Disneyland resort Parijs (deel 3)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Seyhan heeft het op youtube gezien en wil nu zo graag ook met halloween.
    Dus we gaan 3 keer dit jaar met onze jaarpas hoogstwaarschijnlijk:$

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Dan heb je hem er goed uit one of a kind ;). En halloween is echt leuk qua sfeer en al die slechterikken, Quinten en wij vonden de steer heerlijk, moet wel zeggen dat Quinten dol is op halloween dus we hebben genoten er van. Halloween is wel alleen in het park in de studio niks

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij waren ook met Halloween! Echt heel leuk met al die versieringen ook! Ook een speciale vilains optocht in de ochtend.

Wat ons trouwend opviel, ook tijdens de kerst is het wel versierd in het park maar niet in studio's!

Wij hebben onze kaart er inmiddels dik uit. We zijn in de herfstvakantie (Halloween) 1 dagje geweest en met de kerst dus 3. Als we dan ook nog alle komende vakanties gaan, hebben we goede zaken gedaan! ;)

4. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ja! Super gaaf!! Ik vond het eigenlijk misschien wel net zo leuk als het kerstseizoen! Echt een aanrader!

Gelukkig nieuwjaar allemaal

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ziet er goed uit swing into spring we komen eraan!!!! hihihi hoop ik dan.......

zal zo ff kijken ze hebben weer jadagen eens zen waar ik op uit kom als we het toch verzetten. :(

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @mamasuus, uhm het start pas 1 maart en jullie gingen toch februari al?
    Ik hoop dat je niet hoeft te verzetten.

@kuki, kerst is wel wat versiert in de studio maar inderdaad niet veel maar halloween doen e niks aan in de studio.

@zeester, ook hier inderdaad twijfek wat we nu keuker vinden kerst of halloween, denk dat we ze gewoon beide nog een keer moeten doen vlak na elkaar en dan beslissen :D.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    neehoor we gaan eind mrt, want dan is het paasvakantie hier in dld. ons meiske is leerplichtig met dr 8 jaar . heb idd wel eens gesproken over feb om het te verzetten daarheen maar dan zaten we met vrij vragen van dochter omdat dit dan echt de allerlaatste keer zou zijn. en dat is lastig mocht ml weer uit gezonden worden. dan zou ze niet eens mee mogen wegbrengen bijv. dus ik heb het nog zo laten staan eerst..... :)

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Aha ik was in de war dacht met voorjaarsvakantie :). Maar leuk leuk, wij in april heb er nu al zin in.

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh balen, wij gaan waarschijnlijk niet in de Meivakantie! Zoonlief heeft zich vandaag geplaatst voor het NK schaken en dat is 9 dagen lang in de Meivakantie! Dan maar kijken of we met Pasen of zo een dagje kunnen!

10. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Leuk de Spring!! Dat hebben we nog nooit meegemaakt gelukkig gaan we in mei :) maar eerst een weekje in februari.

Mama suus zou wel heel fijn zijn als het nu echt door kan gaan!

Kuki wat goed van je zoon zeg!! Wel een lang toernooi...

Ik las vandaag dat Dreams maar tot eind sept zal zijn:$ hoop echt dat dit bericht niet klopt want dat zou ik echt zo jammer vinden!

11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    halloween is leuk om te doen! behalve de avond zelf veel te druk! maar dat is mijn mening.

mij lijkt explorers leuker dan kyriad. als is het maar ivm het zwembad. wij gebruiken tijdens disney altijd even het zwembad in een hotel.

ik ben benieuwd of spiderman nu nog in de studio's is want dat zouden de boys helemaal geweldig vinden.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ben dus eens ff aan het kijken hoe en wat. om het miss toch weer jaar uit te stellen maar jeetje wat een prijs verschillen weer.....

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @young flower, oo dit moment nog wel en heb ook niks gehoord over dat hij nu stopt dus ga er vanuit dat hij er nog even is.
    Wij waren begin van halloweeenseizoen dus niet met de halloweenparty en toen was het erg rustig ;). Party moet inderdaad erg druk zijn als ik dat lees ben ik blij dat ik er dan niet ben.

@mamasuus, een heel jaar uitstellen :$, hoe dat zo?

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat jaar is dan door die cursus van ml. die begint zoals het nu lijkt de wk dat wij weggaan naar disney. en je kunt nu aan hem merken dat hij giga in een dubio zit deze cursus is erg belangrijk voor zijn verdere cariere en hij word dus al sjaggie als ik het woordje disney maar zeg. een andere keer dit jaar vind hij dan weer te duur..... dus tjah dan is het het goedkoopste weer een jaar te verzetten dan komt er maar 200 euro overheen bij de rest zo ong 800......

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Pfff wat een gedoe mamasuus, hopelijk momt er een goede oplossing, dit is niet leuk zeg een beetje voorpret is leuk maar dit is wel iets te gek.

16. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heey meiden. Dankzij dit topic al veel tips gelezen! Heel handig :)
    Wij zitten er dit jaar aan te denken om jaarkaarten te halen en disneyland te combineren met vakantie. Nu dacht ik aan een camping vlakbij disney. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

17. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oh en er is toch ergens een dlp forum? Ik kan het namelijk niet vinden :) dus iemand misschien ook een linkje voor mij?

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
  19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Wij hebben al eens op le chene gris gestaan en dat is ons prima bevallen, het is een kleine camping dus vind het ideaal als uitvalsbasis, er zit een zwembad bij, een winkeltje, afhaal van patat en pizza en de keren dat wij er waren was alles netjes schoon en onderhouden. Er is een klein animatieteam dus ik zeg prima te doen.

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Er is nog een forum: café Mickey (is volgens mij een Belgisch forum, maar komen ook Nederlanders).

Deel Deze Pagina