Hoi allemaal Wij gaan over 2 weken voor t eersr 3 dagen naar Disney slapen in dc. Zoontje van 1.5.. wie heeft tips? Alle gebieden bedoel ik.. wat is leuk wat mogen we echt niet missen. . Nemen zelf brood mee voor lunch.. skipak en ponchos voor de kou... iemand ervaring met baby switch? En is er ook eind november een parade? Wie helpt deze leek
Babyswitch ideaal melden bij de castmember die bij de ingang staat dus niet pas bij de attractie . Babycare center voor even opwarmen en een potje of flesje warms geven en verschonen, ruim schoon, magnetron goede zitruimte. Small world en meet mickey niet missen. En nee kerstseizoen heeft geen parade alleen 3x per dag cavalade
Ik dacht dat dat hetzelfde was? Davy Crockett vonden wij geweldig! Echt heel mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Maar volgens mij heb je verschillende types huisjes, wij hadden een luxe uitvoering.
@kuki, nee is echt niet hetzelfde, cavalade is veel kleiner dan parade, veel minder wagens en veel minder characters. Neemt niet weg dat de cavalade zeker leuk is om te zien maar absoluut geen parade, vind zelf de pararde altijd leuker , vaak kijken we trouwens ieder 1x maar de parade is gewoon magischer en persoonlijk vind ik het jammer dat hij er het kerstseizoen niet is, daarin tegen komen er nu meer figuren buiten, gisteren waren de 7 dwergen buiten, oei wat vonden wij het jammer dat we die hebben gemist, die vind Quinten toch echt geweldig.
Wat is er eigenlijk dan in kerst seizoen speciaal? Ben nu aan het kijken voor eerste wk jan. Dan is het dag minder en 110 % keer zo duur wel met eten. Dus naast aankleding en dreams in kerststyle.?? Feb is er helemaal niks toch? En veel dicht ook eerste wk Is herfst altijd zelfde prijzen als zomer? Blaine, of iemand anders... wat kost een doorsnee hotel dus bijv cheyenne per nacht met dream korting? Heeft iemand een idee? Ben nu namelijk erover aan het denken om jaarkaart te doen. Dus compleet annuleren en van dat geld jaarkaart te halen. Dan kunnen we heen wanneer man kan. Word dan wel wat duurder denk ik maar jah.zo goedkoop als ik nu heb lukt sws niet neer denk ik
Dan moet je gewoon ff bellen! Toen we nog geen jaarkaarten hadden, wilde ik al wel de prijzen weten met de korting. Dan kan je gewoon aangeven dat je die nog niet hebt. Maar als je een jaarkaart doet, zou ik kijken naar een hotel buiten het Disneyterrein. Scheelt nog veel meer! Er zijn echt tig hotels in de omgeving (max zo'n 15 minuten rijden van DLP) en dan betaal je veel minder! Kijk eens bij Campanile/Kyriad/Novotel, noem maar op! Je moet dan wel dus met je eigen auto nog weer vanaf je hotel naar DLP rijden, maar de parkeerkosten zitten bij je Jaarkaart in dus die kosten heb je ook niet. Wij zijn afgelopen jaar van 31 januari tot 2 februari geweest. Het viel mij reuze mee wat er dicht was, het enige dat ik me kan herinneren is dat Autopia dicht was, Conte de Fees (of zoiets, nog nooit geweest ook) en Captain EO (nu ben ik een groot MJ-fan, maar had die het jaar ervoor ook al gezien dus vond het geen ramp).
Op de site van DLP-kaarten: "Wil je een Disney hotel boeken? Het nummer om je Disney hotel te boeken is 0900-34 76 39 65 (1,00 per gesprek). Vermeldt dat je een bepaalde jaarkaart gaat aanschaffen of in het bezit bent van een jaarkaart (bijvoorbeeld de Fantasy jaarkaart) en een prijs wilt weten voor een bepaald hotel. Let op: je kunt met een jaarkaart alleen met korting boeken in de Disney hotels, en niet in de partnerhotels! Soms wordt om je jaarkaartnummer of andere gegevens gevraagd. Als je van plan bent de jaarkaart aan te schaffen kun je natuurlijk nog geen antwoord geven op deze vragen, dus vermeldt dan duidelijk dat je de jaarkaart op de eerste dag van je verblijf gaat halen. Dan kun je direct profiteren van de korting van dat moment voor de jaarkaart van jouw keuze." Zo heb ik het ook gedaan.
@mamasuus, speciaal voor kerst, alle versiering, bepaalde meets met mickey enzo in kerstkostuum, anne en elsa , meet merida, prinsessen die in de ochtend aan komen bij het kasteel, prinsessen die meer buiten komen, aurora buiten, dreams kerstversie, kerstman tot aan de kerstdagen, kerstcavalade, muziekbandjes hmmm zo heb ik het voornaamste geloof ik wel . Roomonly verschilt nogal per seizoen, dus moet je echt even voor bellen wat de prijzen zijn maar sluit me bij kuki aan wij gaan eigenlijk altijd buiten de echte dinseyhotels en dat bevalt ons erg goed . Februari geen thema inderdaad, de lijst met gepland onderhoud is al bekend dus je kunt alvast kijken of er belangrijke dingen voor jullie dicht zitten. Herfst is oktober is halloween dus ja net zo duur als zomer bijna, heel iets voordeliger maar niet echt veel . Dus rekenen maar
Wij hebben een b&b gereserveerd in december. Op maar 10 autominuten van Disneyland. Voordeel: we hebben onze eigen keuken, goedkoper dan de hotels en het huisjespark van Disney zelf. Kennissen van ons zijn al geweest en zijn tevreden. Voordeel is ook dat onze meiden in een aparte kamer in dezelfde ruimte kunnen slapen. Hebben wij onze privacy en we kunnen s avonds nog tv kijken. Over de vip fastpass kan ik je niets vertellen Warboel. Maar kijk eens op discover the magic of op cafe mickey (even googelen). Daar is zoveel praktische informatie te vinden!
Noukje , zou je mij een link willen geven? Mag ook via pb. Wil goed voor bereid zijn als ik ml wat voorstel hihi. Nu Ben ik zelf echt gek op de hotels van Disney door de sfeer en lekker lopend Ed. Maar het scheelt idd vast erg veel ook dat je zelf kunt koken enzo .
Ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen, heb je voor mij ook een link naar die B&B Noukje? Ik heb nog niets geboekt, maar ben wel altijd op zoek naar de goedkoopste overnachtingen.
De b&b heet clos des gardons. Ze hebben een eigen website en zijn ook te vinden via tripadvisor. Wij hebben de familie gite pineapple/ pomme de pin gehuurd met de kerstdagen. Als je via de eigenaar boekt betaal je voor 4 personen 90,'- per nacht.
Haha ik mis de vind ik leuk knop. Maar ziet er zeker goed uit hè Kuki. Wie weet een tip voor een volgend bezoek aan Disney. Zal tzt laten weten hoe het bevallen is
@noukje, oei dat vind ik best nog prijzig , terug gaan om te koken doen wij toch niet, ken onszelf , dan zit ik toch liever in een hotel en over het algemeen is Quinten wel zo moe en wij ook dat we of allemaal te gelijk slapen of meneer lekker ligt te slapen terwijl wij nog tv kijken of liggen te praten en hij hoort niks . Net de eerste beelden gezien van de prinsessenpromenade, en het ziet er goed uit!!! Prinsessen gaan van het kasteel naar castle stage en doen daar een dansje en daarna komen anna en elsa er nog een klein showtje/dansje doen, dus prinsessen zien en op de foto zetten zonder 5 uur wachttijd alleen sta je er zelf niet bij op,mmaar ach als dat alles is .
Zo, even het huis aan kant helpen en inpakken. Morgen lekker weg voor het weekendje. Heb er nu al zin in!