lillaaa, wat een mooie fotos zeg echt super gemaakt echt de kerstsfeer. ik hoop ook altijd nog eens met de kerst te kunnen gaan. superwoman, heel fantasyland kun je doen. de meeste dingen kan de kleine ook mee. onze jongen was 9 mnd de eerste keer en is ook in veel dingen geweest toen. ook gewoon in pirates hij vond peter pan wel echt eng daar kwam hij bijna huilend uit. voor de rest heeft hij alleen maar gelachen toen. zijn erg vaak in its a smallworld geweest en de de draaimolen vonden ze ook super toen. prnsessenparade is dan echt aanrader voor jullie en als je het er voor over hebt het paviloen. ligt r maar net aan hoe gek ze erop is. en of ze characters niet eng vind. onze meid vod het op die leeftijd wel leuk vanaf een afstandje. alleen knorretje en minnie wilde ze mee op de foto de rest vond ze niks toen zo groot als ze allemaal waren. zara, veel plezier. Disney Gazette Information - Les temps d'attente recenss dans les attractions de Disneyland Paris als je frans kunt is dit miss een handige site?
@zara, programma voor oud en nieuw is toch echt al wel bekend ik heb hem al wel langs zien komen, zal zo even proberen te kopieren en plakken voor je . Maar echt doen, de aankomst van de prinsessen bij het kasteel . Is in de ochtend en de rest is denk ik veel temlang wachten , in ieder geval veel plezier @superwoman, veel plezier @kerst in disney prachtig echt waar wie weet over een paar jaar weer .
Onze Novotel (4 ster) was 15 min afstand (met de auto) van het Disneypark. Hotel was inclusief ontbijt. Voor 4 dagen inclusief Disneylandtickets hebben wij 500 betaald (in Nov geboekt). Ligging was perfect je had Macdonalds, Kfc + hele grote winkelcentrum in de buurt. We zijn ook naar de Ijfeltoren geweest, kortom was heel leuk! Over 2 jaartjes met de kerst weer 😁.
https://www.youtube.com/watch?v=71BWAqGQGQM&feature=youtu.be zoiets word star en cars hihihi de 31ste
Dat is een mooie prijs! Wij zaten ook vlak bij een McDonalds, wij hadden 2 dagen inclusief ontbijt voor 146 euro (maar goed, wij hebben jaarkaarten dus dat scheelt weer). Novotel bevalt me altijd uitstekend! Idd 4 sterren, dat zijn ze allemaal geloof ik.
wat een leuke verhalen allemaal hier nog precies een maand dan komen we nu ongeveer aan in hotel new york. kids weten nog niets en het is zo moeilijk mijn mond te houden want ik ben er vol van hahaha nu maar hopen dat er dan geen sneeuw ligt. en het lekker rustig is
Wat knap dat je dat voor je kan houden! Toen wij onze kinderen wilden verrassen, kon ik ook mijn mond niet houden. We wilden nl. eigenlijk niks zeggen, totdat we zeg maar richting Parijs reden. Wij hebben in december 2012 een best pak sneeuw gehad in Disneyland, het was wel heel bijzonder hoor!
Wel koud met sneeuw denk ik, of maakt dat niet uit? Wij gaan feb 2016 pas en ik vind het al moeilijk het stil te houden
Ja, het was bere-koud! We hadden preventief al wel snowboots, handschoenen, mutsen e.d. meegenomen hoor. Maar er stond ook een straf windje en dat maakte het pas koud. Toen hebben we ook voor onze kinderen die pocho's daar gekocht (echt veel te duur) maar die hield in ieder geval ook de wind weg.
Ja toch he! Ik denk dat wij wel thermo broeken enzo gaan meenemen, voor het geval dat. Normaal gaan we in een warmer deel van het jaar maar nu zitten we met de schoolvakanties en met mijn autistische zoon kunnen we niet in een drukke periode gaan. Dan maar kou....(maar hopelijk niet teveel..)
Wij hadden idd ook thermo maillots en thermo leggings van de Action mee, die deden ze gewoon onder hun spijkerbroeken aan.
dat lijkt me toch ook wel wat hebben hoor disney in de sneeuw. weer een hele andere ervaring. tot nu toe nog niet gehad wel kou en regen en hitte hihihi. de keer met kids was het ook zo warm dat de sproeiers anstonden dat was voor onze kleine ook nit fijn die bleek er niet goed over te kunnen dus om de zoveel tijd hadden we spuitluiers nou niet fijn hoor in disney haha bleef verschonen. kou ben ik ook 2 kee in geweest in jan. ging ook goed kun je je tegen kleden. ben ook benieuwd wat het weer eind maart doet. qua vertellen tjah houd al 1,5 jaar mijn mond dicht en das idd best moeilijk. wilde het ook met kerst vertellen had van die leuke disney balen gekocht die los kunnen en die wilde ik steikem in de boom hangen voor dek ids. maar ml durft het nog niet. want stel je voor als hij toch weer weg moet ofzo. dan moeten we omboeken maar dus ook de kindjes teleurstellen en dat vind hij dus maar niks. hij heeft zelf nog niet veel vertrouwen erin ..... vind het wle jammer want ons meisje ka ook zo genieten van de voorpret. samen dingen uitzoeken en filmpjes op youtube enzo. hopelijk durft hij het eind deze mnd dan krijgt ze dr rapport en die is heel goed (ze heeft op proefwerken alleen maar hoge cijfers) dus das ook en mooie gelegenheid om zoiets te vertelen vind ik dan. anders word het echt een wk ervoor met mijn verjaardag. want eigenlijk was het dit jaar mijn verjaardags kado omdat ik 30 geworden ben dit jaar. maar jah toen was hij er niet.....
in 2010 toen wij er waren lag er ook 10 cm sneeuw toen we wakker werden de 1e dag. wat super mooi! wel koud, maar daar waren we inderdaad op gekleed. en ik moet het wel even voor me houden door omstandigheden. dus niets knap aan haha soms kan je net als mama suus niet anders