Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    tip voor jullie om heel goedkoop te gaan:
    Inloggen | Happy Deal
    scheelt echt veel geld!
    te boeken voor jan/feb/maart

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Sorry, zo komen jullie niet verder. Als je registreert/inlogt krijg je dit te zien:

Wij hebben iets leuks voor jou! Ken je Happy Deal al? Happy Deal is de nieuwste en voor ons gelijk de beste aanbiedingssite van Nederland met elke dag een topproduct tegen de allerlaagste prijs.

En daarom is Disneyland® Paris nu dichterbij dan ooit: want wij hebben een fantastische HAPPY DEAL voor je. Maar liefst 2 dagen in Disneyland® Paris én 2 nachten in het Kyriad Hotel voor maar € 99,- per persoon (kinderen tot 12 jaar € 49,- wel met 2 volwassenen).

Wacht niet langer... Ontmoet je favoriete Disney figuren en ontdek de meest betoverende themalanden boordevol shows en attracties in het Disneyland® Park en het Walt Disney Studios® Park. Wat een DEAL, deze kun je niet aan je voorbij laten gaan.

Daarom zijn wij fan van Happy Deal.

Registreer je gratis en meld je aan voor één van de themadagen of gewoon voor alle dagen.

Met vriendelijke groet,

Team van Flai

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ohjee dat klinkt niet goed linnim! Gaan jullie deze week naar Disney?

@ juut: klinkt als een goed aanbieding!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja he, scheelt echt veel geld!
    Wij hebben ook nog even getwijfeld. maar toch besloten nog even te wachten. Onze kids zijn 5 en 7 en zijn al 3x geweest haha..

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Ja we gaan over een paar uur vertrekken. Zitten van ma t/m vr in SQL

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    Veel plezier linnim, en die tunnels kom je in belgie toch niet door heen? Wij komen alleen in frankrijk door de tunnel vlak bij parijs, dus komt vast goed!!!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Fijne dagen @ Disney Linnim!

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Heel veel plezier!!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Veel plezier linnim. Goede reis gewenst zonder oponthoud.

10. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Bedankt allemaal

we zijn extra vroeg vertrokken en in België geen last gehad. Wel in Frankrijk even in de file gestaan door een ongeval.
    Zitten nu even in de golden forrest lounge. Kamer is 15uur klaar.

net een aantal uurtjes in de studio's geweest.
    ratatouille gedaan (singles rij omdat ik niet helemaal kon inschatten of het voor dochterlief oke was) echt een super gave attractie.
    cars and stars gezien. Geinig concept , maar de parade vond ik ook altijd wel leuk.
    disney junior live. Vond dochterlief geweldig en nog de vliegende tapijten gedaan.

en natuurlijk even de winkels bekeken.

straks eten in plaza gardens en nog een rondje in het park. Hoop buzz nog even mee te pakken

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ik ben zo blij dat ik nog geen hotel had geboekt! Wij zaten te kijken voor Novotel, we kwamen dan op 200 euro voor 2 nachten (24-26 december) inclusief ontbijt.

Ik dacht vandaag laat ik nu dan toch maar boeken, is er vanaf vandaag extra korting en ben ik nu voor ons 4 inclusief ontbijt 146 euro kwijt voor die 2 nachten!!

We zitten in Novotel Marne La Vallée Collégien, dus ideaal aan de snelweg en niet ver van Disneyland vandaan.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    @linnim, ooh gaaf golden forest altijd goed. En als volwassene vond ik de atrs en cars parade leuker, vor de kinderen is deze meet and greet natuurlijk veel leuker. Een high five of knuffel van je favoriete figuren is toch veel mooier dan dat ze alleen langs rijden ;).
    Buzz is geloof ik net weer open dus ik zeg veel plezier. En disney live is leuk, stitch live is ook erg leuk, en natuurlijk animagique.
    Veel plezier.

@kuki, dat scheelt nog al, super zeg altijd goed extra acties ;)

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ linnnim: fijn dat de reis goed verlopen is. Nu lekker genieten van al het moois in Disney!

@ kuki: mooie aanbieding! Jij gaat ook met kerst naar Disney, toch?

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, wij zitten er van 24 t/m 26 december.

15. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Bedankt allemaal

gisteren viel plaza gardens erg tegen. Er was iets te doen er was bijna geen eten meer en werd ook niet meer bijgevuld.

vandaag toch nog een kans gegeven en het was weer zoals we gewend waren.
    morgen gaan we in the village eten (la grange)
    Momenteel is er qua eetgelegenheden bijna niks open en veel sluit vroeg. Bv bbqcookout sloot vandaag om 17uur.

voor de rest heerlijk genieten. Vandaag buzz gedaan (gisteren was het erg druk) princessen promonade gezien (prachtig) daarna door naar small world en daarna en blik geworpen bij het princessen pavelioen. 300min wachttijd, nou in geen 300jaar dus.
    en nog heel veel gedaan. Photo pass+ gehaald. Net even bekeken buzz foto's zijn leuk maar de rest wat minder. Maar dat lag aan de bui van dochterlief.

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    300 minuten wachttijd :$ :$ :$ :$ Niet normaal meer!

Fijn dat de rest wel goed is bevallen!

Wij moeten nog bekijken waar we gaan eten gedurende de kerst. Wat zijn nu aanraders en waar kan je beter wegblijven? Ik wil niet de hoofdprijs betalen dus die sjieke tenten slaan we over.

Ik roep iedere keer als we in de Pirates zitten dat ik daar wil eten. Is dat een aanrader?

17. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ja heerlijk eten bij pirates ofwel the blue lagoon, het kost wel een centje, maar dan heb je ook heerlijk eten....

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    We hebben vakantie geboekt!!! 26 December gaan we naar Parijs voor 4 dagen inclusief ✨DISNEYLAND✨!!! Ik kan niet wachten wat de reactie van Kaan zal zijn als we daar zijn😁.

Tips zijn welkom😁

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.671
    1.429
    113
    De meet and greet met Anna en Elsa gata ook na het kerstseizoen door alleen dan in frontierland en niet meer in het prinsessenpaviljoen.
    Dus met wat geluk gaat het iets rustiger worden nu mensen niet meer het idee hebben die kans krijg je nooit meer ;).

@linnim, 300 minuten pfff dat zou ik ook niet doen. Fijn dat de tweede avond met eten beter was. Qua blue lagoon zal vast lekker zijn maar zoonlief en ik werden niet blij van het menu :), dus die zou ik wel eerst even checken.

@lilaa, altijd leuk met de kerstsfee, tip reserveer tijdig als je ergens wil eten ivm drukte en prijzen :D.

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik vond pirates tegenvallen om te eten. Voor de lunch is agrabah een aanrader! Wel reserveren idd.

Deel Deze Pagina