Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hihi wij zullen ook geen gebruik maken van de shuttlebus. Daar ben ik ook niet rauwig om als ik jullie verhalen zo lees. We gaan ook met de auto. Maar wij hebben een b&b gehuurd.

@ kuki: nog gefeliciteerd!

2. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat dat het dan gaat worden. Maar tot zoverre kan ik geen prijzen vinden van de castle club moet ik daarvoor ook echt bellen?

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Bellen of via disney zelf, via andere sites is castel club online niet te boeken volgens mij. En jaloers ;). Lijkt me prachtig om dat eens te doen.

4. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh jaloers... hoeft echt niet. Zou graag ruilen met menig andere die uberhaupt vrije tijd heeft en een sociaal leven ;) Dit is mogelijk omdat wij ons een slag in de rondte moeten werken. We kunnen max 2 weken per jaar vakantie nemen waar onze sociale bezigheden in vallen. Dus meestal week vakantie en die andere week verspreid voor bijv verjaardag dochter, sinterklaas enz. Voor de rest draait ons bedrijf wel 365 dagen per jaar door. Dat ook gelijk ons huis is en waar wij 15 uur per dag aan besteden. Gelukkig wel dochterlief bij ons. Dus als we op vakantie gaan dan pakken we wel goed uit.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Mrien,
    Via magische nachten .nl kan je castle club boeken/prijzen zien. Als je volgende week zou gaan met 2 volwassenen en 1 kind dan komt het voor een kamer aan de kant van het park voor 4 dagen/3 nachten op €4425,00. (Dat is wel zonder annuleringsverzekering en met eigen vervoer en geen andere extra's etc)

Eerlijk gezegd moet ik daar dus wel bij zeggen dat het mij leuk lijkt er een keer te kijken, maar verder ook niet, je vertrekt smorgens vroeg uit je hotel en komt savonds laat weer terug, gaat douchen, gaat slapen, gaat weer douchen en vervolgens vertrek je weer. Je leest het al, voor ons had het Disney hotel enkel als meerwaarde dat je wel echt bij het park je hotel uit stapt maar verder vonden wij het niet heel bijzonder, wij hadden overigens dus een gewone kamer, geen castle club.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Verder ga ik zometeen eens terug lezen als ik tijd heb haha, ik ben in ieder geval al lekker beetje bij beetje aan het inpakken. Zondag gaan wij weer eens vertrekken en dan hopen we nog even tijd te hebben voor de village en dan maandag lekker het park in. Heb dr zin in :).

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Elk nadeel heeft z'n voordeel en andersom ;) De castle club klinkt erg leuk mrien!

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Hanneke: voor jullie komt het nu echt dichtbij, leuk! Succes met inpakken ;)

9. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha noukje dat is waar.
    @ hanneke geniet ervan!

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik wilde ook net zeggen via magische nachten :D, maar oei nog duurder dan ik dacht.
    Veel plezier met uitzoeken

@hanneke, het komt echt dichtbij, leuk hoor, veel plezier we zouden zo weer me willen

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Castle club staat hier ook op het verlanglijstje. Je krijgt er ook een VIP fastpass bij! Bij iedere attractie waar de fastpass is, kun je je castle club kaart laten zien en dan mag je zo via de achteruitgang naar binnen :)

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Das wel lekker een echte sterrenstatus. Dus echt nrien als het wilt en dus ook kunt besteden dan lekker doen. Je vakantie miet voor die twee wk dan ik e het vakantie zijn en geen gedoe won lange. Wachtrij.
    Al zou je voor dat geld natuurlijk ook lwkjer naar Disney world kunnen gaan in Amerika. Ik denk dat ik dat dan liever zou doen. Maar jah dat ben ik hihi.

Komt dichtbij Hanneke.

Pff zie net mijn fouten sorry type op foon is O lastig

13. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama suus die staat idd ook op verlanglijstje maar zie het niet zitten om met
    wriemelkont zo lang te vliegen.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Zie net der leeftijd , die zou ik dan idd doen als ze 6 of ouder is. Dan blijft het ook plakken bij der. Deze ervaring nu is meer voor jullie en voor haar dan op hst moment. Onthouden is dan alleen via foto . Wel leuk ben ook benieuwd naar je ervaring als je gaat.

Nou ik heb net nog ff gekeken voor eventueel weer om boeken. Maar 6 dagen in de zonder is 1,5 keer zo duur als die van nu. Beetje jammer

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Veel plezier vast Hanneke! Hoop dat het een mooie reis mag worden met in elk geval droog weer!

Blaine@ Wij willen foto's!!!!!!!!!!!!! ha ha (nee hoor ik ben helemaal niet ongeduldig, hoe kom je erbij:)

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Foto's wat is dat? Sorry computer doet moeilijk dus je moet nog even geduld hebben ;).

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Piratenbootjes

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426