Die app is wel handig inderdaad, maar het park heeft geen WiFi dus je zit continue via je buitenlandse internetbundel te surfen. je hebt iig bij het begin van Discovery land een groot bord waarop de wachttijden worden aangegeven, ik weet niet of dat in de andere landen ook zo is? Wij boeken nu dus ook alles los vanwege die jaarkaart. De hotels buiten het Disney-terrein zijn stukken goedkoper, maar dan moet je dus zelf tickets voor het park regelen. Kijk ook hier eens voor je kaarten (dus zonder verblijf): Welkom bij Disneyland Parijs (DLP) - Kaarten | Disneyland Parijs entree kaarten
Hey meiden, Ik ga ook even mee lezen Ben zelf al een aantal keren geweest, maar dat was zonder kinderen. (Laatste keer in 2009) Nu vraag ik me af of Disney al wel leuk is voor mijn dochter van bijna 3 (zoon is bijna een half jaar, maar hij is nog te jong natuurlijk) Wat denken jullie? Kan ik gaan boeken of toch nog even wachten? (Vriend en ik vinden Disney overigens helemaal te gek! Haha)
Ik weet dat niet. Mijn jongste was 5,5 toen ze voor het eerst ging en toen kreeg ze het echt heel goed mee. It's a small world zal ze ze zeker leuk vinden, ook sneeuwwitje e.d. Maar ik denk dat er wel heel veel is waar ze nog te klein voor is. Mss weten de andere dames dat beter, die al wel met hele jonge kinderen zijn geweest? Mijn eerste gedachte is: voor het geld dat een kaartje kost, zou ik nog even wachten tot ze ietsje ouder is. Dan heeft ze er meer aan. Maar nogmaals, ik spreek niet uit ervaring.
Dankje! Ik heb de laatste x ook niet echt gekeken naar de dingen voor kleintjes.. Toen Disney net open was, ben ik er geweest met mijn ouders en zusje (ik als heel klein meisje!) Maar daar weet ik ook niks meer van.. Tsja van de foto's.. Ik hoop dat er meiden zijn met ervaringen met kleintjes in disney!
Zeester, lekker hoor duurt dus niet neer zo lang nu. Hier ook nog niks gezegs voor maar jah moet nog 5 mnd haha. Suus, sleutelwoord is aanbieding. En die zijn er ook nog in vakanties. Zomer miet je echt ver meiden als je niet lang wilt wachten ook buiten vakantie. Mensen houden van mooi weer en een park dat lang los is. De eerste 3. Mnd van het jaar zijn het goedkoopste. Zo gaan wij in onze paasvakantie ( Duitsland dus anders dan bij jullie) 4 dagen ben je voor het hele park wel nodig. Wij betalen trouwens voor 2 volw 1 van 8 jaar en 1 van 5 jaar 600 euro nu is dit wel heel goedkoop hoor en heb ook lang moeten wachten nu. Meidje, wij zijn geweest met dochter van net 4 en jongen van 9 mnd nou ze genoten beide hoor. Grote weet nog dingen kleine vind fotos super. Ze kunnen in zat dingen en als je zelf alle bei Disney leuk vind zeg ik lekker doen
@meid, eerste keer dat we met Quinten gingen was hij anderhalf, ondertussen al veel vaker geweest , en hij vond het prachtig, er zijn altijd attracties die leuk zijn al voor die kleintjes, small world, draaimolen, dombo, pinokkio, autopia, labyrinth en nog echt veel meer. Daarnaast is het er gewoon prachtig en kijken ze sws hun ogen uit. Met elke leeftijd ontdekken ze weer iets nieuws wat ze kunnen, willen of mogen en leuk vinden. Dus ja met 3 jaar is het zeker al erg leuk met de kids, ze zien genieten van de dingen en die grote ogen te zien is prachtig.
Oh en de parade zullen ze natuurlijk sowieso prachtig vinden! Daar geniet ik zelf ook iedere keer weer van!
hier ook nog niets gezegd anders blijven ze elke dag tot eind januari vragen gaan we vandaag hihi. ik hoop dat het weer een klein beetje meewerkt. voor die kleintjes is its a small world heel erg leuk. verder pinocchio en sneeuwwitje vermijden die zijn vaak eng (tenminste allebei mijn kids vonden die rond 3 jaar erg eng), dombo vinden ze erg leuk meestal en de vliegende tapijten. de hond van toys story ook. misschien vind ze buzz lightyear ook wel heel erg leuk mijn nichtjes iig wel de jongste was toen 2 zelfs.
Thnx voor de tips! Wij zijn er wel uit denk ik! Ga van het weekend boeken! 4 dagen, begin feb! Woehoeee nu al zin!!!
Februari 2015: Autopia Gesloten van 1 Februari t/m 6 Februari. Space Mountain: Mission 2 Gesloten de hele maand. (t/m 26 juni 2015) Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque Gesloten van 1 Februari t/m 6 Februari. Le Pays des Contes de Fées Gesloten van 1 Februari t/m 6 Februari. Thunder Mesa Riverboat Landing Gesloten van 1 Februari t/m 6 Februari. Studio Tram Tour®: Behind the Magic Gesloten van 1 Februari t/m 6 Februari. Captain EO Gesloten van 2 Februari t/m 4 Februari. Armageddon: les Effets Spéciaux Gesloten van 4 Februari t/m 6 Februari. Les Voyages de Pinocchio Gesloten van 9 Februari t/m 20 Februari. Dumbo the Flying Elephant Gesloten van 23 Februari t/m 28 Februari.[/quote]
Nee niet space mountain daar wilde ik in met onze meid, die blijkt echte thrill seeker. Had het er nog met der over dat ze nu groot genoeg is grr. Rock en roller is ze nog niet groot genoeg voor dacht ik
Spacemountain wordt helemaal verbouwd dus die gaat pas eind juni weer open, dus die zit voorlopig dicht net als videopolis. En ja hij gaat over de kop, geloof ik kuki maar helemaal zeker weten doe ik het niet, spacemountain is voor mij te schokkerig dus die sla ik altijd over. @mamasuus, weet je dat wel zekr volgens mij mocht zelfs Quinten al in rock en rollercoaster maar nog niet in soacemountain dacht dat het net andersom was, even nakijken dn maar . Ze mag sws kn de tower
Wij gaan met de kerst nog eens, dan is Space Mountain nog wel open, zie ik. Videopolis: dat is wel jammer. is wel niets te beleven maar als we ff moe gelopen zijn, gaan we daar altijd even zitten, wat drinken en opwarmen.
@kuki, in december nog open inderdaad maar videopolis wordt verbouwd want daar gaat een starwarsshow komen dus die gaat oo op de schop. Maa in december ook nog open hoor