Voor ons is het nog 6 dagen! Ben alweer druk bezig met snackpacks maken en de kleine cadeautjes voor de CM! Dat is altijd zo leuk om te doen. Over ziek zijn en naar Disney gaan: afgelopen kerst: op maandag en dinsdag was ik doodziek, de woensdag/donderdag mijn man, in de nacht van vrijdag op zaterdag mijn dochter de hele nacht overgeven en op zaterdagochtend vertrokken we naar Disney.... Ik had dus extra plastic tassen mee (voor evt. overgeven in de auto), extra schone kleren, poetsdoekjes en zetpillen, diarreeremmers, PCM, noem maar op.... We zijn gewoon gegaan en eigenlijk knapten we allemaal die zaterdag heel goed op. Dinsdag terug naar Nederland gereden, op de zaterdag erna zouden we weer naar Disney gaan ivm de NYE Party, op donderdag mijn zoon heel beroerd.... We zijn op vrijdag nog naar de huisarts gegaan voor een AB-kuur omdat de longen niet helemaal schoon waren. Ik was meer gestresst over alle zieken dan de zieken zelf. Iedereen wilde gewoon naar Disney en ik zag het echt niet meer zitten. Maar het is uiteindelijk echt wel goed gegaan! :-D
Voor ons is het nu ook aftellen geblazen. Zondagochtend gaan we weg. De weersverwachting is vrij zonnig, maar wel erg koud. Thermoleggings, warme laarzen, mutsen, wanten etc liggen klaar. Ik hoop dat het een beetje uit te houden is in de kou, met name voor de kinderen. Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar We zitten in sequioa lodge, golden forest. Heb je daar een koelkast op de kamer?
Wij nemen ook altijd poncho's mee (wegwerp). Zeker als er een snijdende wind staat, houdt dat de ergste kou ook tegen. Thermoleggings e.d. liggen hier ook al klaar! IK heb nooit in SL gezeten dus dat weet ik niet. Alvast heel veel plezier gewenst! Tot wanneer blijf je?
Wat ben ik blij dat we niet geboekt hebben voor de voorjaarsvakantie. Het scheelde een paar honderd euro en was ook nog half pension. Enige wat ons tegen hield was de kans op koud weer in februari. En mijn man en ik zijn niet van de kou. Zooo blij dat we voor de mei vakantie hebben geboekt!!! Moet er niet aan denken om met dit weer de hele dagen dik ingepakt in een park te lopen. Maar goed...ik ben ook best een kouwkleum Voor de mensen die toch gaan....veel plezier! Hoop voor jullie dat het een beetje te doen is qua weer.
Daarom hebben wij inderdaad ook voor de voorjaarsvakantie gekozen. Maar zo koud had ik het niet verwacht. We kunnen ons er goed tegen kleden en als het echt niet meer gaat kunnen we altijd nog even terug naar het hotel om weer even op te warmen. Misschien houd de kou de dagjesmensen wel weg eg is het nog een stukje rustiger
Precies! En kou kan je je op kleden. Overigens ben ik ook een echte koukleum hoor! maar met het weer weet je het toch nooit. Wij zijn een paar jaar terug het laatste weekend van januari geweest en toen liepen we zonder jas!
Wij gaan volgende keer ook in de zomer zeiden we direct Maarrr we kleden ons lekker warm aan en zijn volop aan het genieten!
Voordeel is toch wel het rustige in feb. Wij waren er 2 jaar trug ook in feb. Nergens lastvan gehad. Thermolegging onder de broek. Muts op sjaal om. En door de korte wachttijden ben je konstant in beweging. Mei en zomer daarentegen sta je zo 45 min en lnger voor een attractie ( ook al gedaan) en dat is in de hitte ook geen pretje. Half uur of meerwachten om een patatje te bestellen of een koffie. Elk jaargetijde heeft zn plus en minnetjes. Veel plezier nog meiden
Nee bij kou loopt alles gewoon. Alleen bij hevige sneeuwval zoals laatst dan gaan sommige banen dicht. Maar dit is zelden. Heftige regenval kan ook uitvallen veroorzaken. Maar dat is dan meestal kort en geen hele dag.
Onderweg naar Disneyland, gelukkig aan het opknappen van een zware keelontsteking, was echt bang dat ik niet mee zou kunnen.. Ik vind de februari vakantie ideaal ondanks de kou. Al vaker gedaan en daar kan je je tegen kleden. Wij hebben bijna altijd kou en zon. Het is de rustigste vakantie. Ik ben ook eens in het voorjaar/ en de zomervakantie geweest. Lang geleden, maar gekkenwerk, en wachten in de hitte, echt verschrikkelijk! Ik ben een echte koukleum, maar in Disneyland is het altijd prima te doen. Wij slapen vannacht 1 nachtje in santa fe. (Geen toegang tot het park) en morgen TM vrijdag Sequoia lodge Golden Forest, echt zin in!! Meiden veel plezier!!
Wij zijn ook onderweg. Verwachting is dat we er over 2 uurtjes zijn. In de auto is het heerlijk met het zonnetje. Buiten wel fris, maar goed te doen. Heb net even de app gekeken en de drukte in het park valt mee. De kids zijn vanaf vanmorgen 6u al twee stuiterballen. Ze kunnen niet wachten tot we er zijn @siriel, fijn dat je weer bijna bent opgeknapt. Veel plezier de komende dagen.
Het is is wel echt ijzig koud in de wind nu.. wij zijn net ingecheckt in Santa Fe! Zitten in gebouw 18
Wij zijn ook vandaag aangekomen. Slapen een nachtje in Cheyenne. Net wat gegeten in Disney Village. Morgen naar Davy Crockett tm vrijdag.
Wij zitten in gebouwen 14, en morgenochtend naar Sequoia lodge. Daar hebben we net ook lekker een hapje gegeten. Ik vind de kou meevallen trouwens.
Ik heb trouwens heel vaak, dat ik Nederlanders hoor en dan denk, he...zou dat iemand van zp zijn. Hahahaha