Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Zo dat is wel genoeg spam :D

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ahhh leuke foto's van jullie Blaine!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Geweldige foto blaine. Echt schattig met sneeuwwitje. En super stoer met spiderman jamner dat die er volgend jaar niet meer is. Ons mannetje is daar wild van.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Als ik kijk hoe zijn meetplek is ingericht (echt mooi binnen) en dat er sterke geruchten zijn dat er per 2017 een compleet marveldeel moet komen denk ik dat hij nog wel even blijft. Daarnaast hij was gewoon echt super leuk een pratend character die heb je niet zoveel (behalve de prinsessen ;)) en hij was exht leuk met de kinderen hoorde veel positieve geluiden dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij gaat blijven en misschien zelfs uitgebreid met nog iemand er bij.

Hopelijk doet de computer snel weer goed dan zal ik nog wat park foto's plaatsen en mijn kleine vampiertje ;)

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    In eerste instantie zou spiderman er alleen tijdens swing into spring zijn, en toen verlengd met zomer, toen verlengd met halloween en denk dat hij nog wel meer verlengd wordt, vandaag in een enquete nog erg positief over geweest ;). Maar hij is erg populair qua bezoekers dus komt vast goed, ze blijven hem verlengen.

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Heel veel plezier in Disney Hanneke! Geniet er van!

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry terug lezen -> reageren is er niet echt meer van gekomen.

Blaine,
    Leuke foto's hoor! Nu zeker nog een mooi boek van maken? Wel balen van die shuttle bus, maar met eigen auto is het ook prima te doen gelukkig. Als ik te persoonlijke dingen vraag moet je het zeggen hoor, maar ik heb jou weleens zien schrijven over jouw scootmobiel, kan jij die dan ook mee naar Disney nemen? Of kan je dat wel lopend zegmaar? Of nemen jullie daar zo een rolstoel? Sorry daar dacht ik ineens aan en vroeg me af goh hoe zouden jullie dat gedaan hebben :).

Wij gaan morgen, joepie :D heb dr toch echt wel zin in, even alles achter ons laten en alleen genieten.

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Heel veel,plezier hanneke dit is echt aftellen.
    En was het maar waar dat mijn scoot mee kan ;). Ik probeer altijd dapper stukjes te lopen en dat lukt uhm 1 dag haha, daarna huren we zo'n super fijne rolstoel of een buggy waar ik achter kan strompelen ;). (Vaak de buggy aangezien Qui ten niet zo ver kan lopen) En wij pauzeren na bijna elke attractie haha, wij doen echt disney op ons gemak dan zeggen mensen ja met je pas kun je in een paar uur alles doen maar na bijna elke attractie is het daarna weer minstens 15 minuten rusten vaak doen de mannen dan samen wat en geniet ik van het toe kijken hoe hun genieten ;). Verder krijg ik voor de vakantie altijd morfine mee van mijn arts en mag ik dus op 1 dag 16 pijnstillers waaronder 4 morfine, geloof me maar daar kom je heel ver mee :D. Ooh en je vraagt maar hoor als het me te gek is antwoord ik niet :p

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Blaine,
    Ahhh zo doen jullie het dus, nou iig 'fijn' dat het zo te doen is al klinkt het niet helemaal lekker. Maar inderdaad sowieso alles op je gemak dat is ook prima als dat voor zover werkt in combinatie met de pijnstillers. Met je pas alles doen bedoel je daar iets van een 'gehandicapten pas' mee? Dan ga je denk ik inderdaad wel snel door het park heen. Maar jullie hebben iig fijne dagen gehad, daar ging het om :).

Mama Suus,
    Las ik nou trouwens in het doorkijken dat je ging kijken voor het omboeken van jullie tripje? Ahh hoop echt. Oor julliedat dat niet nodig is hoor!

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nou, wij hebben gisteren ons feestje gehad en ja hoor, ik heb DLP al een mailtje gestuurd of hij genoeg kaarten op voorraad heeft!!! :):):) Want dan willen we vrijdag a.s. er heen gaan!!

Gisteren aan het eind toen we alle mensen bedankten, hebben we onze kinderen erbij gehaald en hen verteld dat het dan wel papa's en mama's feestje was, maar dat we hen natuurlijk mee wilden laten genieten. Toen vertelden we ze wat we wilden doen met het geld. Mijn oudste was er helemaal ondersteboven van, geweldig!! Ze zijn de hele ochtend al aan het stuiteren! :D :D :D :D

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hmm dacht toch echt dat ik vd wk al een mega stuk gereageerd had maar schijnbaar wat fout gegaan op de telefoon.

blaine, ik hoop idd dat hij dan blijft. wist niet dat hij er al zolang was had alleen gelezen dat hij na dit seizoen weg zou gaan en dat is dan jammer natuurlijk. wel leuk van dat marvel gedeelte voor de jongens. jammer dat dat nog zolang duurt hihihi.

hanneke, veel plezier morgen. en dan idd lekker met de auto gaan joh scheelt een hoop geerger hoor.
    ik ben toch maar een beetje aan het kijken gegaan idd maar is echt niet leuk die prijzen dus word hem toch niet. ik blijf gewoon uitgaan van de reis zoals hij nu staat

kuki, jee wat gaaf dat de kids zo goed reageren. en dan meteen volgende wk al lekker hoor. snap het wel dat ze zo stuiteren helemaal de oudste weet nog van mijzelf opdie leeftijd ik wilde niks liever dan een keer naar disney. uiteindelijk was het pas op mijn 19e voor de eerste keer.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @kuki, ooh wat leuk!!! En wat super dat jullie al zo snel willen gaan, geniet van de voorpret en hopelijk lukt het met de passen en anders iemand zoeken die korting kan geven al ben je dan wel wat duurder uit.

@hanneke, ik heb van disney zelf een pas, die moet ik elk bezoekje ophalen, en daarmee mag ik via de uitgang naar binnen en daar zitten wachten en hoef niet in de wachtrij, vaak hoef ik dan niet zo lang te wachten of krijg ik een briefje met een tijd waarop ik terug mag komen en dan direct in de attractie kan, dus soort fastpass, bij sommige attractie mag ik dan ook via fastpass rij al is dat ook niet altijd haalbaar omdat zelfs dat soms nog te lang wachten is. Maar ze hebben hun voorzieningen gelukkig erg goed voor elkaar, de achtbanen hebben allemaal een karretje waarvan de zijkant open kan zodat je geen instap hebt, veel attracties zoals buzz en rondvaar bootjes worden even stop gezet dus dat is echt goed voor elkaar, 1 van de redenen dat wij zo graag naar disney gaan want daar kan ik uberhaupt in sommige attracties wat bij veel andere parken niet lukt.
    Oja en geniet er van!!!

@mamasuus, aah nee niet weer omboeken en zo wel zou ik de extra kosten verhalen bij je mans werk hoor.
    Tegen die tijd een goed excuus om weer te gaan :D, maar op dit moment zijn het vooral nog geruchten maar wordt het wel verwacht, ze hebben marvel niet voor niks overgenomen en spider was een proef en zo vaak verlengt is een goed teken ;).

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nou hij heeft ze op voorraad hoor! maar ik zit nu even te overleggen of we ze evt. vandaag al kunnen ophalen. We hebben natuurlijk nu het geld contant in huis. Dan zou ik morgen eerst langs de bank moeten om het te storten en daarna via Ideal naar DLP. Als het nou vandaag zou kunnen, hoeven we niet zo omslachtig te doen.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ooh leuk, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken voor vandaag

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt goed kuki hoop voor je dat het lukt dan vandaag dan heb je ook gen stress . met eventueel op tijd krijgen van kaarten ed.

blaine, hoop het ook echt dat hij blijft. spiderman is ook echt mega hot bij jongens dus dat hij succes is is geen verrassing lijkt me haha.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Nee. Dat hij populair is vind ik ook geen verrassing dus denk dat hij echt wel blijft maar dat ze eerst voorzichtig testen, zag in de winkels vooral veel merchandise van spiderman en ironman dus wij zijn hoopvol dat die er ook bij komt over een tijdje. Vaak maken ze geen merch van iets dat ze niet willen laten blijven in het park ;).

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Manlief rijdt vanmiddag naar DLP-kaarten! :p:p

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ooh super leuk kuki, alvast veel plezier!!!

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Super leuke foto's Blaine! Heel erg schattig die foto dat hij staat te knuffelen met sneeuwitje.

Zal je nu met rust laten hoor, ha ha

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Zal later nog wat plaatsen hoor tinkerbel

Deel Deze Pagina