De laatste keer dat ik er was, was er dus wel een personeelslid dat mensen liet schrikken. Vind het personeel in de Tower of Terror soms heel leuk, sommigen leven zich echt helemaal in in hun rol. Jammer genoeg zijn er soms ook mensen die er bij staan alsof ze er helemaal geen zin in hebben. Eigenlijk moet ik dit topic niet meer lezen, krijg zooooooo veel zin om weer naar Disneyland te gaan . Maar ja, ik heb er niet zo veel zin in nu ik zwanger ben en toch bijna nergens in mag. Ooit met ons kindje, dat zal dan wel extra speciaal zijn.
Haha, nou, tijdens de wachtrij hoeft het van mij niet zo, ik vind de wachtrij echt afschuwelijk. Het is dat ik het vallen zo heerlijk vind, anders zou ik 'm vanwege de wachtrij echt overslaan 'Mommy? Where are you mommy? I can't find you..', brrr, echt, overal kippenvel, ik hou daar helemaal niet van Ik heb echt een hekel aan schrikken en in die wachtrij heb ik constant het idee dat ik om me heen moet kijken omdat er elk moment, van elke kant, iemand aan kan komen die iets van me wil. Nu is dat ook ongetwijfeld de sfeer die ze hebben willen creeëren, dus wat dat betreft is het eigenlijk alleen maar goed gedaan natuurlijk, haha. We hadden wel een keer een jongen die met zo'n gemene grijns op z'n gezicht stil bleef staan en iedereen aan bleef kijken terwijl de deur dichtschoof. Dát vind ik dan wel weer leuk
Haha ja ik herken je gevoel wel hoor. Mijn man vind het een afschuwelijke attractie. Hij is één keer mee geweest en "nooit meer!" Dus ik sta altijd alleen in die wachtrij en ik krijg ook best wel de kriebels. Gelukkig kan ik vaak de helft overslaan omdat ze vaak wel mensen zoeken die in hun eentje zijn om de lift op te vullen.
was er zelf nog niet in. maar ml en dochter de laatste keer wel. die hebben zich kapot gelachen met die lift jongens. eentje die wilde ml laten schrikken. dus hij "dochter... laat dat haha " kwam hij er dus achter dat zij het niet was.
Na jullie verhalen met medewerkers van disney komen weer leuke verhalen naar boven: Ook leuk met de nederlanders die daar werken, z'on 18 jaar geleden was ik met mijn ouders en andere fam in Disney, bleken heel veel nederlandse mensen in de rij te staan bij pirates of the carribean. De nederlandse castmember kreeg dit door en riep dat we met alle nederlanders een liedje gingen zingen, dus de halve rij was andre hazes aan het zingen, zo grappig. En een jaar of 8 geleden was ik met een vriendin, stond vrij vooraan bij de lift bij tower of terror, werkt daar een hele knappe jongen. Dus vriendin en ik zaten gezellig te kletsen over hoe leuk hij er wel niet uitzag, totdat hij ineens breed lachend zei: Dag dames, ik heb jullie leuke verhaal wel gehoord! Haha we werden best rood volgens mij
Erg leuk idd die Ned cm. Haha merlijn sta je dan Wij hadden in okt wen Nederlandse Jack , echt leuk voor der kids. Ze hadden zo hele gesprekken met hem. Das toch makkelijker dan Engels.
Wij zijn vanmorgen verder vertrokken naar zuid Frankrijk. Prinsessen paviljoen was niet te doen helaas. 90 a 120 minuten is met een dreumes niet te doen. Dus us ze helaas niet bij de prinsessen geweest. Dit was het ook voor de komende jaren weer. Misschien over een jaar of 4 als ze beiden groter zijn ga ik alleen met ze.
We zijn nog opzoek naar 2 stempels. is er nog iemand van plan een jaarkaart aan te schaffen in juli? we geven naast de 10% nog wat extra's je kan een pb sturen voor meer informatie @ one of kind nog veel plezier in zuid Frankrijk. sinds er bij het prinsessen paviljoen geen reserveringssysteem meer is doen wij het ook niet meer. eerder kon je gewoon 1 iemand in de rij laten staan. nu moet je er met zn allen staan. vind ik een groot nadeel
Wij willen nog jaarkaarten aanschaffen dit jaar, maar moet je dan ook in / voor juli in Disneyland zijn geweest? Wij gaan pas in oktober weer namelijk..
Hi, ik zag dat je ng niet heel veel reacties had gehad op je vraag over het radison blu hotel. Het is een erg mooi hotel. Wel een beetje zakelijk maar kamers zijn mooi en netjes en bedden zijn goed. Ontbijt is daar ook erg goed. Denk wel een van de betere als je vergelijkt met de geselecteerde hotels. Ik vind het zeker de moeite waard maar wij hadden toen wel een aanbieding waar ontbijt bij in zat uit mn hoofd. Fijn hotel iig. Veel plezier als jullie gaan.
aargh, heb net goede aanbieding over mail gehad voor onze vakantieperiode. maar kan niks boeken nu!!!!!! zo frustrerend weet nog niet of man vrij kan krijgen. en tjah boeken en dan weer annuleren is ook zon gedoe.