Houten achtbaan in disney? Waar? Er zijn veel dingen waar je echt wel in kan maar zou zelf de actbanen overslaan, behalve btm die moet volgens mij echt wel kunnen.
Indiana jones, space mountain, rock en rollercoaster en crush coaster en ook die gekke in toy story playland die halve maan alleen even geen idee hoe die heet.
Ik ben met 7 weken zwangerschap in disneyland geweest en gewoon overal ingegaan, advies van verlos was als jij je nog goed voelt gewoon doen, kan geen kwaad....
nee precies, vriendin van mij ging met 6 weken ook in de vliegende hollander, joris en d draak, python etc. Het kan echt wel alleen dekken pretparken zich in en zijn we vaak te voorzichtig.
Mdgb, eerste weken kan het niet veel kwaad hoor. Je kleintje zit dan nog goed beschermt achter je schaambot idd. Zelf ben ik net 8 wk naar walibi geweest met buurmeisjes en ging overal in. Op de kop snel maakte niks uit. En onze meid is nu alweer 8 jaar. Heb alleen de misselijkmaak do gen over geslagen. Ik zou zeggen kijk hoe je je voelt. Wk later had ik eerste echo en alles was perfect. Doe waar je je goed bij voelt. Lekker genieten. Cathelijne, klinkt goed hoor 560 net zoiets als die van mij dus hihi. Hotel is best te doen hoor die paar dagen. Je slaapt en doucht er alleen maar. En cheyenne heeft stapel bed voor kindjes erg handig. Daar on is dat nu onze keuze. Je bent alleen meer aan eten kwijt.
Bedankt voor jullie adviezen heel fijn om t zo even te delen. Ik ga zoizo kijken wat goed voelt en heel veel lol hebben. Wel lastig om wat smoesjes te verzinnen want Savonds borrelen zit er allemaal niet in!!! Maar komt goed want wil t echt nog lekker geheim houden. Heb trouwens ook de vk gemaild dus wacht ook haar advies nog even af...
wat ik vertelde toen ik net zwanger was en ik niet wilde dat anderen het wisten was dat ik een week ervoor zoveel gedronken had en dat was slecht gevallen daardoor had ik mijn buik ff vol van drank. en iedereen pikte het terwijl ik best een wijntje neem bij gezellige dagen
mama suus we gaan het er ook niet voor laten hoor, maar het zal wel even wennen zijn om minder ruimte en bijv geen koelkast te hebben. Het is iig zeker, we zouden eerst in mei met so gaan, dat is 3 dagen efteling geworden (jeeee!) ik zou ook in november met vriendinnen gaan maar dat gaat ook niet door. maar nu gaan we zeker weten januari 2016 weer voor 5 dagen. koud maar rustig. heb er nu alweer zin in. en jullie plannen dat wordt maar niks he! Hoe kan dat nou, wat gaat er nu bóven disney?!
Cathelijne, die koelkast kom je wel overheen die periode hihi. Leg het in de auto die is dan koud zat..... Jammer dat de andere trips niet doorgaan dan maar zo is jah oom leuk. En bij ons jah , echt positief is het niet he.... het klonk zo ideaal in de paasvakantie dus geen noeilijke Duitse excuus brieven schrijven om vrij te vragen voor dochter. En 6 dagen voor maar 685 euro in voorjaar voor ons 4 echt niet gek. Maar jah alles wakkelt nog. Heb volgende wk 10 min gesprek met leraar wil hem dan ff vragen wat mogelijkheid is. Gelukkig hebben we een slimme meid die wel wat kan missen. Al ga ik liever in mrt hihi . Ach jah ik blijf hoop houden . Mdbg , een kuurtje in deze tijd van het jaar is snel geaccepteerd hoor.
Wij hebben een koelbox die je zowel op de sigarettenaansteker in de auto kunt aansluiten, als gewoon op het stroom (zit een dubbel snoer bij). Wij steken de koelbox dus gewoon in het stopcontact in het hotel, heb ik toch een koelkast op de kamer!
Ik heb de koelkast nog nooit gemist in het hotel om heel eerlijk te zijn, zou niet weten waarvoor ik die moest gebruiken, drinken enzo blijft koel genoeg ik zet toch nooit de verwarming hoog aan in de kamer omdat je er in de nacht ook nog moet slapen.
wij nemen altijd vleeswaren enzo mee om broodjes mee te beleggen. Maar een koelboxje op 12v en gewone stroom kan idd ook. zei gister al tegen mijn man: we ontbijten toch 7 uur en daarna kunnen we nog langs de supermarkt voor we naar het park gaan. Er liggen zat supermarkten in de buurt. al het eten kopen in disney kunnen we best aan (financieel) maar ik vind het gewoon te duur en te ongezond.
Hier hetzelfde! Ik vind het gewoon zo zonde van het geld iedere keer. Mijn zoon is gek op die wafels, maar die kosten daar 3,75 per stuk. En als hij er eentje wil, wil zijn zusje natuurlijk ook. Dat tikt dan wel aan hoor. Ik haal een pak van 7 voor 1,89 hier in de supermarkt en dan zijn ze ook nog eens per stuk verpakt. Dan maar een "zuunige kniepert".
nou precies dat inderdaad Vorige keer zijn we de eerste dag naar de supermarkt gegaan, hebben voor 5 dagen brood, frisdrank, beleg, chips en fruit gekocht. alleen voor het ontbijt kochten we een vers stokbrood (davy crockett winkeltje) en savonds aten we in het park.
Aha ik neem beleg mee dat buiten de koeling kan, jam, hagelslag, pindakaas, chocopasta enzovoort . Dat kan prima voor een paar dagen en in de ochtend bij het ontbijt gewoon beleg ipv zoet en lekker ee schaaltje fruit . Ik neem altijd veel mee maar dat dus niet vandaar da ik me afvroeg huh?
Oh ja dat kan idd ook, daar komen we wel uit. Anyway, we gaan weer naar Disney!!! WOEHOE! Nog 13 mnd voorpret
Bijna cathelijne bijna haha. @mamasuus, wat een gezeur telkens zeg, hopelijk luk het om wat te regelen.
Ik heb een go voor de achtbanen van mijn verloskundige!!! Dus nu gewoon kijken waar ik me prettig bij voel! Zooooo veel zin!!! En ja wat de drank betreft... Dat komt goed!!!