Oh sorry, hahahaha. Ja misschien dan even bellen. Wij vinden 1 of 2 keer MC ook niet erg. Wij zijn er van zondag tm vrijdag. Maar geen 6 x MC donalds
Earls is ook een lekker en goedkoop alternatief kinder menu is bijv een tosti of pizzapunt. Met fruit en drinken. Hadden onze ook genoeg aan ( als lunch) blijf je langer vol van dan mac
Hmm weet ff niet meer wie het was. Maar wij zaten ook eens een wk op le chene griss , is ook vanvacansoleil en soms via hema te boeken . wij hadden toen ook gekeken voor Parijs. Was voor ons vier bijna 80 euro heen en terug. Kids waren 9 en 6 . wij hebben het toen dus niet gedaan. Kids wilden niet en daar hadden wijdan geen zin in veel geld uit geven met sjaggie kinders hihi.
Ja zie je, best aan de prijs nog. De kinderen wilden dolgraag de Eiffeltoren op (ik ook overigens) dus het was het gewoon waard. Had de tickets voor de Eiffeltoren al wel tevoren aangeschaft. Je schijnt ook ergens naar toe te kunnen rijden met de auto en daar dan de auto gratis te kunnen parkeren en dan is het niet zo duur meer met het OV. Een of ander kasteeltje. Wordt geloof ik ook wel genoemd in de tips op Zoover. Maar ik vond het eigenlijk wel makkelijk om de auto gewoon op de camping te laten staan, hoefde ik me daar in ieder geval niet druk om te maken.
@Kuki. Zoiets heb ik idd ook al eens voorbij zien komen. Wij hadden anders idd precies hetzelfde idee. Auto mooi bij de caravan en zelf op pad. Maar jah, kids dachten er anders over was er zelf al paar keer dus was geen must. Nu willen ze nog wel een keer maar nu wachten ze maar. Ben toch blij dat we het niet gedaan hebben. Had mij waarschijnlijk geergerd met 2 dwarse kids die alles afkraken
Nou inderdaad! Mijn kinderen willen nog een keer terug naar de Eiffeltoren en dan naar de derde tranche. Die dag dat we er waren, was het te druk en hadden ze de 3e tranche tijdelijk dicht gedaan. Echt balen! Heeft een van jullie eigenlijk ervaring met het buffet in SL, Hunter's Grill? Ik zag foto's op FB voorbij komen en dat zag er echt lekker uit. Vond de prijs ook goed te doen (€ 34,95 voor volwassenen, dat is nog zonder de jaarpas korting).
@Kuki nee nog nooit gegeten stond op het lijstje maar is toen cape cod geworden. Die had betere recensies Wat ik ook vaak voorbij zie komen is het buffet op de ranch. Dat schijnt ook echt een goede te zijn. Is dan alleen weer zon gedoe met rijden. @buddy nou idd zeg. Het is best heftig nu. Wegen rondom parijs zijn dramatisch. Winterbanden en sneeuwketting hihi. Alsof je op wintersport gaat. Waren ook veel attracties gesloten. Ook geen wonder met zon laag sneeuw op de baan. Vind het wel een heel mooi gezicht trouwens.
Ik vind het wel heel mooi om te zien hoor. In december 2012 waren wij er ook (DCR) en toen was het ook zo koud en sneeuwen! We hebben toen nog sneeuwpoppen gemaakt tussen de huisjes in. We hebben toen die (retedure) poncho's van DLP aangeschaft gewoon om de kou tegen te houden, terwijl we toch warm aangekleed waren!
Idd uitdrukken en samen met je paspoort laten zien bij aankomst. Dan krijg je daar de rest. Vroeger kreeg je bij een reisburo je vouchers ed al toegestuurd oid. TegenwTegenwoordig met online is de bevestiging voldoende en krijg je alles ter plekke.
Inderdaad veel plezier! Wij moeten nog 2,5 week geduld hebben! Ik heb 3 kaarten vol met de stempels dus wij kunnen 3 jaarkaarten verlengen. Precies goed omdat ik voor mijn auti-zoon natuurlijk niet zelf een jaarpas meer nodig heb.Ze verlopen 11 maart, jammer genoeg dus net niet lang genoeg om ze tot aan de Disneyrun te kunnen verlengen. Ik zou dolgraag weer mee willen doen, en dan ook de Halve erbij te doen, maar zonder de jaarpassen wordt het echt een veel te dure bedoeling allemaal (zelfs MET jaarpassen was het al duur overigens).
Nou was meer geluk dan wijsheid! De eerste kaart hadden we vol omdat er voor ons iemand in de rij stond die wat info aan ons vroeg over hoe jaarpassen aan te schaffen. Mijn man was bijdehand genoeg en bood gelijk de 10% korting aan, zo hadden we direct de eerste 3 stempels binnen. Vervolgens via een van de fora een oproepje geplaatst en toen had ik in de zomervakantie binnen 2 dagen de andere 6 stempels ook erbij. Ja, je bent er wel ff mee bezig (moesten iedere keer wel bijna een uur wachten bij BPA), maar het levert je ook wel wat op tenslotte!