Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat ben ik inderdaad met je eens. Als je voor een eerste keer gaat, zou ik ook in een wat rustiger periode gaan. Dan kan je alles op je gemak bekijken en als je dan met kerst nog een keer gaat, weet je al een beetje wat je leuk vindt en waar je dus wel lang voor in de rij zou willen staan en waarvoor niet meer.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij nemen ervoor en erna een hotel. We gaan januari en ik ben nachtvlinders dus ik kan niet vroeg op de dag rijden of na een dag Disney. En ik vind het zonde 2 dagen dan maar paar uurtjes er te zijn. Dan maar investeren in een hotel inderdaad buurt. Het scheelt dat we Disney cadeau krijgen omdat mij niet ouders 45 jaar getrouwd zijn.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik denk dat je nachtblind bedoelt.. :)
    En niet ouders ? die moet je even uitleggen.

Welk hotel gaan jullie dan vaak heen?

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hahaha stomme autocorrect ik kan er niet mee omgaan.

Ik bedoelde mijn ouders waarom hij er wat anders van maakt. We gaan altijd naar een ander hotel dit keer b&b hotel marne la vallee

5. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

20 sep 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Wij zijn in de herfstvakantie naar Disneyland Parijs. :)
    Maandag dinsdag en woensdag was het voor Disney begrippen erg rustig! Het maximale aan tijd wat ik heb moeten wachten is 20 minuten. Meestal was dit zo rond de 5 a 10 minuten. En bij sommige attracties ( tijdens parade ) konden we zo doorlopen.

Vandaag zijn als goed is de Fransen vrij. Maar het is wel drukker nu. 30 minuten wachten tot aan 60 minuten. Maar we mogen niet klagen na zulke rustige dagen! :)

Veel plezier in Disneyland Parijs!!

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Veel plezier nog nachtzuster!

7. anne87

anne87 Actief lid

6 apr 2011
    126
    0
    16
    Wat leuk om dit topic te lezen ! Ik ga straks is even terug lezen voor tips . Wij vertrekken zondag over drie weken 😍 Ook tijdens de kerstsfeer maar hopelijk nog niet die deukte . Wij gaan een midweek maar hebben ook al voor zondag op maandag nacht een overnachting . Voor vrijdag op zaterdag moeten wij nog even over nadenken. We willen graag alles relaxt beginnen . Ik had ook begrepen dat je een speciale pas kon krijgen als je zwanger bent .

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Wil graag jullie mening aangezien er een hoop zitten met duidelijk meer ervaring als mij:)

4 dagen en 3 nachten in cheyenne met 4 personen voor 624 euro. Is dat veel of wel okay?. We hebben t hier dan over 18 feb tot 21 feb

En is deze periode wat rustiger als anders? Of zitten we met vele vakantiegangers? Wij zijn namelijk wel afhankelijk welk periode we kunnen en wil graag met mijn verjaardag die kant op;)

Hoor t graag en alvast dank ;)

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nachtzuster, dan heb je nog redelijk mazzel voor de herfstvakantie tijd. lekker hoor. geniet ervan

anne, gewoon een pas omdat je zwanger bent is er niet. er is wel een pas voor "zieke" en gehandicapte mensen. daar kun je dan mee door de uitgang. maar bij een normale zwangerchap kom je hier volgend mij niet voor in aanmerking. sterker nog je mag in veel dingen niet eens in. dus zou eerder mijn mond houden als ik daar was hihihi. peter pan mag je zelfs al niet in volgens mij.

susanne, jahoor redelijke aanbieding. is deze ook met halfpension? dan is het helemaal een goede. eigenlijk is feb een hele rustige tijd. voor komend jaar kan het andfers zijn omdat dan die periode voor het eerst seasone of the force is. dus star wars. in die periode is de mickey show er niet en dreams heeft dan ook pauze. (hier komt een vervanger voor vanaf eind maart ivm 25 jarig bestaan)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    T is incl ontbijt en alle dagen toegang tot beide parken en gebruik van shuttlebus service wat volgens mij gebruikelijk is. Jammer dat de dreams show pauze heeft maar de eerstvolgende mogelijkheid zou dan pas meivakantie worden. En denk je dat die star wars show de moeite zal wezen? Wij hebben verder daar niet veel mee

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Aankomend seizoen, van 14 januari tot en met 26 maart 2017, staat Disneyland Paris geheel in het teken van Star Wars. Hier komen natuurlijk veel Star Wars figuren bij kijken, maar dat niet alleen. Ook zijn er nieuwe fantastische liveshows die in het teken van de populaire film staan.

Disneyland presenteert een groot avondspektakel. Hierin word je meegenomen naar het hart van de Star Wars saga. De show is speciaal voor het pretpark gemaakt en is een combinatie van live-entertainment, speciale effecten en een spectaculaire licht- en geluidshow. Behalve deze avondshows zijn er ook projectieshows. Op het Hollywood Tower Hotel komt een groot productiescherm waar een Star Wars minishow op wordt weergegeven.

Maar degene die niet van zulke shows houdt en alleen van de actiehelden is er ook genoeg te zien. Over dag kom je namelijk oog in oog te staan met de helden en slechteriken uit het Star Wars universum. Kom bijvoorbeeld een patrouille Stormtroopers tijdens de First Order Mars tegen, ontmoet leden van de Dark Side of bestrijdt het kwaad samen met Chewbacca.

Voor kinderen tot en met twaalf jaar is er de speciale Jedi Training Academy. Hier kunnen zij samen met Star Wars figuren een show creëren.

bron : Home | Tripnieuws | Actueel nieuws voor de vakantiereiziger over de vakantiereis, vakantiebestemming en de stedentrips

dit is de bedoeling :) geen idee hoe dat in het echt gaat zijn is allemaal in de studios omdat ze in het perk druk zijn met voorbereiding van het jubileum

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Suzanne: wij zijn ook voor ongeveer zo een bedrag in dat hotel geweest. Niet duur hoor. Ook inclusief ontbijt wat goed is daar. Wij zijn bijna thuis van 4 dgn disney maandag tm vandaag. Maandag tm woensdag vonden wij het echt perfect te doen. Geen lange rijen meestal 10 a 15 min. Soms iets langer. Ratatouille met fast pass gedaan werkt ook super. Wisten niet dat het zo een bijzondere indruk op ons 4tjes zou achterlaten zo gaaf. Ook de parade, eind vuurwerk, magic musical en alle attracties we love it

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Ik wil ook echt graag heen maar mijn man vind t niet zo nodig:(

Ik wil altijd wat geld op de spaar hebben als buffer maar hij vond dat nooit nodig als hij iets wilde. Nadat ik deze optie genoemd had begon hij in ene dat hij een buffer wilt hebben terwijl we t nu kunnen betalen omdat we een flink bedrag van de bd terug krijgen.

Vind t zo jammer. Ik weet dat disney enorm bijzonder is en nu zijn onze kids oud genoeg om t bewust mee te krijgen en dan ook nog rond mijn verjaardag.....

Vrees dat ik mijn wens moet laten varen maar toch bedankt voor alle adviezen. Wie weet in de toekomst over een x aantal jaar:(

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Dat klinkt wel heel triest Susanne! Je kunt toch ook zonder man gaan? Niet ideaal dat begrijp ik, maar je laat zo'n wens die zijn leven nauwelijks beïnvloedt toch niet varen? Ik maak ook tripjes zonder mijn man die hij niks vindt maar laat me daar in vrij en ik hem ook. Kun iemand anders meenemen?

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    suzanne, aargh die mannen ook. die van mij ging ook net graag heen maar deed het voor ons. en de kinderen vinden het zoooooo gaaaaaf. en hij zegt dan jullie gelukkig ik gelukkig.
    wijs hem er anders eens op dat die ervaring voor de kinderen echt magisch is. weet niet wat hun leeftijd is maar onder de 6 zijn ze nog gratis dat gaf die van mij vaak een boost. reken het dan eens voor met kinderen van 7+ dan schrikt hij zich kapot.
    dit is echt geen gekke deal

16. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Jammer hoor, maar wat al eerder is gezegd, kan je niet zonder je man. Die van mij vindt eens in de twee jaar naar Disney meer dan zat. Ik niet dus tussendoor ga ik nog regelmatig met mijn moeder en dochter. Scheelt het ook nog iets in geld voor jullie omdat de ander (moeder of vriendin?) dan ook een gedeelte betaald.

Hoe oud zijn je kinderen?

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    T is ook zijn geld he dus ik houd daar wel rekening mee.

De kids zijn 6 en 8 en deze aanbieding was als ik via discoverthemagic boekte via belgie waar kinderen tot 11 jaar gratis zijn.

Hij heeft begin deze maand zijn werk opgezegd om in jan voor zichzelf te beginnen maar blijft als de voorwaarde goed zijn voor nog 2 dagen daar in loondienst. Ik vraag t eind deze week of eind volgende week nog wel een keer als we weer een grote klus hebben afgerond. Misschien ziet hij dan toch in dat t eraf kan.

Zelf ben ik geen held met autorijden. Vind t niet eng ofzo maar als ik langer als 2 uur rij dan begin ik achter t stuur te knikkebollen en moet ik echt mijn ogen sluiten dus alleen met kids gaat m niet worden. Wil eigenlijk ook gewoon dat hij mee gaat omdat hij altijd aan t werk is.

Hij werkt in de sign business dus op zijn werk zit hij de hele dag achter de pc. Komt hij thuis dan gaat als eerste de pc aan en dan pas krijgen de kids een kus om vervolgens voor t eten , na t eten en als de kids op bed liggen weer verder te gaan achter de pc. Ik weet dat hij zo hard werkt om t voor ons makkelijker te maken financieel gezien maar ik vind ook dat hij af en toe zn werk neer moet leggen om te genieten met t gezin. Alleen dat gedeelte komt er nog niet in bij m. Dus ik houd mn hart vast als zn zaak loopt. ;)

Voor nu is t gewoon ff niet anders. Blijf gewoon door vragen en als hij straks vraagt wat ik voor mijn verjaardag wil kan hij disney met t gezin als antwoord verwachten :)

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wie kan mij vertellen hoe het zit met de aktie met halfpension?

Ik wil gaan boeken voor volgend jaar maart. Nu is de aktie incl halfpension.

Hoe moet ik dat zien? We willen weer 2 nachten/ 3 dagen gaan.
    Moeten we dan terug naar hotel om te eten? Of krijg ik vouchers? En is dat dan voor alle 3 de dagen? Of telt de eerste/laatste dag niet mee?

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    susanne is begrijpelijk en snap het ook hoor. ik zou persoonlijk ook niet zonder man gaan. wij gaan altijd met gezin op vakantie . zie hem al zo weinig.

zou hem echt ff voorrekenen wat het kost zonder die aktie. dus gewoon via de nederlandse disney site. met de aktie die je nu hebt is de oudste ook nog gratis. bij de akties in nederland is dit niet. dat scheelt zo 300 euro.

meid, zover ik begrepen heb krijg je de vouchers halfpension per nacht dus 2 nachten 2 keer voucher voor het avond eten. je hoeft hier voor niet naar je eigen hotel . ze hebben een bepaalde waarde. ligt eraan in welk hotel je zit. standaard of plus vouchers.
    je kunt ze ook wel in een duurder restaurant uitgeven hier moet je dan bij betalen. je kunt zelf bepalen wanneer je ze uitgeeft. kunt ze zelfs op 1 dag doen zover ik weet. dus middag en avondeten maar jah dat is wel heel veel eten voor 1 dag. maar het kan dus wel. handigste is denk ik de eerste en de tweede dag. want de laatste dag ga je naar huis en om voor het rijden nog uitgebreid te gaan eten......

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dankje suus! De laatste dag gaan we dan idd niet eten op t park. Gaan dan toch einde van de middag rijden. Onderweg maar langs de mac! :)
    Misschien boek ik ook wel 4 dagen... is 120 euro meer.... oooh heb nu al zin om te gaan!!!! :)

Deel Deze Pagina