daar heb ik op gekeken toen ik heb geboekt.. in juni vorig jaar. het is niet dat ik elke dag daar kijk
Wij gaan in juni, 2 nachten, 3 dagen. Aanbieding geboekt met halfpension. 'Opwaarderen' naar volpension is 136 voor 2 volwassenen en een kleuter (4.) Zouden jullie dat doen?
Iemand een idee? Ik wil op een donderdag middag naar disney. Kan pas om 14.30 uur weg vanuit omgeving utrecht. Hoe zit dat met de drukte in belgie/frankrijk? Kom ik dan niet compleet vast te staan? Kan helaas niet eerder weg..... En op maandag weer terug naar huis. Wil s ochtends nog wel even naar disney. Hoe laat dan vanuit disney weg om niet compleet vast te staan? (In Nederland niet zo'n ramp)
ligt er een beetje aan welke HP jullie hebben.. dus wel hotel zitten jullie? Daarnaast is de vraag; zijn jullie grote eters en waar lunch je normaal? Wil je bij de lunch ook uitgebreid eten/zitten? (plekken waar je heen kan is afhankelijk van je hotel en dus je soort HP) Of vind je een kleinere snack/lunch ergens ook voldoende? Ik zou het laten afhangen van de plekken waar je dan kan lunchen en kijken of je daar normaal ook heen zou gaan.
oei.. dat is wel een lastig tijdstip.. Dan zul je ook pas rond 2000 uur normaal in disney zijn. Vind je dat niet zonde van je eerste dag? Kan je niet een dag later boeken? Terugweg zou ik lekker overdag gaan rijden.. dus rond uur of 12, dan heb je in principe geen/weinig files denk ik...
Volgende dag is ook zonde.. nu heb ik vrijdag zaterdag zondag de hele dag en maandag ochtend. Als ik dag later boek dan kom ik ook halverwege de dag aan dus halve dag weg.(ik ga niet snachts weg. Dat vertik ik. 1x gedaan maar nooit weer) ik wil echt bij licht rijden. En we gaan naar chene gris dus qua kosten maakt dat ene dagje weinig uit
Ik denk inderdaad dat je dan wel rekening moet houden met files. Ik zou wel zorgen dat je Antwerpen vóór de spits voorbij bent. Op een donderdag begint het vanaf 16:30 uur wel vol te lopen. Vanuit Utrecht naar Antwerpen is denk ik een uur tot 5 kwartier? Dus in ieder geval zorgen dat je dat als eerste gedaan hebt. Rij je via Gent of Brussel? Wij rijden altijd via Gent, vind ik echt veel prettiger rijden dan Brussel en veel minder chaotisch. Daarna zou ik het een beetje aanzien. je zit op Le Chene Gris (jaarkaart dus, neem ik aan ), dan zou ik gewoon lekker na Antwerpen dus kijken hoe ver je komt. Tegen etenstijd ergens stoppen om te eten en dan weer verder door naar de camping. Die dag zou ik sowieso niet meer naar het park gaan, gewoon lekker uitpakken en jezelf installeren op de camping. Alles klaarleggen zodat je de volgende ochtend lekker bijtijds naar DLP kan gaan. Over de terugweg: wij gingen altijd op zondag terug. Meestal pas tegen 16:00 uur, we zijn ook wel eens tot na de parade gebleven. Ja, je bent dan heel laat thuis, maar dat vonden we niet erg. Ik zou dan op de maandag tegen 15:00 uur echt wel uit het park zijn, dan ben je parijs in ieder geval voorbij voordat de spits komt. Onderweg is het wederom een beetje aanzien. je moet niet tussen 16:00-18:00 uur bij antwerpen willen zijn, maar dat ga je dan ook niet redden gelukkig.
volgens mij via brussel. vanaf utrecht zo'n 1 uur en 40 minuten. zo K*t. was mijn bedoeling om s'ochtends na de spits weg te gaan maar helemaal niet aan gedacht dat dochterlief net 5 is geworden. dus ze mogen maar 1 dag van school wegblijven. ze mocht maandag wegblijven van school maar donderdag moest ze echt komen.... ik wil nog even proberen of ik haar rond de lunch mee krijg. rond 12 uur. dat zal al een hoop schelen.
Dat zou wel heel mooi zijn als dat zou lukken. dan zou je evt 's avonds ook nog heel even naar het park kunnen gaan, als je zou willen.
Lovepeet, dat staat op verschillende plaats. Goed aangegeven. In ieder geval de grote projecten. De kleine onderhoud dingen is vaak maand ofzo. Dat weet je dus idd niet. Maar dat er groot gerenoveerd word is al langer bekend. Biepsje, wat de rest zegt. Ligt aan je hotel en je eetlust. Damay, aj das lastig . Wij gaan terug altijd rond 15 uur. Files hebben we dan nooit. Maar jah gaan alternatieve route. Heen heb ik geen idee. Wij rijden wel snachts. Donker is hst nu niet meer dus zou daar geen probleem zien. Savonds kan ook goed als je op camping zit. Dan ff uitrusten en volgende dag weer fris.
Meivakantie moet niet zo druk zijn als de zomer, ongeveer even druk als in de herfstvakantie en dat vind ik best goed te doen. Vooral als na 6en de dagjes mensen weggaan kan je nog veel mee pikken.
Thanks. Had hem inderdaad ook gevonden. Hmmmm, ik zou eigenlijk in juni naar disney gaan en begin volgende week naar ameland. Maar het gaat pokkeweer worden. Dus ik denk dat ik de plannen ga wijzigen en volgende week naar disney ga en dan in juni naar ameland... In juni kan ik pas naar schooltijd gaan rijden dus dan zit ik geheit vast in files. Als ik volgende week ga dan kan ik smorgens op tijd vertrekken en rustig aan doen. Wel in disney wat drukker dan doordeweeks in juni maar goed... en in juni nu meer kans op beter weer op ameland. Kids willen lekker met schepje spelen op het strand. Zal volgende week geen succes worden met windkracht 5, regen en gevoelstemperatuur van 1.graad boven 0
dat is inderdaad een overweging die je moet maken.. wij gaan zelf in de eerste week van mei... als ik goed heb gekeken heeft alleen NL die week vakantie (Frankrijk is net weer naar school in ieder geval).. Ach, we gaan het wel zien..
We hebben gisteren voor het eerst room only geboekt voor de Meivakantie. Was on site goedkoper dan een partner hotel. Er is nu een actie met 60% korting