Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whogenturf

21 jan 2014
    34
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik zat ook te denken om eens naar Disneyland te gaan, maar vraag me af of het eigenlijk wel de moeite waard is?

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Het is geweldig!!!!

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Ja ja ja!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ligt er aan wat je verwachtingen zijn. Ik vind het zeker de moeite waard, maar ik ken ook zat mensen die dit niet vinden. Het is niet alleen een pretpark maar ook grotendeels de disney beleving. Als je vooral gaat voor achtbanen bijv zou ik het niet doen. Ga je voor alles erop en eraan dus ook shows parades disneyfiguren dan is het de moeite zeker. Helemaal als je bekend met met Disney.

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zo we zijn er klaar voor! Over een 45 min vertrekken we, eerst nog ff langs de ortho met de oudste en dan door! Goed voorzien van warme kleding, thermoskannen, fleece dekens..... We hebben er zin in!

mama suus en Elena22 vinden dit leuk.
  6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Veel plezier en succes met die sneeuw rond Parijs!

7. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Wij zijn onderweg naar huis. De oudste heeft genoten. De jongste heeft helaas weinig van alle magie meegekregen. Die heeft de afgelopen 4 dagen alleen maar staan blauwbekken van de kou. Door de kou heeft ze er echt niet van kunnen genieten jammer genoeg.
    Mochten we ooit nog eens gaan, kiezen we een wat warmer seizoen uit.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Veel plezier kuki

Ammie dat is zonde dat de jongste het zo koud had. Ik raad je oktober aan. Dan heb je kans op tshirt weer maar ook gewoon normaal winterjassen weer. Wij hebben het in okt nooit te koud of te warm gehad. Perfecte tijd , en nog mooi verzierd ook.

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Er lag her en der nog wel wat sneeuw en het is nog best koud, maar lang niet zo koud als het in Nederland was. We zijn als eerste naar BPA gegaan en hebben met succes onze jaarpassen verlengd voor een half jaar (door de parrinage).

Daarna 2 attracties gedaan en naar Village gelopen waar we hadden afgesproken met het gezin waar we deze dagen mee optrekken. We hebben gegeten bij Rainforest Café. Ik was er nog nooit geweest, vond het wel heel erg leuk!

Nu lig ik in mijn Novotel-bedje, morgen en overmorgen gaan we weer Disney in!

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben geboekt en gaan 14 augustus voor een week :) Gaan slapen op een camping in de buurt (Le Soleil de Crecy). Mijn man wilt in december ook nog een weekend, iemand dan nog suggesties voor betaalbare slaapopties?

11. Lanelle

Lanelle Lid

5 mrt 2015
    20
    1
    3
    NULL
    NULL
    Over 3 weken gaan wij naar Disneyland Parijs! Nog nooit geweest dus al veel aan het googelen geweest naar tips etc.

Al best wat nuttige info gevonden, maar waar ik nog benieuwd naar ben; welk restaurant raden jullie aan? Liefst een beetje betaalbaar maar wel gezellig? Weet dat er verschil zit in counterservice, buffet etc. Benieuwd naar jullie ervaringen

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Wij hebben heel leuk bij hakuna matras gegeten!

13. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Wij zijn onderweg naar huis. Nog 2 uurtjes rijden.
    Zondag een nachtje in Cheyenne geslapen via Booking.com zodat we maandag op tijd de tickets konden halen.
    Vanaf maandag in Davy Crocket waar we helaas vanwege de kou donderdagochtend geen douche of warm water meer hadden. Ipv verhuizen naar een andere bungalow konden we de laatstr nacht, vannacht dus overnachten in Santa Fe.
    Dus 3 accommodaties gehad de afgelopen week haha!
    De jongste heeft wel echt last gehad van de kou. Verder super gehad.

amdaa vindt dit leuk.
  14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    @Lanelle
    Wij gaan vaak naar plaza gardens. Dit is een buffet restaurant met voor ieder wat wils.
    Met kerst zijn we in rain forrest geweest, dit is ons ook erg goed bevallen.

Alvast veel plezier

15. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Wij hebben gegeten bij Annette's Diner, Rainforest Cafe, Vapiano en MacDonalds.

Rainforest erg leuk, redelijke prijs. Annette's vond ik niet heel bijzonder (voor de prijs) en snap de drukte daar niet zo.
    Vapiano was lekker. Wel counter service. Maar prijs kwaliteit prima. En MacD spreekt voor zich denk ik :)

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben vorig jaar bij Davey's Tavern, Plaza garden en McDonald gegeten. Mac was echt te druk en vonden wij dus nog slechter dan hier. De andere twee waren allebei buffet en heerlijk gegeten.

17. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wij zijn vannacht ook weer thuis gekomen na 3 fantastische dagen! Wat hebben wij genoten zeg! Kindjes donderdag wel een paar keer gehuild van de kou, maar we vonden het ook extra magisch met de sneeuw!

18. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij gaan over 5 dagen!

Uit eten tips: is het handig om overal van te voren te reserveren? En kan dat alleen telefonisch?

En weten jullie of er een shuttle rijdt van de parkeerterrein naar de ingang? Vond het vorige keer een takkeeind lopen met kinderen.

We verblijven ook in Davy Crocket.

19. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Reserveren is handig ja. Dit kan telefonisch, in het restaurant zelf, bij city hall en volgens mij ook in de disney hotels.

Nee er rijdt geen shuttle.
    Alvast veel plezier

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En wij zijn vannacht weer thuisgekomen! Eigenlijk hebben we heel mooi weer gehad, soms een zonnetje erbij en niet zo smerig koud als in Nederland. Gisteren was het 7 graden.

Het was erg leuk, ook natuurlijk omdat het verlengen verder goed was gegaan. Wij hebben bij Rainforest Cafe gegeten, echt heel erg top, bij Fuente del Ore (prima verder voor een counter service) en bij Vapiano. De laatste was ook weer top, tot nu toe nog altijd fantastisch gegeten daar.

Ik stond alleen vrijdag met hoofdpijn op en dat is uiteindelijk in een migraine gegaan. We waren met een ander gezin samen en zouden die avond t/m het vuurwerk blijven (park was tot 20:00 uur open). We hadden gegeten bij Fuente en het was rond 19:15 uur en voelde me echt zo ellendig, maar wilde gewoon tot het vuurwerk blijven voor dat andere gezin (het was hun allereerste keer Disney). En mijn man kijkt me eens aan en ik vroeg mijn kinderen hoe graag zij het vuurwerk wilden zien. Mijn kinderen zagen al aan mij dat ik echt zo beroerd was en zeiden direct dat dat niet hoefde. Ik huilen want ik kon gewoon echt niet meer, de gedachte dat ik nog 3 kwartier moest wachten, dan nog dat vuurwerk en dan weer teruglopen naar de parking, ik wist niet hoe ik dat ging doen. Mijn man heeft met ze overlegd, zij zijn gelukkig wel gebleven, want als zij ook mee terug zouden gaan als ik terug zou gaan, dan had ik me verplicht gevoeld om alsnog te blijven. We hebben hen onze dekens en plastic tassen gegeven om op te kunnen zitten en wij zijn naar de auto gelopen. Ik heb echt met de ogen dicht gelopen, kon niet meer scherp zien en alles deed me pijn aan de ogen. In het hotel gelijk onder de douche en medicijnen ingenomen en natuurlijk kon ik niet slapen van de hoofdpijn... Gistermorgen had ik een kop van beton maar heb me toch naar het ontbijt gesleept. Daar knapte ik wel iets van op en we zijn dan ook terug naar het park gegaan. Dat was hoe dan ook wel gebeurd hoor, maar desnoods was ik in het hotel achtergebleven en was de rest wel gegaan. Ik heb geen enkele attractie gedaan maar eerlijk is eerlijk, gelukkig knapte ik in de loop van de dag wel steeds verder op!

We hebben afgezien van die migraine aanval echt een hele mooie tijd gehad daar en we kijken alweer uit naar onze volgende trip! Wordt waarschijnlijk de Meivakantie!

Deel Deze Pagina