Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @linnim, ik lees net dat er vanaf morgen een reserverings systeem bij de prinsessen komt, dus misschien dat je vandaag al vast kunt informeren bij de cityhall of prinsespaviljoen hoe het systeem gaat zijn, dan is het misschien toch nog haalbaar om er heen te gaan ;).
    Eerder was het zo dat er een rij was waar je een kaartje kon halen op vertoon van je toegangsbewijs en op dat kaartje stond een tijd en op die tijd kon je naar de prinsessen en was het vaak nog een 20 minuten wachten. Maar....... weet niet zeker of ze hetzelfde systeem gaan doen of het anders aan gaan pakken. Maar dan weet je dat in ieder geval ;).

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Super!!
    Dankje wel!!
    Ik ga het eerst even helemaal onderzoeken.

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    #1643 Kuki, 27 nov 2014
    Laatst bewerkt: 27 nov 2014
    Dat wil ik dan ook heel graag weten! Waar heb je dat gelezen?

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oh komt er weer een reserveringssysteem? Hebben ze al eerder gehad geloof ik.

Nou wij gaan definitief januari 2016 in cheyenne. Zodra mijn so hebben besloten of ze wel of niet meegaan gaan we boeken.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Op mijn fb van iemand die Nu in disney is. Dus het is zeker dat het vanaf morgen anders zal gaan maar het was mij nog niet duidelijk of het hetzelfde systeem als eerder is maar dat lees ik vast morgen ;).
    Dus nog even geduld kuki morgen of overmorgen is er vast meer bekend.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @cathelijne, dat is ngo lang aftellen ;), maar leuk hoor het vooruitzicht dat je weer gaat.

@reserveringssysteem, het is inderdaad hetzelfde systeem als eerder, dus bij old mill in de rij om een kaartje met tijd te halen, 1 persoon per groep in de rij met alle toegangsbewijzen en zoveel kaartjes krijg je en op is op, dus kans dat je in de rij staat en net voor je neus de kaartjes op zijn (en ja dat gebeurt :() dus ik vind het een systeem van niks, met dit systeem gaan wij dus nooit naar de prinsessen. Maar als je op tijd klaar staat voor het uitdelen van de kaartjes (lees zet je man in de rij en ga zekf leuke dingen doen :D) is het wel te overzien. Helaas voor mindervaliden niet want daar hebben ze zo weinig reserveringskaartjes voor dat je al snel mis grijpt, als er 3 mensen voor je zijn heb je al pech :(.
    Maar dan ben je op de hoogte kuki ;)

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh thanks Blaine! Maareuhhh waar is "old mill"?

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Links naast het prinsessen paviljoen (als je er voor staat) als je vanaf de prinsessen richting circustrein en la pays de conte de fee loopt zit aan de rechterkant een old mill daar kun je ook koekjes enzo kopen en daar staan ze met het reserveringssysteem.

9. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland

Dit was mijn woede :x moment van vandaag want om 10.45 wilden we in de rij gaan staan. Kon niet en kaartjes waren al allemaal vergeven. (Zonder enige aankondiging. Staat ook nog op de 'oude' manier in het programma boekje vermeld)

we gaan het morgen niet proberen. Er zijn 260 kaartjes te vergeven vanaf 10.30uur. Maar het gaat dus razendsnel. En wil me niet haasten met inpakken uitchecken ed en dan weer alle kaartjes op.

Zal van de week nog even proberen wat uitgebreider te reageren.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    :( niet leuk, kan me voorstellen dat je daar boos om bent. Meestal delen ze op meerdere tijden kaartjes uit dus even vragen misschien bij cityhall? En dat vind ik dus het nadeel van dit systeem, en moet je nagaan dat ze voor eac vaak maar 10 kaartjes hebben dat is dus gemiddeld 2 gezinnen en weg dus wij gaan ook nooit met dit systeem.

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    jeemig, lekker geregeld dus!

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @linnim, ik hoop dat jullie onderweg naar huis zijn. De drukte vandaag is niet normaal :$, het park is gewoon dicht gegooid ivm de drukte, de wachttijden zijn ook bepaald niet grappig te noemen :$.

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    vertel?

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Het park is gewoon dicht er mogen niet meer mensen naar binnen het is er druk, echt niet normaal om te zien, als je tickets met een datum hebt of hotelgast bent mag je naar binnen in of de studio of het park, maar sinds vanochtend 11.00 uur worden er al geen mensen buiten dat toegelaten in het park omdat de limiet bereikt is. Wachttijden zijn flink btm 120, space mountain, spookhuis en indiana 80 minuten, buzz 110 minuten :$. Dus dat vind ik flink bij indiana altijd doorlopen en instappen gewend bij spoohuis net zo. Dus lijkt me niet prettig rond lopen. Laatste keer dat het park dicht werd gegooid schijnt 2007/2008 te zijn geweest met oud en nieuw dus dit was voor mij ook echt nieuws, dus daar wil je volgens mij niet tussen lopen als ik de foto's op fb zo zag.

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh wat erg! dan moet ik de 24e dus goed in de gaten houden want dan komen wij ook wat later aan.

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Jeetje wat erg! Je zal als franse ouders al beloofd hebben we gaan een dagje disney doen....

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Nou ik ben erg benieuwd de komende tijd het schijnt vrij uniek te zijn dat het park echt dicht wordt gegooid oo deze manier, dus ga er niet vanuit dat het snel weer gebeurt maar je weet het natuurlijk nooit

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ohjee, hopelijk is die drukte eenmalig! Ik hou uiteraard wel rekening met enorme drukte tijdens de kerstdagen maar hopelijk is het niet zo druk dat het park voor ons niet meer toegankelijk is..

19. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ja ik heb de foto's op fb ook gezien waanzinnig. en ik maar denken dat het vorig jaar in de herfstvakantie en zomervakantie chaos was (90min voor buzz in 40 graden) maar als ik hier tussen had gelopen was ik echt naar het hotel gegaan om te zwemmen of zo. maar no way dat ik daar met mijn kids tussen had gelopen. want daar hadden we geen van allen gezellig van geworden.

ik ben benieuwd hoe het verlopen is bij Linnim

20. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    maar als ik op de drukte kalender kijk staan deze weekenden ook op high. nu maar hopen in januari dat iedereen dan lekker thuis zit en wij door kunnen lopen

Deel Deze Pagina