Nee, want het punt is ook nog eens dat tot september 2017 een flink aantal van onze favo rides dicht zijn vanwege onderhoud. Dus dat vinden we echt zonde. We gaan gewoon flink doorsparen en dan komt het vast wel goed.
Het enige wat mij tegenhoud bij de jaarkaarten is dat de korting op de disney hotels minimaal is, echt jammer
Kuki, in theorie zou dat jah ook passen. Alleen dan minder vaak . Wij vinden het van btm ook jammer. Maar verder is er niks belangrijk dicht dit jaar okt. Tram tour vinden ze niet erg. En star tour tjah we hebben dit laatste keer paar keer gedaan als afscheid hihi. Verder is alles geopend. Oog jah tundet me sa maar das ook geen ramp. Vind het wel leuk voor jongste dat trein weer rijd. Merlijn idd vind een disneyhotel echt niet leuk qua prijs. Ook niet met korting. Het is dan nog een keer zoveel als andere hotels en dat vind ik zonde. Slaap en ontbijt er alleen.
Klopt, alleen vinden wij een disney hotel ontzettend leuk, dus word voor ons even kijken wat het beste te doen.
ok dit kan echt niet hoor meiden, we stonden op pagina twee!!!!! heb mezelf ff lekker gemaakt met disney shanghai whaaaaa echt een droom zeg. wat een gave atrakties zijn dat. nu denk ik dat dt nooit wat word hoor. zon eind vliegen pff. en de prijzen zijn zo goed als het zelfde als hier maar jeetje zeg echt gaaf. pirates alleen al. wat een animatie is dat wow.
Die tron attractie waarbij je op motoren zit lijkt mij ook erg gaaf. En ja mama suus als ik ook even niet actief mee klets
Echt schandalig blaine ;-p Tron ook zoiets idd wow. Doolhof van Alice ook zo gaaf. Alles in overtreffende trap. Vandaag ook al ff wezen neuzen voor restaurant. Hebben 4 avonden. Heb echt nog geen idee. Wil toch niet meer dan 80 euro eraan uitgeven elke avond. Na korting dan hihi. Inventions Ed vallen dan dus af. Denk dit keer ook la cantina in santa fe. Kids zijn gek op buffet. Man kwam nog met bleu lagoon. Dat is dus miss nog optie en dan vooral het sfeertje dat er hangt. Al denk ik dat rainforest dan beter past qua menu. Aargh keuzes keuzes.
Wij vinden lucky nugget, zit in frontierland ook altijd goed, gewoon tafel bediening en burger achtige dingen maar bevalt ons goed en ook prijstechnisch gezien goed te doen. De vis en chips die naast meet mickey zit is ook zeker goed om even te eten al zul je daar met een echt grote eter niet genoeg aan hebben . Hier eet zoonlief nooit alles helemaal op en neemt manlief dat er bij. Rainforest is altijd leuk natuurlijk en ik vind annettes ook leuk, en eten is mij daar nog nooit tegen gevallen. En ja het ziet er echt gaaf uit, maar pfff daar zullen wij wel nooit komen alleen de reis er heen zal al kapitalen kosten
lucky nugget zat ik ook al naar te kijken. vorige tripje zijn we er weer uit gelopen, dit was omdat we er wilden lunchen en vond het voor del unch vrij prijzig haha. ze hebben daar nu ook weer entertainment dus die is een kanshebber haha. hebben laatste keer twee keer bij pinochio geluncht dat vond ik nog gaan. ff een patatje voor de kids. en ml een menu want die is id veel nodig. is een sporter en eet echt de hele dag door haha. (kon ik dat maar) annete kriebelt mij ook nog. probleem is alleen dat ml dus niet zovel vette hap wil hebben. en die paar dagen hamburger en co vind hij dus niks. miss krijg ik hem nog zover haha. precies shanghai is zon eind weg. heb dus ff gekeken vandaag,verveelde me behoorlijk haha. en de prijsen liggen per dag volw ticket ong 68 euro en 1 nacht in toystory hotel was 216 ofzo. echt heftig die prijzen. combi kan op het moment nog niet. je moet alles los boeken.
Ik lees hier vaak mee omdat ik een groot fan van Disneyland ben, maar ik kom er bij lange na niet zo vaak als jullie (eens in de 4/5 jaar), dus schrijf nooit mee. Maar aangezien de echte kenners hier zitten heb ik een vraag. Ik zou ontzettend graag eens in de kerstperiode gaan, maar vanaf deze zomer zitten wij helaas gebonden aan de kindervakanties en als iets de lol er voor ons afhaalt is het wel rondlopen in een stervensdruk park. Hoe zit dit in de kerstvakantie (zowel echt tijdens de feestdagen als in de rest van de vakantie/weekenden in die periode)? Kun je dan over de hoofden lopen?
@mamasuus, op zich toch wel redelijk normale prijzen . Dlrp kost entree ook zoiets dus dat valt mij dan nog mee, Amerika is stukken duurder zag ik laatst . En die man van jou ook haha, laat hem maar broodjes mee sjouwen . Ik ben met zulke dagen zelf juist geen grote eter en mijn man klagat altijd dat we te weinig eten met uitjes, ik vind het zo zonde van de tijd om telkens uitgebreid ergens te gaan zitten en heb voor tussen de middag meestal broodjes enzo mee, @EdN, uhm tja kerstdagen zelf is druk druk druk, de kerstvakantie op zich ligt er aan wanneer je gaat, ga je bijvoorbeeld eerste week januari dan valt het wel mee qua drukte, alles is er dan ook nog behalve de kerstman die is echt tweede kerstdag voor het laatst, maar de dagen voor de kerst staan over het algemeen bekend als druk, er staat 1-2 pagina's terug een drukte kalender spiek daar maar eens oo dan heb je een indicatie, mijn ervaring is dat als je het kerstseizoen wilt bezoeken je het best in november door de week kunt gaan.
Ben er nog nooit geweest in die periode. Maarcdecafgelopen jaren komt het vaker voor dat het park dan echt vol is. Dagjesmensen worden dan zelfs geweigerd. Gemiddelde wachttijd 60 min. Kerstperiode spreekt mij dus ook erg aan maar de mensenmassa houd ons tegen.
Shanghai lijkt me ook ontzettend gaaf ja! Eerst maar eens walt disney world florida plannen, ben er de laatste tijd een beetje mee bezig en vind het totaalkosten plaatje best meevallen (er is elk jaar een aanbieding die even geld, scheelt veel)! Dus misschien gaan we wel eerder dan de planning is .... Eerst maar weer eens parijs in 2017, duurt me eigenlijk veel te lang, maar wil pas weer gaan als allen open is.
Ik ben er met 1e en 2e kerstdag geweest. Megaaaaaaaaaaaaaaaadruk, wachtrijen van 2 uur waren heel normaal. Ik zou het normaal nooit gedaan hebben, maar wij hadden jaarkaarten en ik wilde gewoon echt een keer kerst meemaken in Disneyland. En we hadden jaarkaarten, dus als we dan in niet zoveel attracties zouden komen, maakte dat niet uit, omdat we nog tig keer terug zouden gaan. Dat hadden we er wel voor over. Het was het absoluut waard, want ik vond het wel heel bijzonder magisch hoor! Ik zat echt met een brok in mijn keel bij de kerstboom te luisteren naar het koor ´s avonds. Kippenvel!
Wij overwegen om dit jaar ook met kerst te gaan, met deze redenen Moet wel financieel mogelijk zijn allemaal uiteraard, maar dat zien we tegen die tijd wel. Gisteren hebben we m'n moeder (en broertje) jaarkaarten cadeau gedaan voor haar verjaardag. Vind het nog steeds zo gek dat een jaarkaart goedkoper is dan 3 dagen entree, maar goed. Wij hebben nu 15 - 16 - 17 oktober op de planning staan, maar m'n man weet nog niet helemaal zeker of hij dan vrij kan krijgen. Anders wordt het een ander weekend in oktober of november.
Lekker vooruitzicht Halloween lijkt me zo leuk. Ben dezelfde periode als jou vrij dus hoop dat we ook kunnen gaan. We gaan van de zomer de jaarkaarten verlengen. Hopelijk alles met stempels maar als dat niet gaat lukken dan gelijk 6mnd kado.
dat met die stempels snap ik nog steeds niet haha. wij gaan ook weer in okt. meteen de laatste keer want half okt zijn de karten afgelopen. we zijn er dan 3 keer geweest met onze drea,s hebben ze er dus goed uit naar mijn idee.
Als je 3 personen hebt die een jaarkaart willen kan je ze korting geven in het bpa. Per persoon krijg je een stempel. Bij 3 stempels is je kaart vol en kan je gratis verlengen voor een jaar.
Ik wil de tickets gaan boeken. Waar kan ik de 2 parken voor die actie prijs van 50 euro boeken? Het is voor in augustus.
Maar dan moet je tegelijkertijd in het park zijn ook, toch? Lijkt me een hele uitdaging om er 3 te vinden (en dan ook nog x het aantal gezinsleden, denk ik?), haha.