Boek je dan via een speciale site of via Disney zelf? Ik heb er geen verstand van maar ik wil graag begin december 2015 , het sinterklaas kado voor het hele gezin.
Mvbg veel plezier!!! Lekker genieten in Disney. Koelkast, ik neem altijd teveel snaai meer haha elke vakantie weer. Ben nog maar 1 keer net auto richting Disney geweest , rest was vliegtuig en 1 keer bus, dus veel ervaring daarib is er niet. Vorige keer hadden we koffie en waterkoker mee en ranja . En natuurlijk gewoon snaai. We haalden flessen water bij tankstation bij santa fe voor ranja. Komende keer wil ik ook bamisoepies meenemen, ml is veel nodig hij is fanatiek hardloper. Blaine, schiet idd niet op. Goedkoop
Disaro, die tijd is aanzienlijk duurder dan eerste 3 mnd van het jaar. En het ligt ook heel erg aan he gezin samenstelling. Dus hoe oud de kinderen zijn en hoeveel zag dat er bij jullie 3 zijn dan ben he vaak redelijk gebonden aan accommodatie want hotel is meestal 4 pers. Dus tenzij er een kleine bij is met een campingbed word hotel lastig. Wij hebben ook goedkoop geboekt in mrt . Dit via Disney zelf gewoon gebeld. Werkt perfect. Succes met uitzoeken. Het kan trouwens per dag verschillen in prijs dus probeer meerdere datums
Sjouwen jullie de etenswaren dan echt heel de dag mee? Ik vind het nooit zo prettig om de hele dag met tassen en rugtassen te zeulen, dus neem alleen een kleine rugzak mee met het hoognodige.
Ik neem altijd ranja mee, zoonlief drinkt alleen zijn eigen merk en soort , snoepjes, snacks, broodjes voor tussen de middag (niet teveel 5 bolletjes ofzo, droge kleren voor meneertje, camera, en bij slecht weer regenponcho. In de loop van de dag wordt de tas steeds lichter . Ik heb gewoon 1 rugtas en mijn cameratas en daar moet alles in passen en dat is best te doen aua sjouwwerk. Alles daar kopen wordt ons veel te duur.
Hier precies hetzelfde! Wij dragen elk 1 rugzak en verdelen het gewicht zo met elkaar. Aan het eind van de dag is de tas bijna leeg.
Wij hebben samen 1 tas en dat gaat prima, dan kunnen ee afwisselen met dragen . Ik heb gewoon een goed systeem heb allemaal tupperware bakjes bij me en dan een bakje met snoepjes, bakje met broodjes enzovoort en dan past het allemaal perfect want het bergt veel handiger op . ik vind het ideaal @cathelijne, wij huren altijd ene buggy bij disney en daar kun je niksonderin leggen maar toen de buggy nog mee ging lag daar inderdaad alles onderin.
Ik werk dus altijd met boterhamzakjes, maar ja, dat wil nog wel eens een platte bende worden. Mss idd een idee om met bakjes te gaan werken. Wij hebben alleen altijd rugzakken, nu vraag ik me af of dat een beetje werkt met allemaal bakjes erin.
Hierook een rugtas en werkt goed, vind het een heerlijk systeem ook geen gerommel van waar ligt het nu weet gewoon welke kleur bakje ik moet pakken .
Wij hebben idd ook altijd een rugzak. Bij alle dagjes uit trouwens. Hebben zon treckingding past veel in. ( van ons bergvakanties) kindjes hebben er ook 1 en dragen dus vaak hun eigen drinken. Al doen we dat in pretparken niet dan dragen wij alles. Eerder idd zonder buggy. Al denk ik dat die dit keer ook nog meegaat heb hem expres nog biet weg gedaan met oog op Disney tis zover lopen daar
Hier gaat de buggy ook nog een jaartje mee. Aan het begin van de dag handig voor de tassen etc. En aan het einde van de dag voor ons peutermeisje. Wij nemen bij ieder dagje uit drinken, broodjes en snoepjes mee. In de winter vinden wij het lekker om af en toe een kopje koffie/ thee te halen om even op te warmen . In de zomer kopen we eens een ijsje. Verder geven wij niet veel uit aan eten en drinken tussendoor. Hier al veel baby en dreumesspeelgoed verkocht. Het geld in een potje gedaan zodat onze meiden iets leuks kunnen kopen in één van de winkeltjes. Nog en maand en dan is het Disneytijd
Ik kom nog heel even inbreken haha, nee lees nog een beetje met jullie mee, maar echt reageren heb ik momenteel niet echt tijd voor. Maar wat was het heerlijk toen we nog een buggy mee namen inderdaad, dan stopte je daar gewoon alles in en hoefde je niets te sjouwen en parkeerde je dat karretje buiten en je zag je spullen wel weer terug als je uit de attractie kwam. Laatste keren dat we weggeweest zijn (Disney maar ook andere parken) dan nemen we 7 halve liter flesjes drinken mee. Voor de kinderen ieder 1 en voor ons ieder 2 maar uiteindelijk doen we gewoon overal samen mee en hebben we aan het einde van de dag altijd nog over en dus teveel lopen tillen . En we nemen vaak een zakje chips voor ieder mee en evt een koekje. Maar verder ga ik nergens mee sjouwen, vind het al zwaar genoeg en ben blij als er een flesje drinken op is. Daarbij vind ik brood niet lekker en al helemaal niet na een dag in de verdrukking in de tas te hebben gezeten. Maar vooruit wij hebben laatste keer geloof ik van de 3 dagen ook 2 dagen de lunch overgeslagen haha. Achja als we geen trek hebben slaan we weleens wat over, zo gaat dat thuis ook . De kinderen zelf wat laten tillen, dat klinkt best interessant maar uiteindelijk zit je overal als je ergens in gaat en vooral als je eruit gaat volgens mij te kijken of iedereen zn tasje wel bij heeft, haha, denk dat wij het beter bij 1 tas houden.
Platgedrukte broodjes vind ik ook niks hoor. Hier zijn het vooral sultanas snickersss en snack a jacks. Lunch overslaan lukt ml jammer genoeg niet hij is sporter en moet echt regelmatig eten. Je merkt het aan zon humeur haha sjaggie betekent laag suiker dus er eten in stoppen. De kids en mij maakt het niet veel uit maar hij..... dat wordt echt dus ook elke lunch ergens wat halen . Al hoop ik dat het met meegenomen broodjes lukt hihi. Of ff naar hotel en er een bamisoepie ingooien whaha. Die eigen tas werkt bij ons wel goed hoor ze doen het ook graag en denken er zelf aan. Ze zijn er aan gewent dus dat scheelt enorm.
Ik weet wel zeker dat als ik Quinten een eigen tas geef hij snel roept mama veel te zwaar hou je hem maar vast en ik met 2 tassen loop . Ach ja kan het hem niet kwalijk nemen het lopen in het park is voor hem al zwaar genoeg . Wij eten dus of zelf mee gebrachte broodjes of slaan lunch vaak over en halen even een koek ofzo, jammie die choclatechip cookies . Maar meestal heb ik gewoon van alles bij me, bifiworstjes gaan er ook altijd goed in en zijn ook makkelijk mee te nemen. @hanneke, oei dat is dan wel veel inderdaad, ik heb 1 grote fles mee van 1 liter met ranja en en sport drinkfles waar 0,5 in gaat en daar doen we met zijn drieen de hele dag mee en als het erg dorstig weer is neem ik een drinkfles extra mee of halen wij een keer een cola ofzo, maar al zoveel drinken mee dan is de tas inderdaad wel erg zwaar. @noukje, heerlijk aftellen, lekker zeg al zo snel weer.
Verontrustende berichten vanuit België ze gaan staken en wellicht ook tunnels sluiten. we houden de berichten in de gaten en gaan waarschijnlijk erg vroeg al rijden
Mijn vader zijn vriendin woont in België staking was al langer bekend. dat van die tunnels speelt zover we weten sinds vandaag