jee ik mag boeken woehoe, nu wil ik alleen nog ff disney bellen vragen wat een disneyhotel kost. ff kijken hoe ik de nederlandse kan bereiken. de duitse zegt gewoon 35% en dat is me te duur. kom dan een keer zohoog uit als met een partner hotel dat vind ik dan zonde van het geld. ik had trouwens gebeld voor cheynne 5 nachten nieuwe kamer zou dan 744 kosten en oude kamer 679 . de gerenoveerde kamers zijn met een 2 persoons en dan nog een bed met zon lade eronder. die veel kids ook hebben thuis voor logees hihih. tenminste mijn vriendinnen hadden die vreoger haha. omdat ze dus gerenoveerd zijn is het ong 65 euro meer. dus voor diegene die cheyennen geboekt hebben. je hebt mazzel als je in een nieuwe komt
Wanneer willen jullie gaan? Er loopt momenteel een jaarkaart actie met 60procent korting op room only
heb net ook de belgische gebeld, dat lukt wel vanaf hier. stomme 0900 dingen in ned. maar goed ook deze zei dat die periode 35% is. dat is dan toch te hoog vind ik.
De actie die nu loopt was volgens mij alleen mei en juni. Nieuwe 60% acties zijn nog niet bekend gemaakt
aah ok dan schiet het idd niet op. dan blijft het duur. dan boek ik gewoon weer b&b die beviel ons goed. nieuw en alles nog fris. en leuke prijs
Leuk dat je weer kunt boeken mamasuus, geniet van de voorpret. En oktober heeft vaak niet zulke hele goede acties bij disney zelf omdat het dan toch altijd wel vrij druk is
jaaaa, hihihi ben er zelf ook blij mee. word dan ook voorlopig echt de laatste keer voor de komende jaaaaaaren. het is anders echt niet te betalen voor ons vier vind ik. en in okt is er gelukkig alweer veel geopend. zover ik nog weet alleen btm niet. dat is nog te overzien.
woehoe geboekt!!!!!! jack we komen weer op bezoek!!!! is toch weer b&b geworden. wel een nachtje minder. 4 nachten voor 284,80 inclusief ontbijt. nachtje meer was 356 nu maar dat vond ml te veel. hij is al disneymoe haha. was gelukkig nog in de aanbieding nu bij expedia hebben nu 1 nacht gratis want normaal kost het 356 voor 4 nachten. eeste dag zijn we wel al kwijt maar goed dat is niet anders. tenminste als het ml lukt want die wil smorgens een marathon lopen. momenteel lukt het verre nog niet zo dus miss stelt hij hem nog wel uit.
Hebben jullie het gelezen? Ook de promotie mbt de Fantasy-kaarten gaat er per 1 juli uit. Zo wordt het steeds duurder om toch opnieuw jaarkaarten te kopen!
Ah, dat is balen zeg Waar staat het? Ik kan het op de site niet vinden. Wij wilden het aanschaffen eigenlijk nog even uitstellen tot na onze zomervakantie, maar dan kopen we ze toch deze maand maar. Scheelt wel érg veel! Je moet ze toch binnen 6 maanden om laten zetten in Disney?
Las het ook in de mail. Hij zou zorgen voor een voorraad . Voor dec moeten ze dan omgewisselt zijn. Dus als iemand van plan is dit jaar aan te schaffen is dit het tijdstip voor ze op zijn. Weet niet wat het scheelt trouwens met normaal.
In ons geval zou het normaal 719 euro kosten, nu dus nog 555. Maar ja, wij willen pas vanaf september 2017 jaarkaarten hebben en dan kerst 2017 (en hopelijk Oud en Nieuw) daar door te kunnen brengen. Dat zou dan niet kunnen.
Zo das een best verschil dan. Vond die aktie met kibderkaart ook echt super wij hadden dreams voor 570 voor vier personen . Echt jammer dat dat niet meer komt. Voor ons word dit dus ook echt de laatste keer de komende jaaaaaren
Wij hadden destijds de 4 kaarten zelfs voor 500,00 (1 kinderkaart, 3 volwassenen). Dus het verschil is enorm. Maakt toch echt wel dat ik een heel klein beetje zit te twijfelen!
Snap ik, het is een hoop geld. 10% van 700 nog wat is nou niet echt veel ook. En als je eind deze mnd zou kunnen halen dan zijn ze nog in te wisselen tot eind dec toch? Dit jaar oud en nieuwe volgend jaar kerst win win hihi.