Denk dat je dan het beste kunt bellen voor room only, op de site heb ik het nog nooit gezien, wel de prijzen, maar niet hoe je het boekt
Ik las het gisteren zelfs in de krant! Dat ze mensen dringend aanraden pas in 2017 weer naar Disney te gaan omdat er nu zoveel gesloten is......😳☹️
Leuk linnim welk hotel word het? En hoe lang? En mag lk vragen wat het nu gekost heeft? Als ik het nog voor elkaar krijg wordt het weer okt denk ik. Momenteel zijn er te veel tegen slagen hier. Dikke auto reperatuur en grote rekening van se verbouwing . En nu is mijn kookplaat ook nog gestorven laatst dus ook dat moestnieuw. Maar ik houd hoop hihi. Het is jah nu nog op jaar kaarten. En volgend jaar is jongste ook te oud voor de akties. Dus dot is de gunstigste oplossing. Duim duim
Dit is niet op jou gericht, maar veel mensen "zeuren" dat er veel attracties in onderhoud zijn, maar dit was al een tijd vooraf bekend, ik vraag me dan af of niemand research op de site oid doet voordat ze boeken! Het is toch bekend dat elk pretpark onderhoud heeft met sluitingen!
Is er nu zo vreselijk veel meer gesloten dan in februari dan? Toen was er ook wel het één en ander dicht natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat we ons daar echt aan gestoord hebben.. Jammer van Thunder Mountain, want dat is één van de achtbanen waar onze zoon wel groot genoeg voor is, maar verder.. Het is niet zo dat we die dingen nou zo vreselijk gemist hebben in die 5 dagen *edit* Zelf maar even gekeken, maar dat valt toch allemaal wel mee? Alleen van de Rock 'n' Rollercoaster zou ik echt heel erg balen, haha.
Mee eens hoor. Misschien ook afhankelijk van de leeftijden van de kinderen maar als ik zie wat er nu dicht is dan is dat voor min absoluut geen reden om tot volgend jaar te wachten. Peter pan zullen ze wel van balen.aar daarintegen hebben we die vorig jaar gezien en toen waren its a small world en nog iets gesloten die nu open zijn. Dochter zal big thunder mountain missen en voor de rest niks. Rest vond ik nou niet zo spectaculair. Nog genoeg te doen en te zien
We gaan naar santa fe. Voor het eerst. Was 181 met 60% korting voor 2 nachten. Dat is minder, hopen dat het hierbij blijft. Wel gaaf met halloween.
Hier ben ik het mee eens. Peter pan is het enige wat dochter leuk vind van de gesloten attracties. Maar na de laatste keer 30min in de lucht te hebben gehangen door een storing vind ik het niet erg.
Vandaag evem geinformeerd naar de room only prijzen. Mij werd geadviseerd om geen room only te nemen maar om 1 kamer voor mezelf te boeken uit de aanbieding. En dan bij aankomst ter plekke melden dat er nog 2 personen bij komen. Dan zou ik alleen toeristenbelasting voor hun te hoeven betalen. Maar dan niet boeken via de nederlandse site maar via de belgische omdat dat goedkoper was. Klopt, was 100 euro goedkoper Maar toch niet gedaan. Vind bijna 700 euro voor 4 nachten nog belachelijk veel geld Toch maar wat anders geboekt voor 185 euro. Dat zijn de betere prijzen
hier een beetje pech.. we vertrekken over 6 dagen maar zoonlief heeft nu zware griep, dochter beginnende griep en ik heb een ontstoken pees in mijn arm waardoor ik mijn hele rechter arm niet kan gebruiken Gelukkig kan je spraakgestuurd berichten toen op de telefoon. Hoop dat we snel allemaal opknappen want heb geen zin om ziek op vakantie te geen. Zeker omdat we natuurlijk naar het disney hotel gaan.. zou zonde zijn van de vakantie.