Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja goed idee idd van Disney.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw wat lief zeg:D

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Seyhan wil maar de draak zien in het kasteel maar ben benieuwd als het zover is;)
    En de Pirates!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hoe laat gaan jullie meestal weer terug op de laatste dag? Er is nu toch een mooie aanbieding voor februari die alleen vandaag nog te boeken is, 189,- voor 3 dagen voor mij en mijn zoontje :D
    Maar wil met de trein gaan, en het voordeligste is om 15:50 weer terug te gaan. Is dat echt zonde van de gemiste tijd in Disneyland?
    we zouden dan 3 dagen gaan en de eerste dag komen we al om 10:00 aan...

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Ik zeg doen, goede actie en op de dag van vertrek gaan wij meestal redelijk op tijd weg (wij gaan wel vaak 5 dagen of langer) gaan dan om 8.00 uur al het park in dan is het ook nog wel een keer mooi geweest als je nog een terugreis van 6/7 uur voor de boeg hebt ;).
    Check je nog even welke attracties dicht zitten om teleurstelling te voorkomen ;)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb even gekeken en deze zijn dan gesloten!
    Valt wel mee toch?

Les Voyages de Pinocchio - Gesloten wegens renovatie
    Les Mystères du Nautilus - Gesloten wegens renovatie
    Space Mountain: Mission 2 - Gesloten wegens renovatie

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Valt zeker mee en geen van 3 echt iets voor kleine kinderen, dus doen!! ;)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dankje! Ik heb nog eens zitten zoeken naar andere data in t jaar maar volgens mij is dit wel een erg goede aanbieding. Dus ik ga zo boeken! :D

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Groot gelijk is echt wel een goede actie, en weinig dicht en tja wee weet je nooit ;). Alvast vel plezier met plannen.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik zeg ook boeken! Is een mooie aanbieding, het is tenslotte wel met 3 dagen toegang erbij dus reken maar uit! Voor een volwassene is een enkele dag toegang alleen al 80 euro.

Wij gingen in januari na de parade weg (dus zeg rond half 6). Maar ik had al wel eerder willen gaan hoor, ik was echt doodop. Toen we in de herfstvakantie 1 dag gingen, gingen we na het vuurwerk weg (rond 11). We zijn van plan om komende vrijdag ook na het vuurwerk te vertrekken, maar als ik nu merk dat iedereen helemaal op is, gaan we waarschijnlijk na het avondeten al.

Ik denk dat het een mooie tijd is voor jullie om te vertrekken. Dan heb je direct de trein vanaf Disneyland? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus heb echt geen idee.

Edit: heb het al gevonden:

"Vanuit Nederland neemt u Thalys naar Paris, Gare du Nord. Vanaf Gare du Nord brengt de RER (Réseau Express Régional) u in een klein uurtje en één overstap op RER-station Chatelet-Les Halles naar station Marne-la-Vallée."

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Wij gaan eigenlijk aktijd rond een uur of 12.00 al vertrekken richting huis, ook wel eens later maar dan kom je rond 22.00 uur thuis en ishet laatste stuk echt zwaar voor mijn man om over te komen, maar zoals ik al zei wij gaan vaak meerdere dagendoor de week en gaan dan op de zaterdag op tijd weg omdat het dan veel drukker is en daar heb ik dan vaak geen puf meer voor :). Maar dan heb je ook alkes wel meerdere keren gezien dus ga je ook makkelijker weg ;).
    April gaan we maar 3 dagen en in het weekend dat zal erg tegenvallen ben ik bang voor :)

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    chiggy , leuk zeg. is het gelukt met boeken? is idd niet gek dan hoor voor 3 dagen. met zn 2. en die trein om die tijd is wel mooi hoor. wij zijn tot nu toe altijd 4 dagen geweest en 1 keer was ik 3 dagen en eigenlijk haast alle keren zo rond 15 uur vertrokken. en dan ook meestal er wel klaar mee. tenminste in de zin van wachten want heb een hekel aan een laatste dag ergens haha.

wij rijden nu dan ook zelf zo ong 7 uur maar wisselen dan af met rijden scheelt toch wat als je alleen moet rijden lijkt me ht echt pittig zeg blaine.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooie aanbieding chiggy!

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt voor de reacties! Ik heb geboekt, we gaan 3 daagjes naar Disney en ik vertrek 1 dag eerder om nog even wat van Parijs te kunnen zien. Heb er zin in :D

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Superleuk!! Wanneer ga je nu exact? Alvast heel veel plezier!

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Super ciggy dat wordt genieten.

@mamasuus, ik he we mijn rijbewijs maar rijden lukt een aantal jaar al niet meer, dus manlief moet altijd alles rijden, vandaar dat we mooi op tijd gaan en altijd alle tijd nemen want anders is het geen doen. Hebben het wel eens gedaan eerst een hele dag in het park en rond tegen 17.00 uur richting huis maar dat is echt te gek nu gaan we altijd iets langer en dan de laatste dag gewoon vroeg weg, meestal alleen nog even winkelen en dan weg en dat bevalt beter ;).

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja heb er echt zin in! 7 feb gaan we naar Parijs, en dan de 8e naar Disneyland :)

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihih wisti k wel blaine, maar lijkt me dan idd pittig voor je man.

ciggy, zo lekker hoor en dan idd eerst ff samen parijs onveilig maken ook leuk lekker naar de eifeltoren enzo. hihihi en je bent de eerste dag lekker op tijd in disney. ook niet slecht. fijn hoor duurt niet zo lang meer nu.

nou hier mag ik het van ml nog niet aan de kids vertellen pff. hij heeft er schijnbaar nog weinig vertrouwen in. dus word soort last minute dingetje. betaal deze wk onze laatste 50 euro nog ff hihihi en dan hopen dat ik het niet of trug te vragen

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hey vraagje hebben jullie ook al eens gehoord van een marathon in disney? las er net wat over op een duitse site en aangezien ml een hardloper is en volgend jaar een marathon wil lopen. lijkt mij dat wel wat haha. in orlando is het al heel normaal en paar keer per jaar en schijnbaar komend jaar sept ook in parijs maar verder nog niks bekent. dus mocht iemand iets lezen of horen dan hoor ik het graag :)

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nog nooit van gehoord. Maar ben ook geen marathon-mens. :)

Deel Deze Pagina