Wij gaan ook alweer bijna. Nog 3,5 week, wat gaat de tijd ongemerkt toch snel voorbij. Wie is er al in ratatoille geweest en hoe was het? En kan ons zoontje (1 jaar en 1 maand tegen die tijd) ook mee erin??
Dat klopt. Om die reden hadden wij dus ook die plek . Nee geen Castle club, gewoon familiekamers. Vond dat ook prima. Hebben de kamer niet gezien.
Wij zijn in Ratatouille geweest. Het is echt heel mooi gedaan, maar ik weet echt niet of het iets is voor je zoontje. Je zit in een bakje dat continue heen en weer gaat, harde geluiden etc. Sowieso moet hij een 3D bril op om uberhaupt het beeld te kunnen volgen. De bewegingen zijn soms wat abrupt, er wordt echt het beeld gecreerd alsof je door de keuken heen en weer rent en soms kiept het bakje iets om je het idee te geven dat je naar voren valt. Mijn jongste (7 jaar) was er heel eerlijk gezegd niet zo blij mee, zij vond het op sommige momenten echt te eng. Maar ieder kind is weer anders!
Maar het is niet zo heftig dat een kleintje eruit kan vallen?? Ben echt wel super benieuwd... Maar als ik het zo hoor is het ook niks voor mijn moeder, want die vond peter pan al eng
Ze krijgen een beugel voor. Ik denk dat je je kleintje op schoot zal moeten nemen? Want die beugel geldt voor het hele bankje zeg maar. Dus hij kan niet verder aansluiten dan de 'dikste' persoon die op het bankje zit. Dan zou jij dus wel vast zitten en je kind heeft wel een beugel voor, maar die sluit niet bij hem aan.
Ik heb gehoord en op internet gelezen dat kindjes misselijk kunnen worden door de snelheid van het karretje i.c.m. de 3D beelden...
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik kijk bijv. zelf nooit 3D-films in de bioscoop omdat ik daar echt kotsmisselijk van word. Bij Ratatouille heb ik met 1 oog dicht gezeten, gewoon om te voorkomen dat het weer zou gebeuren. Kijk, de ride duurt natuurlijk maar kort, dus ik denk dat ik er niet last van zou hebben gehad als ik wel met 2 ogen had zitten kijken.
@bolkje, ik zou het niet doen want mijn zoontje van bijna 5 kwam er ook flink misselijk uit en vond het niks aan, dus als je de optie hebt zondr hem te gaan zou ik dat zeker doen. @warboel, daarom zitten wij altijd buiten het park in een hotel, we zien hem toch amper .
wij zijn het weekend geweest. de eerste sinds 8 jaar weer. ratatouille is echt heel mooi gemaakt! gewoon een fastpass pakken en lekker genieten! onze kids vonden het geweldig! 4.5 jaar en bijna 3 jaar. park is nu echt mooi met de kerstsfeer. helaas wel druk. maar mocht de pret niet drukken. vel plezier voor diegene die nog gaan.
Ik hoor net van mijn zusje dat een vriendin van haar met een kindje van 2 dagen jonger dan Tobias er wel in is geweest. Een 3D brilletje krijg ik sowieso niet bij hem op, denk ik Zonnebrilletje gooit ie namelijk ook altijd direct af.
Ratatouille is super, mijn kids zijn 3 en 5 en vonden het prachtig. Tip ga een half uur voor opening al bij de studio's staan, meteen door naar ratatouille en dan sta je zeker niet langer dan 30 min. Later op de dag zal de wachttijd z'on 2 uur of meer zijn...
Mijn zoon vond ratatouille ook prachtig! Peter pan ook trouwens. Vind dat ook niet echt enge attracties. Weet niet hoe het daar met de wachttijden zit. Was voor de pers vrijdagavond opengesteld. Dus we zijn zelfs twee keer geweest. Prachtig gemaakt ook. Dat zeker. Ik raadt overigens iedereen zo een v.i.p. Fastpass aan (als je die kan krijgen). Vooral als je een druk weekend gaat dan haal je er zoveel meer uit. Het was trouwens niet echt druk (door de regen, maar dat viel uiteindelijk reuze mee), maar door die pas hebben de mannen (achtbanen) sowieso nauwelijks hoeven wachten.
Ja zo'n VIP fastpass lijkt me geweldig! Wel prijzig.. We hebben weer mail gekregen met vroegboek korting en nu willen 4-8 januari 2016 gaan (duurt nog even) Ik wil per se davy crockett boeken maar dat kan niet?! Heel irritant en ik ga ze nog bellen. Alternatief is cheyenne maar met de kinderen op zo'n kleine kamer lijkt me eigenlijk niks. Iig: met de vroegboek acties kost een midweek dan maar 560 euro... Dus even een tip
Vraagje: ik ben er echt net achter dat il zwanger ben nu 4+ weken dus. Nu ga ik over 2 weken naar Disney en je waar mag ik wel en niet in?!? Ik hou van achtbanen en snap dat over de kop echt not done is maar ben met een groep meiden die t dus nog niet weten dus j wat vertel ik en kan bijv het ophol geslagen treintje kwaad???
Bel je verloskundige, maar in principe mag je bijna overal in. En anders wordt het een goede smoes, dat je misselijk bent door antibiotica ofzo? Volgende week simuleer je een voedselvergiftiging en daar ben je in Disney nog ziek van? Laat vooral Disney niet horen dat je zwanger bent, want dan mag je van hen bijna nergens in! Achtbanen enzo kunnen echt geen kwaad, strakke beugels evt wel. Maar nogmaals, vraag het de verloskundige.
Ik heb gehoord dat de eerste 12 weken de baby nog achter je schaambot zit, dus dat het dan allemaal nog geen kwaad kan. Maar de meningen zijn verdeeld. Zelf durfde ik toch het risico niet te nemen. Enige waar ik in ben geweest toen ik zwanger was, was het schommelschip in de Efteling
Ja ga t vragen en bedankt voor jullie reacties. Wil t voorlopig nog geheim houden dis Disney zal ook niks horen en ik ga zoizo niet in die heftige achtbanen maar was gewoon benieuwd of zo'n houten achtbaan kwaad kon. En voelt t zoizo niet goed dan doe ik t zeker niet!!! Vind dit natuurlijk veeeeeeel belangrijker!!!