Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Hihi leuk hoor 5 dagen nog maar dat is snel al zeg. Veel plezier. Er vroeg iemand naar de plattegronden ach ja was jij dus niet :D.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    We gaan vrijdag een dag, het is dan hier nog herfstvakantie. Dan gaan we in de kerstvakantie weer. Manlief heeft een leaseauto van de zaak dus de benzinekosten hebben we ook niet (we kunnen op 1 tank heen en terugkomen). Dus dan is het ook makkelijker om een paar keer per jaar te gaan.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ooh luxe zeg voor 1 dag heen gaan dat lukt vanaf hier echt niet ;);)

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mooie foto's weer Blaine! Het park ziet er echt prachtig uit zo met die herfstkleurtjes, heel leuk! Nu weet ik ook waar ik het plattegrondje en de Parkinfo kan halen, kei handig :D

@ kuki: wauw vrijdag al naar Disney, mooi vooruitzicht :) Wij willen ook jaarkaarten bij dlp-kaarten aan gaan schaffen. Ga volgende week ff mailen met die man. Ben benieuwd naar jouw ervaring met het omwisselen van de voorlopige kaarten naar de officiële passen ;)

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn so kwamen vandaag met het idee om in de mei vakantie te gaan, 6 volwassen 2 kinderen. Nu zijn we net te laat voor de vroegboek korting, die was tot 15 okt te boeken :( wanneer kan ik nu het beste boeken? Zsm of afwachten? Zouden er nog acties komen denken jullie?

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kuki,
    Gefeliciteerd nog! Leuk hoor, vrijdag al lekkee een dagje naar disney! Heel veel plezier!

Blaine,
    Mooie foto's! Super!

Hier lekker al bij anette's gegeten gisteren avond en vannacht in een hotelletje (met wifi hihi) maar lig al vanaf 2 uur wakker ondanks dat we pas om 23.30 naar bed gingen, dus vraag me af hoeveel voordeel het is die dag eerder vertrekken zodat je niet vroeg op hoeft haha. Gelukkig slaapt de rest wel al kunnen ze niet lang meer slapen want om 6.15 gaat de wekker.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Haha hanneke dat schiet niet op, hopelijk uiteindelijk nog wat geslapen. En super veel plezier!!! Oja jammie annetes smaakte goed :cool:.

@cathelijne, dat is altijd afwachten en in de gaten houden niemand weet van te voren wanneer er weer acties komen.

@noukje, haha aha jij dus van de plattegrond, handig zo dacht ik :D.

8. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Nog 2 nachtjes :), kindjes hebben er superveel zin in....

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nee joh, gewoon afwachten! Er komen zoveel acties en de meivakantie is nog zo ver weg! Wij hebben vorig jaar in november geboekt, toen was er ook geen vroegboekkorting meer maar wel de 40% korting voor volwassenen en kinderen t/m 11 jaar gratis. Meld je aan voor de nieuwsbrief van DL en je bent altijd meteen op de hoogte.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik laat het je weten, maar ik heb er nu al alle vertrouwen in. Manlief heeft ze gister zelf opgehaald in Heerhugowaard en hij kwam thuis met een stapeltje papieren, plattegrond van DL en met 4 kaartjes, die echte toegangskaartjes. Staat op dat ze tijdelijk zijn en omgewisseld moeten worden bij het bureau (dat zit in vlak bij Buzz Lightyear zeg maar). Ik belde hen gisteren (die van DLP-kaarten), ze waren net zelf onderweg terug uit DL. Echt heel aardige mensen, de kaarten haal je gewoon bij hen thuis op. Mijn echtgenoot zei al dat als het oplichting zou zijn geweest, ze je nooit hun eigen adres zou hebben gegeven. Gewoon een gezin met 2 kleine kinderen. Ik vroeg mijn echtgenoot of hij had gevraagd hoe ze dat nou zo goedkoop konden regelen, maar dat had hij niet gevraagd. Had ik toch wel heel graag willen weten!!:D

11. Cathelijne1986

oke thanks! afwachten maar!

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113

Haha ooh dat weet ik wel kijk maar eens achterop van welk bedrijf zij de kaarten bestellen en voor welke prijs ;). Voor 8 maand terug konden wij daar zelf nog bestellen en waren we dus nog goedkoper uit, maar helaas is het besluit genomen dat men die actiekaarten niet meer buiten frankrijk verstuurd dus betalen wij iets meer en kopen het bij deze meneer die het via een tussenpersoon in frankrijk naar hier gestuurd krijgt ;).
    Maar zoals je weet wij hadden ook kaarten vandaar en zonder probleem omgewisseld dus komt goed.

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ik zag idd andere prijzen achterop de kaartjes staan, 3x139 en 1x49 geloof ik (zit nu niet thuis dus kan niet kijken). Dan was ik inderdaad nog goedkoper uit geweest! :D

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Aha je hebt een fantasy genomen? Dan kunnen die prijzen aardig kloppen ;). Maar vandaar de prijzen, vorige keer met onze jaarpas was het zelfs kinderkaart gratis dat was pas een goede deal haha, maar die actie is al een tijdje niet meer voorbij gekomen. Maar dit scheelt vooral met de kinderkaart nog behoorlijk, ook de reden waarom wij ze daar bestellen

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    ja, wij hebben de Fantasy. Ik heb alle blockdagen bekeken en het is zo ongeveer 1x per maand een weekend en een aantal dinsdagen. heel soms ook een andere dag. Maar zeker omdat wij vaak dagjes willen gaan, willen we dat in de vakanties plannen. Het is nooit zo dat een complete week geblockt is. Want dit jaar zijn zelfs de beide kerstdagen niet geblockt en we zitten er dus heel zwaar over te denken om dan (met een hotelboeking bijv. bij Campanile) beide dagen te gaan. Zitten we lekker ook niet met alle verplichte kerstdagen met (schoon-)familie, maar gewoon lekker met ons eigen gezin weg!

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ooh lekker hoor geen verplichtingen dat lijkt mij ook wel wat :D. Wij hadden vorig jaar 1 dag gepland met kerst en willen dat dit jaar weer zo doen is ons goed bevallen. Maar disney is natuurlijk altijd stukken beter. Fantasy viel voor ons dit keer erg beroerd qua blockdagen net midden in onze vakantie en ook net midden in onze volgende trip van 3 dagen 1 dag dus wij hebben allemaal weer een dream genomen ;).
    Maar toch wel erg handig dat jullie een dagje kunnen aan wilde dat dat vanaf hier kon maarja 6-7 uur rijden we er over dus dat is geen doen :(.

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Hanneke: was je zoooo zenuwachtig voor je bezoekje aan Disney, dat je niet meer kon slapen ;):D

@ Merlijn: voor jullie schiet het ook al op. Leuk hoor! Alvast veel plezier!

@ kuki: dat was mij idd ook al opgevallen, dat zijn adres etc. gewoon op internet staat. Maarja, het is bijna te mooi om waar te zijn als je de prijzen op zijn site vergelijkt met de prijzen van Disney, en het is toch een groot bedrag als het fake kaartjes blijken te zijn. Ik heb inmiddels al meer goede reacties gelezen op internet. En na jouw positieve reactie gaan we de kaartjes gewoon bestellen :)! Overigens gaan wij er met kerst heen (van 22 december tot en met 26 december). Veel zin in!

@ Blaine: wij willen waarschijnlijk ook de dreampassen kopen. Het scheelt 70 euro bij dlp-kaarten.nl maar de voordelen t.o.v. de fantasypas zijn toch wel groot.

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    het verschil tussen fantasy en dream kwam bij ons uit op 110 euro (vanwege onze 12-jarige zoon), anders hadden wij ook nog wel getwijfeld. Ik vind het sowieso een beetje krom dat hij nu meteen als een volwassene wordt gezien en dus de volle mep mag betalen. Ik begrijp ook wel dat ze ergens een grens moeten trekken, maar waarom nu bij 12? Hij is echt nog een kind, hij durft niet in de achtbanen etc. Ik hoop echt dat ik hem vrijdag nu eindelijk eens mee ga krijgen in BTM!

Oh en in Nemo. Iemand daar in geweest en hoe is die?

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kuki: dat is helaas bij veel pretparken zo. Wat mij betreft mag er een kinderprijs komen. Gisteren zijn wij bij plopsa geweest en daar heb je zo'n gereduceerd tarief voor kindjes tot één meter.
    Qua kosten scheelt het voor jullie wel veel. In jouw geval zou ik ook voor de Fantasy kiezen hoor.

20. Cathelijne1986

Nemo is eng voor kinderen. Het eerste gedeelte is prachtig, jet tweede gedeelte pikzwart en snel. Heb er veel kinderen huilend uit zien komen.

Deel Deze Pagina