken. En Elsa en Anna komen in de kerstvakantie.... zo jammer dat ze niet blijven

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    @tinkerbell, tijdens de kerstvakantie heb ik gezien dat beide parken emh hebben zal wel zijn ivm de te verwachten drukte. En inderdaad anne en elsa maar die zijn er vast vaker.

Wij verheugen ons op maleficent en gaston :D. Hier wordt er druk afgeteld en al uitgebreid gemeld welke attracties er zeker gedaan moeten worden :)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tinkerbel, jaah ratatouille lijkt mij dus ook super en wil er ook graag eten. dus ben tegen die tijd benieuwd naar jou reactie hiervan. aangezien wij de mnd erna gaan.

tuc, santa fe is ook gewoon een goed hotel als je niet te duur wilt dit is dezelfde prijs tegenwoordig als cheyenne eerder was de laatte iets duurder. wij gaan daar nu ook heen ivm het stapelbed. je kunt ook duurder dan heb je luxere dingen. als je en goede aanbieding hebt en je hebt het ervoor over dan zou je dat ook knnen doen. persoonlijk vind ik 1 nacht echt tekort helemaal omdat je dus een aanreis en afreis dag hebt en je bent dus zelf miss kapot van het reizen en de kinderen ook en dan moet je daar ook nog alles uitzoeken. wij gaan altijd minstens 4 dagen ook omdat je met kids gewoon tijd nodig hebt.

nymama, dat slapen lost zich vast vanzelf op. ook de oudste wil miss wel slapen in de buggy of miss wel helemaal niet omdat het daar zo mooi is. wij zijn met de iknderen geweest toen ze 9 mnd en 5 jaar waren en de jongste sliep gewoon in de buggy of wandelwagen we hadden ze beide mee. zodat de oudste ook kon zitten als ze moe was. savonds sliep de oudste zo maar met de jongste moest ik een half uur wandelen zodat hij in de wagen in slaapviel buiten en dan zachtjes in zijn bed leggen. was dus ook een redelijk drama maar ach we hebben verder een toptijd gehad dus dat is allang vergeten....

8. tuc

tuc Niet meer actief

dank je wel voor de tips, we waren idd ook van plan langer te gaan, die ene nacht was meer een voorbeeld;)

9. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Blaine, Mama Suus en Tinkerbel. Ik heb er nu al veeeeel meer zin in :) Beetje aard van 't beestje, ik wil alles plannen en voorbereiden. En dat kun nu eenmaal niet altijd.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    Graag gedaan nymama, je zult zien loopt vast allemaal los

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tuc, hihihi meer dagen is idd echt een must hoor. ik ben 1 keer 3 dagen geweest met mijn moeder en dit was eigenlijk tekort om haar alles te laten zien.

nymama, soms is iets niet voor te bereiden idd snap het helemaal hoor ik wil ook altijd overal op voorbereid zijn. kan ook niet zo goed dingen uit handen geven haha zelf graag de touwtjes in handen.
    als je meer vragen hebt gooi ze er maar uit. er is hier vast wel iemand die het weet.

12. Melissa1986

19 jul 2011
    58
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Hai dames,

Als er toevallig dit weekend 13 t/m 15 sept) of het weekend van 1, 2 en 3 november nog iemand naar Disneyland Parijs gaan en intresse hebben in een jaarkaart met 10% korting, laat het dan even weten!!

Wij zijn er deze weekenden en via ons kan je dan de korting krijgen!

Groetjes Melissa

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en melissa nog iemand gevonden? veel plezier nog daar.

aah heb vanmorgen ff met de kids van die filmpjes gekeken waar ze kids vertellen hoe en wat. vind dat altijd zo leuk. al die verbaasde en vrolijke gezichtjes. we kwamen er toevallig op omdat we de ja dagen zagen op tv.

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Bij ons kwam het gister ook ter sprake! Met daarbij de vraag aan de jaarkaarthouders: de jaarkaarten, zijn die persoonsgebonden? Ik bedoel, stel dat wij ze kopen voor ons gezin, zou ik deze dan eens een keer aan mijn zus kunnen uitlenen zodat zij ook eens een dagje zouden kunnen gaan? of zitten er ook foto's op of moet je je erbij legitimeren?

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.667
    1.426
    113
    Persoonsgebonden, inclusief foto en als men twijfeld legimentatie plicht ;)

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ah, volkomen duidelijk! :D:D

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    JA ben nu al druk aan het bedenken hoe ik het wil vertellen haha. lekker hoor die voorpret. het duurt nog wel ff voor dit zover is maar jah dromen kan altijd haha. we hadden er 1 gezien dat was een soot van rad van fortuin anex galgje maar dat heeft onze muts zo door denk ik haha. vond hem erg leuk.

gemeen toch he die persoonlijke jaarkaarten haha.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ben benieuwd of je wat leuks kan bedenken haha. Behalve die ene keer dat we het dus niet gezegd hadden :p hebben we het nooit op een bijzondere manier gezegd :). Succes iig alvast :D!

Ja inderdaad die abonnementen zijn persoonsgebonden en tenzij je een eeneiige tweeling bent kom je er niet (zomaar) in met een pasje van een ander. Helaas pindakaas, hihi, wij hebben het 1 jaar gehad en dat was toch ook wel leuk :).

Hier hangt inmiddels op verzoek van de kinderen de aftelkalender al, dus over 35 nachtjes slapen stappen wij de poorten van disneyland weer in. Hopelijk hebben we een beetje mooi weer, of iig droog dat is al heel wat :).

19. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Hier ook bezig met voorbereiden. Filmpjes op youtube kijken en foto's van vorig jaar

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hanneke haha snap ik idd als ze zo reageren zou ik het ook niet meer durfen.
    de vorige keer heb ik onze meid meteen betrokken want ik had ml net zover gekregen dat we heen zouden omdat er een aanbieding was en daar was ze bij haha. toen zat er ook niet zoveel tijd tussen als nu. zag vandaag op mijn donut dat we nog 69 % moeten tot het zover is whaha duurt dus nog wel ff.
    aftelkalender werkt altijd is hier ook een veel voorkomend iets hihi.

linnim. altijd leuk he die filpmjes. zag vandaag nog de nieuwe parade van japan voorbij komen op fb echt mooi.

Deel Deze Pagina