wat bizar die drukte! Je zal voor de allereerste keer gaan dan heb je denk ik voorgoed een vreselijk beeld van Disney. Op welke fb pagina lezen jullie dat dan? Ben al even op zoek naar een leuke pagina met up to date nieuws
zo nu even de tijd om wat uitgebreider te reageren. we zijn vr avond naar huis toe gegaan. en ben daar heel erg blij om, heb de berichten van gisteren mee gekregen. we hebben 4 nachten/5 dagen SQL GF gedaan. hotel is prima, service minder dan dat ik gewend ben (bv het serveren en schoonmaak) bedden waren zeer slecht, lange tijd geleden dat ik zo een rugpijn heb gehad. 3x bij de receptie geweest maar het werd jammer genoeg niet opgepakt. kleine koelkast, nespresso en kleine waterkoker waren op de kamer aanwezig. nespresso werd dagelijks aangevuld (3 cupjes) dit is wel heel fijn. wij vinden de koffie die ze in het hotel en op het park serveren niet te pruimen GF goed te doen, vind zelf de lounge ruimte wat karig (bij de bar is de sfeer wat leuker) maar zeker erg lekker dat je van 12 tot 22uur drinken kan halen (en tussen 16-18uur zoete hapjes) je kan ook blikjes en flesjes (water) meekrijgen voor op je kamer. en er was een dagelijks een warm ontbijt( pannekoeken, roerei, aardappelschijfjes, worstjes en bacon) half pension is goed bevallen. we hebben 3x in plaza gardens gegeten. de eerste avond viel het tegen omdat meer dan het halve restaurant dicht was. maar de andere 2 dagen weer als vanouds met voldoende keur. enige minpuntje is dat je tegenwoordig je drinken zelf af moet halen (wachtrijen van gemiddeld 15 min) en we hebben 1x bij la grange gegeten (Disney village) was echt super goed (tex mex buffet) pause gaurmande voor 4 dagen gehad. kan je inwisselen tussen 15 en 19uur. wisselend per counter restaurant wat je krijgt. op achtbanen en de tower of terror alles gedaan in beide parken. het was redelijk druk langste wachtrij was 30min en de kortste 5 min. erg jammer dat ze zo inkorten op de karakters. stars en cars is 10 min en als je op het park iemand tegenkomt moet je ook net mazzel hebben. (meerdere keren meegemaakt dat er werd gezegd dat het karakter nog 5 min bleef staan met een flinke rij) maar verder volop genoten . Disney Dreams Christmas was erg gaaf. kasteel is prachtig versierd met lampjes en de kerstboom is ook weer erg mooi voor iedereen die nog gaat veel plezier!
fijn dat je die giga drukte niet mee hebt gekregen. de drukte kalender is hier te vinden DLRPR: Calendar op fb volg ik onderstaande sites DLRPR: Calendar https://www.facebook.com/InsideDLParis?fref=ts
Leuk om je verhaal te lezen linnim! En wat hebben jullie geboft met de wachttijden! Wat is het park toch geweldig in de kerstsfeer! Bedankt Young Flower!
klinkt goed zeg linnim echt genoten dus. mooie plaatjes ook. jeetje zeg dat ze hem zelfs dichtgooien en ook al op dat tijdstip pff moet er niet aan denken zeg zolang wachten.
Nou madam mag vrij eventueel in feb maar dat is dan wel laatste keer pff heb nu elk jaar al door zijn werk vrij moeten vragen voor iets... hou nog steeds hoop dat het niet nodig is wil zo graag naar swing into spring. Lijkt me zo vrolijk allemaal.
Pfff het duurt lang allemaak suus voordat je duidelijkheid hebt. Hopelijk is er snel meer duidelijk en kan de voorpret echt beginnen voor een tripje op korte termijn.
Lilaa!! Super!! Mamasuus wat een gedoe!! Hier goed nieuws: onze voorjaarsvakantie 2016 valt buiten de vakanties in Frankrijk, dus dat betekent als wij gaan dat het dan heeeel rustig is! nadeel is wel dat er misschien relatief veel gesloten is en dat het koud zal zijn. Hopelijk volgend jaar net zo'n winter als vorig jaar
Wij willen volgend jaar in februari 2016 een paar dagen naar Euro Disney gaan. We zijn dan 12,5 jaar getrouwd! Hebben jullie tips voor een leuk hotel voor ons? We zijn met z'n zessen. Misschien dat we mijn ouders meevragen als hun gezondheid het toelaat. Het wordt voor ons trouwens de eerste keer, dus heeeel spannend!
Ik weet niet wat je budget is. Davy Crocket Range heeft chalets waar je met zijn 6-en in kunt (twee slaapkamers, 2 badkamers). Hotel Cheyenne heeft 4-persoonskamers (2 volwassenen en 2 kinderen). Je kunt om aangrenzende kamers vragen, daar zit een tussendeur tussen dus dan zou je makkelijker bij elkaar "naar binnen kunnen lopen". Wij waren afgelopen oktober 12,5 jaar getrouwd en hebben voor het geld dat we kregen, jaarkaarten gekocht. Alvast heel veel plezier gewenst, je zult het fantastisch vinden!!
Juels, wij gaan dan ook, 8-12 februari. Wat is je budget, kunnen we meedenken. Als je via Disneyland Parijs - Euro Disney hotel appartementen campings en huisjes, reizen aanbiedingen en arrangementen in eurodisney - Disneyland Parijs - MagischeNachten.nl boekt zijn kinderen t/m 6 jaar gratis en krijg je tot 2 dagen gratis. Dit is absoluut de goedkoopste optie.
Klinkt goed. Ik heb alleen geen idee wat er allemaal nog bij komt kijken qua kosten. Ik zou het makkelijk vinden om ergens te zitten met het eten erbij, maar zie het absoluut niet zitten om voor het drinken extra een kwartier in de rij te gaan staan. Gezellige drukte vind ik niet erg, maar het moet niet te gek zijn.