Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

is er weleens iemand in februari geweest? Ik ben de prijzen in de gaten aan het houden en februari is het goedkoopste.. maar wel koud.
    iemand nog tips waar we goedkoop davy crockett kunnen boeken? Ik kom nu steeds uit bij d reizen.

2. Wij zijn 2x eind januari geweest, en 1x half februari. Het was echt heel koud.
    De laatste keer was in februari toen was mijn zoontje 9 maanden (aantal jaar geleden) en toen hebben we gezegd we gaan nooit meer in de winter. De wachttijden waren ideaal maar het was gewoon echt koud.

We zijn dit jaar eind juni geweest en dat was fijner, alleen de wachttijden en prijs is gewoon een groot nadeel tov de winter.

Nu zijn we toch weer aan het twijfelen om in januari te gaan. Voor het geld dat we nu betaald hebben kunnen we 3 keer voor in de winter gaan.
    Muts op, sjaal om en handschoenen om of toch niet? Moeilijk hoor. Te koud is ook niet fijn.

Geen ervaring met davy crockett. Wij boeken bijna altijd via de Disney site in een Disney hotel.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Februari is tevens de maand van HET onderhoud dus over het algemeen zit er dan veel meer dicht dan andere tijden van het jaar, vaak zijn er wel een paar attracties dicht voor een paar dagen maar afgelopen februari zaten er geloof ik 10 dingen dicht dat vond ik toch best veel dus hou daar wel rekening mee.
    Wij zijn in november geweest en toen was het nog niet zo koud en al leuk kerstsfeer en ook stukken goedkoper misschien dat nog eens overwegen.

Geen idee voor waar davey crocket goedkoopst te boeken wij hebben meestal ene goedkoop hotel of camping in de buurt

4. Cathelijne1986

Oke bedankt voor jullie reacties. Blaine dat is een goed punt! Even naar hun onderhoudsschema kijken dus!

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Maar die zijn niet zo lang van te voren bekend 2 maand vaak van te voren, dus dat is een gok die je neemt ;)

6. Cathelijne1986

ja ik weet het.. we wachten nog even met boeken. twee maanden vantevoren kan ook nog wel. Ik ben alleen zo ongeduldig dat ik het NU geregeld wil hebben :D

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Hihi snap ik het vooruitzicht is gewoon erg leuk. Ik wil ook weer!!!! :)

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai lang niet hier geweest maar het kriebelt weer. en ik wil dolgraag met de weer heen vlgend jaar voor mijn 30e verjaardag. liever dan een groot feest voor fam en vrienden hihihi.

nu was ik net aan het kijken voor begin april dan zijn kis tot 11 ook gratis. en de oudste is 7 dus leek me handiger. aar worden de aanbiedingen nog beter??? wanneer hebben ze bijv de 50% korting ook alweer. weet het ff niet meer. al was deze aanbieding ook goed 5 dagen voor 518 met zn vieren. lijkt me niet gek toch???

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Als dat inclusief toegang en verblijf is is dat een goede aanbieding hoor.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dacht ik ook idd ;) is idd alles erin. nu man nog overtuigen haahah moeilijkste opgave want word dan onze enigste vak dat jaar en dit jaar zijn we ook alleen maar een weekendje naar berlijn geweest..... word dus afwegingen maken. en kijken wat de kids willen. natuurlijk

11. Cathelijne1986

mamasuus, waar was die aanbieding??

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    kreeg een mailtje met 5 daagse stuntverkoop...... 50% korting zal zien of ik de link ergens kan vinden

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Is via oad de stuntverkoop ;)

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Vaak maken ze prijzen eerst heel hoog en dan krijg je korting... Trap er niet in is mijn advies

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mamak, wat is dan een redelijke prijs naar jouw idee?? ben dr al weer een tijdje uit laatste keer is dikke 3 jaar trug dat we gewest zijn. dus heb echt geen idee. geloof dat we meestal tussen de 300 en 500 betaald hebben voor 3 of 4 dagen..... meer volgens mij niet maar miss kan ik dat nog ergens vinden ;) lijkt me mee te vallen meer da 600 doe ik ook echt niet. vind ong 100 p/d niet gek voor 4 man. met hotel, entree en ontbijt. een gewoon hotel in een stad betaal je vaak almeer voor 2 man.....

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja dat is een mooie prijs hoor... Alleen was een algemene opmerking.. Vaak verhogen ze de prijs eerst en dan korting... Jij betaald nu dus 500 voor 3 nachten begrijp ik... Op zich redelijk
    Hoe oud zijn de kids?

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi weet ik wel hoor was ook echt een vraag hoor geen commentaar.

tis zelfs voor 4 nachten 5 dagen. en kids zijn dan 4 en 7 jaar.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb trouwens ook al gekeken een dag later betalen we ineens 860 ook een aanbieding whahaha scheelt echt zooooooveeeeel. hoop dat man kan, eerste wat ie moet vragen zodra hij op het werk is....... de oudste zien we dan wel weer met vakantie tis namelijk net een dag voor haar vakantie begint (wonen trouwens in dld dus andere vakantie)

19. Cathelijne1986

het is een mooie prijs.. ik hou de prijzen al maanden in de gaten en dit is echt een goede aanbieding. Wij gaan hem waarschijnlijk boeken alleen dan davy crockett zodat de kinderen een eigen slaapkamer hebben.

20. Cathelijne1986

Jeeeeee we hebben geboekt! 31 maart t/m 4 april (ma-vrij) in Davy crockett! :D :D :D
    Ik ben blij!!!! :)

Deel Deze Pagina