Mijn moeder wil alleen in hotel new york. In januari gaan we 3 dagen mijn ouders zijn in dec 45 jaar getrouwd. Dan is een jaarkaart en los hotel niet goedkoper. Ik ga met mijn broer en zijn gezin en mijn vriend en mijn kinderen al 1 nacht eerder naar vienna castle of hoe het ook heet. Zodat wij die maandaf alle tijd hebben mijn ouders komen dan in de loop van de dag dan hoeven ze niet zo vroeg op
Leuk, nog in kerstperiode of al in se star wars? Starwars lijkt mij ook echt gaaf. Voor veel mensen ook baalmoment want die drie mnd heeft dreams pauze. Is ook te heftig natuurlijk twee avondshows
Waar heb je het over? Ik ben even niet goed op de hoogte geweest van alle ontwikkelingen wij vertrekken 2 januari tm 4 januari. Ik hoop dat dreams er wel is
Jah dan is nog kerstseizoen toch? Ik dachy dat starwars 7 of 17 jan begint. Vanaf dan zou dreams niet te zien zijn. Er is dan een soortgelijk iets op de tower in de studio. Dat is dan 3 mnd . Zodat ze mainstreet en kasteel kunnen pi pen voor de verjaardag in april.
ow oke nee wij zitten nog in kerstseizoen als het goed is. dus helemaal leuk vind ik zo'n leuk seizoen. Ik had ook niet verwacht nu alweer te gaan. Ik dacht pas weer 2018 of zo
Leuk leuk ik wil ook eens in dat seizoen. Lijkt mij ook erg mooi. Al ben ik afgelopen jaar ook verliefd geworden op haloween sfeer. Vind dat ook super. Frozen vond ik niet zo geweldig. Beetje karig
Halloween is ook erg leuk. Maar kerst vind ik ook heel leuk. Mijn nichtjes zullen de frozen show toch leuk vinden want zijn hun favorieten
Frozen sing a long was idd grappig hoor. Maar bedoel meer het hele summer fun seizoen. Bijv de rondgang met koets drie keer per dag. Dat was echt gewoon stom. Als ze dat npu iets meer uitbreide. Een klein paradetje ofzo. Dit vond ik gewoon sip. Hihi. Echt zonde van de tijd. En daardoor naam frozen summer fun ook niet waard. Aangezien dat 1 van weinige exttas was.
Waarom ben ik toch altijd zo nieuwsgierig..... net ff gekeken wat vier dagen eind jan zouden kosten. En ja hoor ik vind het acceptabel 500 in santa fe. onze meid is dan nog zonder elf dus met actie van nu gratis. Pff ik mag toch niet van ml maar goed het is zon koopjr
Jaarkaart keer vier is bijna 900. We hebben dreams. En zo vaak wil ml echt niet meer. 1 keer vond hij leuk maar nu dus al drie keer met kaart geweest en volgende mnd nog eens. Dan nog hotel. Dus jah dat krijg ik nu sws niet voor elkaar we zijn ook nog aan het bouwen word dus denk ik iets teveel van het goeie. Maar ik wil zo graag star wars zien. Hihi. Word enkeltje YouTube denk ik.
Meisjes, een vraagje, waar jullie hopelijk het antwoord op hebben. Wij hebben jaarkaarten gekocht via DLP-kaarten. We hebben nu van die kaartjes waar heel veel in het Frans op staat, met onder andere iets over 'Bureau Passeport Annuel'. Wij kunnen 4 november pas na schooltijd gaan rijden en ik verwacht dat we rond 18u bij Disneyland aan zullen komen. Disneyland Park is die dag geopend tot 19u en Studios tot 18u. Nu wilde ik voor de zekerheid even navragen of Bureau Passeport Annuel ook tot die tijd geopend is, of dat zij eerder sluiten, dus stuurde ik een facebookberichtje naar Disneyland. Ik kreeg een berichtje terug waarin gezegd werd dat het afhankelijk is van welk soort kaartje we hebben; een waardebon die je kunt inruilen voor een tijdelijk jaarpaspoort bij de kassa (dat kan tot sluitingstijd) of een kaartje dat geruild moet worden voor een definitief jaarpaspoort bij BPA. Gezien er iets over BPA op de kaartjes staat, ga ik ervan uit dat het om die kaartjes gaat. Er werd aangegeven dat BPA van 10u tot 17u geopend is. Omdat wij pas na 17u aankomen, heb ik gevraagd of we dan 's avonds nog wel het park even in kunnen (voor Dreams) of tenminste wel gebruik kunnen maken van de EMH de volgende ochtend (gezien BPA pas om 10u opent). Degene waarmee ik sprak wist het helaas niet en moest het na gaan vragen, hij komt er nog op terug. Weten jullie dit heel toevallig? Ik vind het al zo zonde dat we maar een weekendje kunnen, maar als we dan ook nog de EMH missen op zaterdag, zou ik dat helemaal vreselijk jammer vinden..
Even aan de persoon van dlp-kaarten vragen. Die heeft vrijwel altijd antwoord op dit soort vragen of zoekt dat voor je uit
dat denk ik ook idd dat je het het beste hem ff kunt vragen. het zijn wel de kaartjes die je driect moet omruilen zover ik weet. emh kun je volgens mij wel mee in maar daar benik mij niet zeker. maar denk dat martijn dit wel weet. of je er dan ook savonds en smorgens mee in komt dat weet ik niet.
@shadixx, nee dat kan niet op de dag dat je je kaarten laat scannen bij de ingang dan moeten ze die dag ook omgewisseld bij de bpa voor definitieve passen want je pas is maar 1 dag geldig dus als je na sluitingstijd van bpa aan komt kun je ze niet omruilen. Wij hebben ook al eens voor bij de kassa staan vragen of bpa nog open was, die vrouw ja nog een kwartier wij snel naar binnen en mijn man vast vooruit naar bpa, ik ben niet zo snel , komen we daar zeggen ze ooh doe rustig aan we zijn er nog hoor . Maar bpa sluit meestal een uur voor sluitingstijd van het park, dus dat wordt die dag hooguit village
Ah okay.. Nouja, de avond vooraf missen vind ik niet zo erg (ik vind, in tegenstelling tot de rest van de wereld, Dreams toch niet zo spectaculair, maar m'n moeder en broertje gaan voor het eerst en die willen het wel graag zien uiteraard, ik dacht, dan hebben we dat vast gehad ), als de EMH de volgende ochtend maar wel gewoon kunnen. Dat zou ik echt zó zonde vinden anders. Daar kan je dan toch wél gewoon gebruik van maken? Want op die dag worden ze dan ook omgewisseld.. Anders moeten we maar een afspraak bij de tandarts plannen ofzo, 2 uur voor de school eindigt. Als die afspraak dan voorbij is, duurt de school nog een uurtje en tja, het is de moeite natuurlijk niet om daarvoor nog helemaal terug naar school te gaan, kunnen we net zo goed vast gaan rijden..
ja dat zou ik ook proberen om een paar uur eerder te gaan zodat je ze toch nog kan omruilen en dreams kan zien.
Als ik me goed herinner, kan dat ook niet en mag je er pas vanaf 10:00 uur in..... Laat ik het zo zeggen, toen wij onze jaarkaarten gingen omwisselen (herfst 2014), mochten wij er pas om 10:00 uur in. Mijn echtgenoot is in 1 streep naar BPA gelopen om om te wisselen, terwijl wij vlak in de buurt naar de parade (Halloween-parade met de Villains) keken. Het was enorm druk bij BPA, hij heeft bijna een uur moeten wachten. Denk eraan dat je ALLEMAAL aanwezig bent in het BPA op het moment dat je aan de beurt bent, omdat van iedereen een foto moet worden genomen voor je jaarpas!!
qua drukte kan het erg verschillen. wij waren er vorig jaar herfstvakantie, kwamen rond de middag aan ,zijn doorgelopen naar bpa en waren zeer vlot aan de beurt. als je via de pc kunt en wilt gaat het daar nog sneller. wij vonden het prettiger met een mens te doen hihihi.
Volgens mij kan om 8.00 uur naar binnen metde emh wel gewoon want je hebt immers een jaarkaart op dat moment in je bezit maar moet hem alleen nog even inwisselen. Ik weet eigenlijk 99% zeker dat dat kan, Martijn kan jou hier zeker weten een antwoord opgeven, maar ik zeg van wel.