Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Voor jongens hebben ze leuke Peter pan pakken toch?

Er zijn ook goedkopere jurken maar daarvan is de kwaliteit wel een stuk minder.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En natuurlijk had ze gisteren meteen al met het spelen een streep lippenstift in de Anna-jurk gekregen. :x Er stond op dat ze alleen aan de buitenkant met een doekje afneembaar waren, maar ik heb de jurk maar met het handwasprogramma gewassen en gelukkig is alles eruit gegaan! Dus toen ook de andere jurken gewassen en weer helemaal schoon en fris nu!

Met uitzondering van vandaag heeft ze er tot nu toe nog iedere dag in gelopen. Ze is er echt zo gelukkig mee!

En ja, er zijn idd andere (goedkopere) jurken te krijgen, maar die vond ze natuurlijk niet mooi.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @cathelijne, die zijn zo niet leuk die jongens pakjes, is het net niet vind ik altijd :). Mijn zoontje vraagt zich altijd af of het peter pan is of robin hood, nou zolang dat verschil niet zichtbaar is vind ik het niks :D

@kuki, gelukkig ging het er uit met wassen. En verjaardagscadeua tip, weet je dat je in het disneyhotel je meisje om kunt laten toveren naar een prinses? Inclusief jurk, make up, haren en foto met prinses ;), moet erg leuk zijn en je ziet in het park ook direct welke meisjes dat gedaan hebben en wie gewoon zo een jurk aan hebben gekregen, misschien daar eens naar kijken kost iets (je kunt prijzen met en zonder jurk met en zonder accesoires) maar moet echt leuk zijn.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ kuki: bedankt voor de tip. Gelukkig heb je de vlek uit de jurk gekregen! Hier gaan de verkleedjurken ook regelmatig in de wasmachine aangezien mijn oudste ook van die periodes heeft dat ze in haar jurk woont ;)

@ Blaine: dat klinkt wel heeeeeel leuk zeg! Ik weet zeker dat mijn meiden dat erg leuk zouden vinden! Ben alleen erg bang voor de (waarschijnlijk hoge) prijs.....

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Noukje waar heb je de kaarten besteld als ik mag vragen?
    Mijn vader had ook ergens iemand gevonden die er goedkoper mee is.
    Maar vraagt zich af of het goed geregeld is allemaal?

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ one of kind: via Welkom bij Disneyland Parijs (DLP) - Kaarten | Disneyland Parijs entree kaarten We hebben de voorlopige jaarkaarten nu een dag in huis. We gaan in de kerstvakantie naar Disneyland. Daar kunnen we de papieren kaartjes wisselen voor jaarkaarten. Kuki en Blaine hebben dit beiden al gedaan en er goede ervaringen mee. Ook in zijn gastenboek op zijn website staan goede ervaringen, al is dat niet echt objectief natuurlijk. Maar nu ik de kaartjes in huis heb, heb ik er alle vertrouwen in dat het met het wisselen van de tijdelijke kaartjes naar de jaarpassen wel goed gaat komen.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Aah wat een ramp dan zeg meteen zon vlek gelukkig is hij eruit.

Ons meiske is niet zo van dat verkleed gedoe en ik vind het heel eerlijk ook echt niet erg. Vind het te duur voor wat het is. Voor jongens vond ik buzz erg leuk. Maar niet echt praktisch haha beetje stijf.
    Nee wij halen dan liever een " normale" trui of shirt oid.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah dat is toch dezelfde dan:)
    Kan ik dat ff doorgeven;)

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @mamasuus, ze hebben van buzz momenteel erg leuke vesten ook echt bedrukt als een buzz kostuum zeg maar muts ook bedrukt die zijn wel erg leuk ;). Maarja ook die kosten rond de 35 euro dus goedkoop is het dan nog niet. Wij nemen vaak al verkleedkleren van huis mee dat is een stuk voordeliger en zoonlief is er altijd trots op dus helemaal goed.

@one of a kind, hier inderdaad begin oktober omgewisseld van onze tijdelijke pas in echte jaarpassen en gekocht via dlp-kaarten en waren dik tevreden.

@noukje, zal eens rondvragen en kijken voor recente prijzen staat mij zoiets van bij dat het inclusief jurk rond de 100 euro zat dus dat viel mij toen dertijd nog mee :D, als je kijkt wat een jurk kost en een foto met prinses had ik het idee dat het wel een mooie deal was maar dat is al ene paar jaar terug ;). Kom ik op terug hihi.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Hmm kon nog geen prijzen vinden dus daar kom ik nog op terug, kon al wel vinden dat het nog steeds is, dat er verschillende pakketten zijn, met jurk, make up, haren, accesoires en fotoshoot met prinsessen, geloof 2 en je mag voorkeur aangeven maar is niet zeker dat die ook komen. Maar wordt vervolgd heb het even gevraagd en weet zeker dat iemand mij antwoord kan geven.

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Haha Blaine alvast bedankt. Als je al bijna €100 kwijt bent voor alleen zo'n prinsessenjurk in één van de winkeltjes dan valt 100€ compleet met make-up etc. nog mee. Laat het mijn man maar niet horen, die verklaart me voor gek :D

12. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

Was prima, simpel...maar schoon

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Als verjaardagskado vind ik het dan nog te doen. Als je een meid hebt die echt helemaal weg is van de prinsessen. Dus heeft dan echt tijd van der leven.
    Hier zijn we net bezig eraf te stappen ze is nu 8 en is er echt klaar mee dus alle deko van prinsesjes van der kamer gaat op internet. Vandaag gaat er al een puzzel naar jarig vriendinnetje van zoon hihi. Nog wel met geld erbij hoor ;)
    En jah die voor jongens is ook duur. Maar ook dat zou ik dus niet doen hihi.

Die kaarten ziet er goed uit zal eens kijken of ik ml over 1,5 jaar ok kan overtuigen dan zijn wij ook 12,5 jaar getrouwd miss krijg ik hem zover hihi

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    De prinsessenjurkjes in de winkels zijn geen € 100,-, wat ik al schreef. Die zijn € 59,00. ;)

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Maar dan nog kuki als je dan voor 100 euro een mega ervaring hebt inclusief jurk valt het mij mee :D. en weet je zulke dingen zjn hun geld neer dan waard als je een echt prinsesje hebt dan geef je graag 59 euro voor een mooie jurk.

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ja maar zo bedoelde ik het ook niet hoor. :) Het lijkt mij onwijs leuk, dus ik ga er zeker voor kijken! Ik weet zeker dat ze het helemaal geweldig gaat vinden!! :D :D

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Ik hoor vast snel meer maar diegene lopen nu in disney want morgen halloweeen soirree, zo jaloers :). Hopelijk lukt het ons een andere keer daar heen te gaan. Dus zodra ik wat weet hoor je het ;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Noukje had je ook die goedkope pas voor de kinderen genomen?

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Even snel ;). Alleen haar en make up 50 euro. Haar make up en tiara en foto met 1 van de prinsessen 75 euro, dat zou dus een leuke optie zijn voor als je al een jurk hebt ;). En haar, make up, jurk, foto met prinses en extra als tiara of bloemenkrans (ligt aan de prinses of bij tink vleugels) tussen de 135-160 euro afhankelijk van de prinses die je kiest ;). Zal van de week even de specificaties posten maar dat lukt niet via ipad.

@one of a kind, ja wij hadden ook kinderlas die maken juist het grote voordeel.

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Waar boek je dit dan? Ik zag wel iets in het Disneyhotel, maar is dat niet alleen voor de hotelgasten dan?

Deel Deze Pagina