Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb nog geeneens iets geboekt maar zit me nu ook al te verkneukelen over die bekkies als we weer gaan vertellen dat we gaan. Als het allemaal lukt met de jaarkaarten zijn we eigenlijk van plan NIETS te zeggen en er gewoon heen te rijden. kijken hoe lang het duurt tot ze het door hebben dat we naar Disneyland gaan. :)

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.666
    1.426
    113
    Hier, ook al druk aan het aftellen, Quinten heeft er al helemaal zin in

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.666
    1.426
    113
    Dat duurt hier nooit zo lang bij de eerste de beste afslag roept meneer hier al joepie disney, misschien dat het midden in de nacht weg gaan ook mee helpt met raden :D

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    whaha, stiekum in de nacht ergens heen is dus disney..... hihihi grappig

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik denk idd wel dat ze het snel door zullen hebben. :)

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi

hoeveel betalen jullie gemiddeld voor een weekendje met disney erbij? ik wil er graag heen maar kom altijd rond de 5 a 600 euro uit. is dat normaal voor 2 volwassen en 1 kind van 5?
    waar boeken jullie het meestal dan of wat is de beste tijd om te gaan?

groetjes

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    aanbiedingen zoeken! Ik heb afgelopen november 310 euro betaald voor het weekend 31-01-14 t/m 02-02-2014, dat was voor 2 volwassenen en 2 kinderen (toen 11 en 7 jaar oud). De actie was toen kinderen t/m 11 gratis en 40% korting voor de 12-plussers/volwassenen.

het kan echt goedkoper dan die 500-600 euro!

Kerst is sowieso duurder dan buiten de kerstperiode. Ik boekte rechtstreeks bij Disneyland trouwens.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lauraatje, via deze site boeken wij. gewoon bij disney dus. ik zoek eerst hier de aanbieding en dan bel ik want dan hoef je geen creditcard te hebben Disneyland® Paris : kom en droom weg bij de magie van Disney® Parken en Hotels!
    wij gaan voor die 600 euro 6 dagen met kind van 8 en kind van 5 en twee volwassenen. we zitten dan in cheyenne. in maart.

de eerste 3 mnd van het jaar zijn altijd het goedkoopst. er is dan ook niet veel speciaals maar daar is de prijs dan ook naar. er zijn wel gewoon parades ed hoor. en ook dreams is wel savonds. de weekenden zijn wel drukker als doordeweeks. dus mocht je keuze hebben zou ik doordewk kiezen. momenteel heb je weer de JA dage en dan heb je dus ook 2 nachten en dagen gratis zon aanbieding hadden wij ook scheelt enorm veel. de reis die wij nu hebben is namelijk als je vol betaald 2000..... als je nog vragen hebt schreeuw maar.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  10. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Jeeej wij gaan 22 oktober voor 4 dagen en 3 nachten, word mijn 10e keer, dit keer alleen voor het eerst met de kindjes, kan niet wachten die snoetjes te zien.
    Wij gaan met de oad kidsbus en zitten in kyriad ( een klein slagje verder dan santa fe/ cheyenne etc), een simpel maar net hotel.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    merlijn leuk zeg. en idd die kinderkoppies zijn echt zo leuk. echt onbetaalbaar. zo magisch helemaal de eerste keer. vond ik tenminste echt super.

kan ook niet wachten om te zien hoe het de tweede keer word voor die van ons. de jongste maakt het nu bewust mee lijkt me zo leuk.

12. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    ok bedankt voor de tips allemaal, ik zag het mama suus. ik ga ermee aan de slag

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    succes laura. ben benieuwd of je wat kunt vinden

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    waar zou ik het beste kunnen boeken?!
    wat zijn jullie tips hierin!?

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    miss C kijk eens een blz terug :) daar boeken de meesten.

of je kunt jaarkaart nemen en goedkoop hotel of camping nemen.
    op de laatste paar blz staat hier heel veel info over.

als je verdere vragen erover hebt dan gooi er maar uit. :)

16. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hoi Disney lovers,

Vraagje, vanaf welke leeftijd is Disney nu echt leuk voor je kindje?
    Ik vind Disney geweldig, maar mijn man heeft er niks mee.
    Mijn zoon is nog geen 2.
    Is ruim 4 (voordat ie leerplichtig wordt), een goede leeftijd? Of zouden we al eerder kunnen :D?

Groetjes,
    Ingrid

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.666
    1.426
    113
    Hoe eerder hoe beter :D. Denk dat het vanaf een jaar of 2 al zeker leuk is. Meneer hier is nu 4,5 en merk wel dat hij nu nog meer aftelt en er super veel zin in heeft. Maar het is hier van kleins af aan al een groot succes ;)

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je bent nooit te klein of te groot voor disney hihihi. onze jongen was 9 mnd de eerste keer en hij vond het echt super. sliep haast niet maar zat konstant te wijzen en vond alles leuk. lachen de hele tijd enzo hihi.

jammere is dat hij niks meer weet. maar daarvoor gaan we komend jaar weer. dan is hij 5,5 . ons meisje was de eerste keer net 5 en die vond het ook echt super. wij hebben ooit gezegd als de jongste 8 is want ook mijn man vind het niet zo nodig. maar met een goeie aanbieding heb ik hem nu voor de 2e keer kunnen overhalen om met de kids te gaan hihihi

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zeg altijd maar, een goeie Disney verslaving kan niet vroeg beginnen bij een kind! ha ha

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn collega had via marktplaats voor 150 euro aan Disney kerstspullen gekocht. Ik was zo jaloers, echt zo mooi allemaal.
    Ik wil ook zo graag uiteindelijk een hele Disney kerstboom...

Deel Deze Pagina