2 jaar terug 6 dagen gezten tijdens de kerst, mooi hotel alles was netjes voor elkaar. Kerstsfeer geweldig , gewoon echt onze stijl, een beetje ouderwets houtachtig. Leuk dat er een stukje was met speelgoed voor de kinderen, ontbijt was goed, en vond ze erg behulpzaam. Wil je iets specifieks weten?
Nee dat ongeveer we overwegen om sequoia te boeken ipv cheyenne. Lijkt me idd een erg mooi hotel! Wat moet ik me bij dat speelhoekje voorstellen? Is dat in het hoofdgebouw?
In het hoofdgebouw zit een stukje en daar staat een tv liggen teken en knutselspullen en grote blokken, toen wij er waren was er zelfs op bepaalde tijden dat er met de kinderen geknutseld werd (hebben wij geen gebruik van gemaakt dus geen idee of dat leuk was) maar zag geregeld kunstwerken liggen drogen. En daar kon je kindje gewoon even spelen, dus niet echt spectaculair maar wel handig als je even rustig wat wilde gaan drinken dat de kids konden spelen . Er rondom heen staan tafels en stoelen, dus wij vonden het wel leuk om even een half uurtje te stoppen of in de ochtend als ik nog even wat spullen moest pakken dat zoonlief er even kon spelen met papa na het ontbijt. Ik vond het echt een mooi hotel en netjes, ontbijt was goed en heel belangrijk voor mij, erg behulpzaam, zo hadden wij aangegeven dat we wel beganegrond wilden en niet te ver van het hoofdgebouw, dat is voor mij niet af te lopen en bijgebouwen hebben geen lift dus etages red ik niet eind van de dag , en wij zaten in het hoofdgebouw, dicht bij de lift naar de ontbijtzaal, had een vip ontbijtpas en hoefde daar dus niet voor in de wachtrij en geen vaste tijden en had altijd een tafel dichtbij het buffet zodat ik niet te ver hoefde te lopen (in de ochtend nog behoorlijk strompelen) zulke kleine behulpzame dingen maken je bezoek gewoon goed, net als dat Quinten bij aankomst een mickey mouse button ding kreeg met zijn naam (gewoon van papier hoor) maar wat was hij trots, gewoon net even die kleine dingen daar hou ik van.
Graag gedaan het hotel is ons toen super goed bevallen, manlief zegt altijd wat zou ik graag nog een keer daar heen gaan. Hebben er gewoon een super mooie tijd gehad.
Echt, die prijzen!!! https://wdpromedia.disney.go.com/media/wdpro-dlp-assets/prod/nl-nl/system/images/disney_xmas_menus.pdf
Ik had het vanmorgen ook gezien, echt niet normaal. Alsik zeg overdreven duur dan bedoel ik ook overdreven duur
Ik vind dat een understatement! Het is echt.....kan er geeneens woorden voor verzinnen! Moet je nagaan, als ik ff met mijn gezin naar de Founders Club ga, ben ik 1700 euro kwijt. Voor eten!!!!! Niet dat ik dat kan missen hoor, ik haal wel een frietje bij McDonald's hahahahaha
Ja echt gewoon onvoorstelbaar , het meest erg is nog wel dat het over het algemeen ook echt allemaal vol zit, ik snap er niks van . Ooh en inderdaad op zulke bedragen is de korting flink haha
Wij nemen het gourmetstel mee Niet normaal wat ze vragen voor een bord eten. Dat er überhaupt mensen zijn die zulke bedragen betalen...
Wij zitten in Novotel, alleen met ontbijt. Ik denk dat we een keer bij McDonald's gaan eten en ik wil wel een keer bij Agrabah eten. Ik neem aan dat ik dat moet reserveren, dus dat zal ik binnenkort nog even doen. Wat we de derde avond gaan eten? Nog geen idee, zal het vanavond eens bespreken hier.
Ik kan de link niet openen, founders club? Wasda? Wij hebben de vorige keer gegeten: 1x Mac 1x Bella notte 1x agrabah 1x Colonel Hathi
@noukje, tja blijkbaar wel en danachteraf klagen die mensen dat het niet speciaal genoeg is voor dat geld, uhm tja voor zoveel geld wil ik dat het voorgekauwd wordt haha. En goede keus @ kuki, reserveren lijkt me een erg goed idee . En anders een avond eten buiten het park om. @cathelijne, link staan de prijzen op voor het eten met kerst en oud en nieuw het goedkoopste is 119 euro per persoon voor een buffet dta normaal 25 kost .
Veel plezier zeester Ik denk inderdaad dat je goudklompjes gaat vinden tijdens het eten dat is het enige dat die prijzen verklaart