Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Crush coaster (nemo dus) wordt geadviseerd niet eerder dan 7 jaar oo de site van disney zelf en dat is zeker geen overbodig advies want hij gaat snel, hard, draait veel en voornamelijk in het donker dus hij is best heftig ;). Btm is mijn zoontje voor het eerst ingeweest maar die vond hem veel te veel herrie maken (daar houd hij exht niet van) en wilde er dus niet meer in, maar qua snelheid enzo zou die in principe moeten kunnen vanaf een jaar of 5 ;), vind ik.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Geweldige foto weer blaine. Snoezig vampiertje ook. Mij lijkt die tijd ook nog wel eens wat. Vind herfstkleuren zo mooi .

Crush waren wij ook nog niet. Wil hem dus dan echt wel doen met dochter. Net als buzz rattatouille en miss space mountain. Haha die staan op ons lijstje.en tram tour want daar was vorige keer zon lange vrij steeds. Nu hebben we 6 dagen dus tijd zat.

Ik zat laatst trouwens eens te kijken bij vakantieveiling en als je dan mag ic circus hebt Ed. Hebben die altijd korte boekingsperiode? Ik zat namelijk te denken om dan miss ook de dag ervoor al in zon hotel te gaan. Dan rijden we smiddags na school weg zo rond 13 uur dan zijn we er wel om 20 denk ik. Daar dan lekker slapen en uitgerust verder. Als het betaalbaar is tenminste ;)

3. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Je kan inderdaad bij de hotels ook gewoon een nacht los boeken....

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Je kunt een losse nacht boeken maar dat vond ik persoonlijk veel te duur voor magic circus, dan zou ik eerder voor kyriad @dinseyland gaan dis is voordeliger ;).
    Ik vond zelf het park erg mooi versierd, we zijn er thuis nig niet over uit wat we mooier vonden qua versiering halloween of kerst, vind dit qua kleuren inderdaad erg mooi sprekend.

Maar hopen dat het niet te druk gaat zijn dit keer, en jullie overal in kunnen maar dat lukt vast met 6 dagen de tijd ;). Ik ben dus dit keer gewoon niet in crush geweest, was nog zo draaierig van mijn medicatie die ik net 2 weken ervoor had gehad dat ik het niet goed aandurfde, wel jammer is toch 1 van mijn favorieten, maarja volgende keer weer beter :D

5. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Gaat crush zoveel harder dan btm, had namelijk niet het idee dat hij super hard ging, twijfelgeval voor mijn dochter dan nog....

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    #1326 pardoes, 21 okt 2014
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
    Ja crush gaat veel harder met als groot verschil dat je karretje ook nog rond draait op de rails, soms weinig maar soms ook heel veel ligt ana de gewichtsverdeling, hij is bijna volledig in het donker dus je ziet niet wara je heen gaat draait rond en weet nooit wat er komt. Dus over het algemeen is crush dus gewoon echt heftiger dan btm, bij btm zie je waar je heen gaat heeft 3 stukjes in het donker en gaat gewoon hard vooruit. En ik denk dan maar ze adviseren niet voor niks pas vanaf 7 jaar en niet alleen op lengte zoals btm ;).
    Heb het nog even voor je opgezocht,
    Btm 56 km
    Crush 61

En nog ter aanvulling dit is bij btm de maximale snelheid die er gereden wordt dus op de snelle stukken, gemiddeld zit hij op 45 km per uur, dus best een flink verschil want crush heeft deze snelheid vanaf dat je de eerste heuvel over bent dus het hele donkere stuk.

7. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke foto's allemaal! Voor ons is het aftellen nu ook een beetje begonnen, wij gaan 10 november voor 3 dagen naar hotel New York. Omdat we ook nog een dagje naar Parijs willen heb ik de nacht van woensdag op donderdag Hotel Kyriad bijgeboekt. Met zijn viertjes (wel 1 baby erbij) maar EUR 63.

We verheugen ons er zo op, helemaal als ik alle foto's zie. En ik kwam erachter dat we ook nog VIP fastpassen krijgen! Helemaal super....

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Blaine daarom wil ik ook via veiling kijken hoor gewoon los boeken vind ik niks. Helemaal niet omdat ik rest zo goedkoop heb. Zit nu voor 100 euro per dag met ontbijt slapen en entree. Dan bestaal ik natuurlijk niet over de 100 voor een nachtje.
    Minder dat je door je meds nu niet kon.

Jade lekker hoor je vooruitzicht.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @jada, dat is ook al echt aftellen en ook super mooi met de kerstsfeer. Geniet er van

@hanneke, en lekker aan het genieten? Hoop dat je beter weer hebt dan hier vandaag

@mamasuus, check je we, even de beschikbaarheid ;). Dat je niet straks wint en er niks mee kunt, en kyriad is niet zo erg duur of anders een campanille ofzo in de buurt ;). Maar we love veilingen al kost het vaak veel geduld ;).

Zo jammer dat ons tripje er alweer op zit. Zijn gewoon alweer anderhalve week thuis en Quinten alweer naar school het gaat gewoon te snel voorbij.
    En ach crush en de andere achtbanen komen de volgende keer wel, dan wil Quinten hopelijk ook mee in sommige dingen.

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    leuk hoor de foto's blaine!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Blaine dat zag ik idd vandaar ook de vraag of dit altijd zo is hihi. Ik heb via vakantieveiling nog nooit gewonnen. Etentje veilen wel hihi afgelopen 2 werk al drie stuk hihi kunnen we mooi uit eten voor de helft ;)

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Magic circus enzo gaan in periodes zo hebben wij in januari onze eerste boeking al gedaan dn konden we toen boeken tm 31 december, dus verwacht eigenlijk binnenkort de boekingen voor het nieuwe jaar er wel op. Dus nee is niet altijd kort van te voren maar echt per periode geregeld, had vraag niet goed begrepen ;).
    Ooh kijk en goedkoop uit eten is altijd goed, ik heb al geregeld een goede deal via vakantieveilingen gehad.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Hihi tnx dat wilde ik weten ;) dan kijj ik in nov nog eens

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zo, wij zijn klaar voor vertrek! De wekker staat op 3 uur, om half 4 zitten we in de auto! Ik heb er zin in!!!

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Gaaf kuki, veel plezier, jaloers. Geniet er van

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Kuki have fun!!!! En slaap lekker dan zo hihi

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zooo, wij zijn vannacht terug gekomen van 3 erg leuke dagen Disney. Hebben het heerlijk naar ons zin gehad, ook redelijk mooi weer gehad (lees, alleen dinsdag wat buien) en we hebben gewoon lekker alles kunnen doen wat we wilden doen. Het was heerlijk om er weer lekker te zijn, heerlijk genieten. Op dinsdag geen dreams gekeken maar lekker even gaan zwemmen ivm regen maar gelukkig hadden we hem op maandag gezien.

Hebben trouwens inderdaad dus ook gebruik gemaakt van die fotopas met als resultaat dat we er 169 foto's op hebben staan hihi. We zijn op de foto geweest bij Minnie (2x), Stitch (2x), Marie, Poeh, Sneeuwwitje, Doornroosje, Rapunsel, Goofy en Mickey (2x). Echt een berg foto's. En nog hier en daar wat attractie foto's. Denk zeker dat we er volgende keer weer gebruik van maken als het dan nog altijd is.

Hotel was best prima te doen vond ik, al vond ik de douche echt bagger en bedachten we pas de tweede ochtend dat er natuurlijk een 'waterbesparing dopje' in de douche zat, dus die eruit gesloopt en toen kwam er tenminste water uit de kraan haha hebben de mensen na ons tenminste ook een douche waar een goede straal uit komt. Oh en ook wel heel erg wisselend warm/koud/warm/koud, niet ideaal met kinderen. Oh en ons 'kamermeisje' dat blijkbaar lui was of wij die verwend zijn haha, maar onze pyjama's lagen op 1 hoop op 1 bed gemikt terwijl wij weggegaan waren met de pyjama's van ieder gewoon op hun eigen slaapplek. Maar verder was het best in orde :) haha. Zaten gewoon in het hoofdgebouw en kwamen om 8 uur smorgens aan en de kamer was zelfs al klaar, wat wil je nog meer.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Hanneke wat fijn dat het weer zo mee viel.
    Welk hotel had je dan? Wij hadden dit in aantal ge ook met dat ge wissel. Heb zelfs nog eens dienst erbij gehad.

Bij jullie bwviel kaart dus ook hmn toch eens over nadenken

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @hanneke, haha dat zijn wel erg veel foto's in zo'n korte tijd ;). Wij doen characters niet dubbel over het algemeen 1x is mij genoeg haha.
    Welk hotel zat je ook alweer? En fijn dat de kamer al direct klaar was!!
    Klinkt als een geslaagde vakantie en hoe vaak heb je de parades gezien? En ik mis spiderman in je lijstje langs geweest ;).

@mamasuus, wij vonden de kaart ideaal, als je 1x naar de prinsessen gaat en een keer naar spiderman is het je het geld al waard, en hebben beide kids gewoon leuk alle foto's.

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mama Suus,
    Ja echt bagger dat water, wij zaten dit keer voor het eerst in sequoia lodge :). Zou inderdaad over die kaart nadenken, normaal maakten wij zelf ook wel foto's bij zulke momenten maar die zijn toch net niet zo leuk als die hun maken hihi gezien er altijd wel iemand is die niet kijkt en je er niet echt tijd voor kan nemen en snel moet tussen die fotograaf door.

Blaine,
    Ja ach, de kinderen wilde nog een keer nou dan gaan we toch nog een keer haha je gaat er maar mee op de foto. En zeker nu ze ook echt dus die foto's op de telefoon konden zien was het leuk om weer te gaan. Zeker een leuke vakantie geweest! Spiderman hebben we inderdaad over geslagen, daar vind deze mama niets aan, de papa hier ook niet en de kinderen gelukkig ook niet hihi. Woody en Jessy wilde ze ook niet mee op de foto, was ook weinig interessant hihi.

We hebben naar mijn mening niet veel parade's gezien hihi maar de kinderen en man vonden het echt genoeg :p. Heb 1x die 'bozerikken' (zoals wij ze noemen hihi) gezien, 1x de 'grote' parade en 3x (waarvan 2x bij toevallig langskomen) de 'halloween' parade.

Verder hebben we echt gewoon alles gedaan wat we wilden doen, we hebben alleen niet hoe heet dat toch, dat Mickey Playhouse showtje gedaan al hadden we dat nog wel willen doen maar eerste 2 dagen niet van gekomen en de derde dag geen zin meer hihi het was al 5 uur dus we zijn gaan eten en om rond 7 uur richting huis gegaan, waren om 12 uur vannacht thuis dus toch lang genoeg geweest :).

Oh en beetje een tegenvaller dat manlief 2x bij rock en rollercoaster in de rij gestaan heeft en hij tot 2x toe bijna aan de beurt was en hij toen kapot was whaha, uiteindelijk is ie er toch nog in geweest hoor haha maar toch is het niet leuk als je dan hebt staan wachten voor niets.

Deel Deze Pagina