Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Net toch halfpension bijgeboekt :)
    Oehhhh gaat nu opschieten, zoveel zin in!!
    Nog 16 nachtjes :D

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ah lekker!! Wij tellen ook af, zondag over een week vertrekken wij! 6 dagen Disneyland, heerlijk!!
    Onze jongste is nu doodziek ik hoop dat hij dan helemaal weer fit is.
    2 jaar geleden geleden gingen we snachts weg, ik werd wakker rond middernacht..en onze jongste was destijds bijna 5 en lag bij ons in bed,had ineens hoge koorts:eek:
    We zijn dus ziek richting Disneyland vertrokken.. Gelukkig was hij op de 3de dag een beetje opgeknapt (we waren er 5) en heeft toen nog wel kunnen genieten, maar wat balen was dat zeg!!
    Hij was natuurlijk niet 100% fit..
    Hopelijk knapt hij weer helemaal op de komende dagen en wordt er verder niemand ziek in ons gezin..:$

3. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ahhh jeetje! Ik denk er ook steeds aan, kinderen enorm aan het hoesten en zoveel zieken om ons heen.
    Beterschap voor je jongste! Ik duim mee dat hij snel helemaal opknapt en er verder niemand ziek wordt!

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dankje! Ja er zijn echt veel zieken. Hij gaat ook pas weer naar school als hij echt beter is. Hopelijk blijven jullie ook griepvrij!!

Peace vindt dit leuk.
  5. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Wij gaan ook aftellen....
    Zoveel zin in! We vertrekken de 25e en slapen in een hotel en dan de volgende dag naar Davy Crocket voor 5 dagen.

Ben ook zo bang dat eens van ons ziek wordt he. Je hoort het zoveel nu.

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ah leuk!! Wij vertrekken ook de 25ste vroeg in de ochtend. Slapen 1 nacht in Santa Fe, en dan 5 dagen Sequoia Lodge golden forest. Heerlijk!!

Hopen dat jullie de griep ook voor kunnen blijven!! Dat zou echt balen zijn!!

Hier staan elke dag extra fruit, groentesap en vitamine op het menu. Ik hoop ook dat onze jongste snel opknapt, en wij er niets van oppikken:eek:

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Seriel ooh hopen dat hij snel opknaptdan. Wij hebben 1 keer een zieke gehad. Gingen spontaan 2 dagen in de zomervakantie, kwamen we aan, man ziek koorts en alles. Dus zaten al vroeg weer in hotel. Gelukkig had ik medicijnen in de tas en heb hem compleet volgepropt ermee. Volgende dag ging het toen weer wat en hadden we toch nog een leuke dag. Tot 00.30 gebleven en weer naar huis gereden . wat vermoeiend was dat

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Wij tellen ook af :D

Nog last minute tips iemand? Dingen die we niet moeten missen, restaurants waar we heen moeten of iets totaal anders. Hoor het graag :o:

9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Het komt nu wel dicht bij voor iedereen..
    Wij vertrekken de 24ste rind 8u. Eerst een nachtje Magic Circus, daarna 2 nachten Santa Fe!

Nu maar hopen dat m’n bekkenpijn niet nog erger wordt!

10. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Rolstoel mee? Toen ik zwanger was met bi heb ik een rolstoel gehuurd en meegenomen naar Disney. Kan daar prima. Veel plezier!

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Ook al aan zitten denken, maar manlief kan niet en mij en de buggy duwen.. zoonlief zal wel veel lopen, maar nig niet alles denk ik..

12. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nee dat is waar.. Ik was daar met rolstoel toen ik zwanger was van de eerste. Elke avond een warm bad dan maar? Dat helpt wel een beetje.

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja dat is gewoon balen, ziek in Disneyland! Onze zoon is aardig aan het opknappen gelukkig, ik heb het nu zelf redelijk te pakken met hoesten,keelpijn, diarree en oorpijn. Maar we hebben nog ruim een week, dus dat moet goed komen!!

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Beterschap seriel , flink aan de vitamientjes ;)

siriel vindt dit leuk.
  15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Wij gaan er volgende week voor de 1e keer met z'n vieren heen! :)

Iemand nog beginners tips?
    Wat moeten we absoluut wel/niet doen?
    Of waar moeten we echt aan denken?

Nog een aanrader voor een website met nuttige informatie, tips & tricks?

:)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Leuk een eerste keer. Hoelang gaan jullie?
    Tipsen trics is vooral genieten.
    Wat je niet mag missen zijn vooral alle shows en parades .
    Voor de 8 jarige kunnen de achtbanen interesant zijn. Als ze daarvan houd. Onze 8 jarige vind dat niks hihi.

Neem tijd voor details, zo is er bijv in de arcade een telefoon. Neem deze van de hoorn en luister. Je hoort dan waarschijnlijk een gesprek van donald of mickey. Zon telefoon hangt ook in disney hotel. In adventure land staat een coca cola kist. Open deze ;) zulke tips? Hihi.

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

We gaan 4 dagen naar Parijs, waarvan 2 naar Disney :)

Leuke tips, dank je wel! Dat zijn inderdaad dingen waar je zelf niet zo snel op komt!
    Super leuk!
    De achtbanen gaan hem denk ik ook niet worden met onze 8 jarige. Als ik haar vertel dat ze in een achtbaan moet, wil ze denk ik spontaan niet meer mee :D

mama suus vindt dit leuk.
  18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Iemand ervaring als zwangere naar Disney? Zijn er veel attracties waar ik niet in mag? Ben dan 14 wkn zwanger..

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Als achtbanen niet modig zijn zou ik sws kompleet fantasyland doen daar is voor iedereen veel te doen. En pirates in adventureland . frontierland is dan voor jullie nu niks behalve wat rondlopen . discoveryland sws buzz . 2 dagen is niet veel maar met beetje planning moet het lukken . ;)

Deliana vindt dit leuk.
  20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Geen ervaring in Disney. Maar bij 14 wk zit je baby toch nog redelijk verstopt. En moet veel mogelijk zijn. Mogen is een ander ding. Je mag veel attracties niet in met je zwangere buik. Dit is net als in alle pretparken. Ivm aanklagers mocht er iets mis gaan met de zwangerschap.
    Zelf ben ik met zwangerschap van de eerste naar walibi geweest, heb alleen de ronddraaimisselijkworddingen overgeslagen. Achtbanen gewoon gedaan. Ze is nu 11 en gek op achtbanen .
    Zou kijken naar je eigen situatie. En of het prettig voelt. Een beugel die in je buik drukt bijv of over de kop.

Deel Deze Pagina